Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Corporate transparency of russian companies and its impact on investment growth
Mukhametzyanova, Leysan
Diplomová práce zkoumá dopad transparentnosti ruských společností s ohledem na společenskou odpovědnost podniků na růst investic. Jsou studovány teoretické a empirické aspekty implementace transparentnosti a sociální odpovědnosti podniků. Pomocí metod ekonometrického modelování byla provedena empirická analýza dopadu korporátní transparentnosti ruských společností na jejich investiční atraktivitu se zvláštní pozorností věnovanou transparentnosti informací o CSR. V textu je popsána šablona pro závěrečné práce a je uvedena v příkladech.
Současný přístup velkých společností v České republice k firemní filantropii
Hladíková, Tereza
Hladíková, T. Současný přístup velkých společností v České republice k firemní filantropii. Bakalářská práce. Brno: MZLU v Brně, 2015. Tématem této práce je firemní filantropie -- podpora poskytovaná vybraným subjektům ze strany podniků. V úvodní, teoretické části práce je uvedeno vysvětlení pojmu CSR, její výhody a nevýhody a základní hlediska. Druhá část teoretické práce je zaměřena na samotnou firemní filantropii, s tím související firemní dárcovství, jeho nástroje a způsoby organizování. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, kdy při využití dotazníkového šetření o 35 otázkách, za účasti 11 firem, byly rozebrány nejrůznější přístupy vybraných společností k firemní filantropii a nalezeny jejich souvislosti.
Řízení společenské odpovědnosti ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
Semrádová, Iveta
Semrádová, I. Řízení společenské odpovědnosti v České spořitelně a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností v České spořitelně, která se prezentuje a je společensky odpovědná. Cílem práce je dle vybrané metodiky měření zodpovědět klíčové otázky ze všech tří CSR oblastí a určit v jaké úrovni se společnost nachází a jaký postoj k jednotlivým oblastem zaujímá. Výsledky jsou určeny nejen pro veřejnost a klienty České spořitelny, ale zejména pro společnost jako takovou, která si díky této metodice prověří své slabé a silné stránky z hlediska naplňování CSR. V závěru práce jsou navržena různá doporučení pro jednotlivé oblasti společenské odpovědnosti, například pro sociální oblast - pří-spěvek na členství ve spolku Rekola.
Udržateľný rozvoj vo vybranej destinácii na Slovensku
Gunišová, Šarlota
Hlavním cílem této práce je navrhnout řešení, které přispěje k takovému rozvoji v Národním parku Nízké Tatry, který by zabezpečil, že přírodní a kulturní bohatství zajišťující ekonomický prospěch v této oblasti bude zachované i pro budoucí generace. Práce zkoumá vliv jednotlivých stakeholderů na vybrané oblasti a snaží se poukázat na důležitost přijetí zodpovědnosti za jejich činnost. Na základě primárních a sekundárních dat jsou identifikované významné vlivy Správy NAPANTu, podnikatelského sektoru, návštěvníků a obyvatel národního parku na lokální ekonomiku, společnost, kvalitu života, lokální komunitu a životní prostředí. Z výsledků je možné určit, že celkový dopad cestovního ruchu je pozitivní na všechny zmíněné oblasti kromě životního prostředí. Z analýzy stavu destinace je možné identifikovat i největší problém bránící k dosažení udržitelného rozvoje v této oblasti, kterým je absence organizace destinačního managementu. Jako řešení bylo proto navrhnuté založení oblastní organizace cestovního ruchu Nízké Tatry.
Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh s. r. o.
Karásková, Anna
KARÁSKOVÁ, Anna. Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2020. Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem, která představuje dobrovolné jednání společností ve prospěch svých stakeholderů, nad rámec zákonných nařízení. Cílem je na základě zvolené metodiky navrhnout pro Centrum Letokruh, s. r. o. vhodnou CSR strategii. S ohledem na silné a slabé stránky v jednotlivých pilířích navrhnout konkrétní CSR aktivity, které budou po implementaci zvyšovat společensky odpovědné chování společnosti. V závěru práce jsou vybrané doporučení ekonomicky zhodnoceny.
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity jsou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny a podrobeny kritice. Samostatně je zhodnocena i vnější komunikace společensky odpovědných témat. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a vyhodnocení zajímavých rozporů v prezentaci programu CSR společnosti Tesco v kontextu aktuální situace, trendů v oblasti CSR a trhu, na kterém společnost Tesco působí.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Řízení rizik ve stavebním podniku
Resl, Jan ; Chval, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozbor problematiky řízení rizik ve stavebním podniku, především pak v kontextu realizace stavebních zakázek. První část je věnována používané terminologii a obsahovému výkladu příslušných pojmů. Je zde uvedena klasifikace rizik z různých pohledů, jejich možné dělení a třídění. Dále jsou zmíněny významné zdroje rizik a účastníci výstavby, kteří jsou riziky dotčeni. Třetí kapitola se zabývá řízením rizik, jsou zde popsány jednotlivé etapy tohoto komplexního procesu, ve správných posloupnostech, včetně uvedení vybraných metod a technik, které se v dílčích etapách řízení rizik standardně používají. V poslední, čtvrté kapitole je shrnuta a završena celá problematika rizika na příkladu aplikace vybrané metodiky řízení rizik u konkrétní stavební firmy a na konkrétní stavební zakázce.
Nástroj pro podporu managementu zainteresovaných stran
Hypský, Roman ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nástroji pro podporu managementu zainteresovaných stran. V úvodních kapitolách práce jsou popsána teoretická východiska práce. Jsou zde vysvětleny znalostní oblasti managementu zainteresovaných stran, řízení lidských zdrojů a komunikace. Další kapitoly práce se již věnují navrhovanému systému. Zpočátku jsou specifikovány požadavky na systém, jak celkové, tak z pohledu několika hlavních uživatelů. Následně je systém navržen. Systém se skládá ze tří hlavních procesů, kterými jsou identifikace zainteresovaných stran, analýza zainteresovaných stran pomocí dotazníkových průzkumů a nastavení komunikační strategie. Je zvoleno implementační prostředí (Java EE) a systém je v něm implementován. Poté je na vzorku dat ověřena jeho funkčnost. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a také jsou diskutovány výstupy procesů oblasti managementu zainteresovaných stran. Nakonec je nastíněn budoucí vývoj této diplomové práce. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.