Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,118 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Založení malého podniku
Mazurová, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení malého podniku, kterým bude kavárna v obci Doudleby nad Orlicí. Teoretická část práce vymezuje základní důležité pojmy z oblasti podnikání, založení podniku a metod strategických analýz z okolí podniku. V analytické části práce jsou zpracovány strategické analýzy externího a interního prostředí. Návrhová část práce obsahuje návrh podnikatelského plánu, který bude podkladem k založení malého podniku.
Podnikatelský záměr
Cichá, Anna ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování reálného podnikatelského plánu, zabývajícího se založením kavárny. Práce je rozdělena do tří základních částí, a to na část teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část poskytuje teoretické podklady pro zbylé dvě části. V rámci části analytické jsou provedeny analýzy současné situace na trhu. V poslední praktické části jsou provedeny vlastní návrhy řešení a v závěru práce je shrnutí dosažených výsledků.
Optimální forma podnikání pro nově založený tetovací salon
Arnošová, Simona ; Svirák, Pavel (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a porovnání možností podnikání pro nově založený tetovací salon. Práce navrhuje podnikatelský plán a dále porovnává formy OSVČ a s. r. o. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy související s podnikáním a právními formami podnikání. Analytická část práce se zabývá průzkumem současné situace na trhu. V návrhové části je sestaven návrh podnikatelského plánu a provedeno doporučení ohledně optimální právní formy podnikání.
Založení malého podniku
Nádeníčková, Adéla ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení malého podniku zaměřeného na výrobu sójových svíček. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a strategické analýzy, které jsou v práci využity. Analytická část se věnuje zpracování podnikatelského plánu, který zahrnuje vypracování analýz obecného, oborového okolí a vnitřního prostředí s cílem stanovit východiska pro volbu vhodné strategie nového podniku, dále plán výrobní, marketingový, organizační, finanční a hodnocení rizik. Práce je zakončena harmonogramem realizace navrženého plánu.
Podnikatelský plán
Makówka, Tomáš ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování vhodného podnikatelského záměru pro konkrétní společnost prodávající obrazy na plátně. Teoretická část práce má za cíl objasnit základní pojmy týkající se podnikatelského plánu, podnikání a e-commerce. Analytická část obsahuje analýzu mikro a makrookolí podniku, marketingový výzkum a poskytne potřebné informace pro praktickou část bakalářské práce. Praktická část je věnována vypracování vhodného záměru do podoby podnikatelské plánu a posouzení vhodnosti realizace.
Založení malého podniku
Procházková, Barbora ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření záměru a podnikatelského plánu pro založení malého podniku, ve kterém budou vyráběna ručně vyráběná mýdla nabízena pomocí internetového obchodu. V první části je definován hlavní problém vypracování, cíle a metodologie. V druhé části jsou řešena teoretická východiska tématu a pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Třetí část se zabývá analýzou současného stavu v okolí budoucího podniku a kvantitativním průzkumem. Čtvrtá část pomocí poznatků z teorie a výsledků z analýzy a průzkumu navrhuje životaschopný podnikatelský plán. Pátá část pojednává o časovém harmonogramu implementace podnikatelského plánu.
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
Podnikatelský záměr na založení kosmetického salonu
Němcová, Veronika ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení kosmetického salonu v Třebíči. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti podnikání, popis podnikatelského plánu a jeho částí a použitých analytických metod a nástrojů. Analytická část práce obsahuje zhodnocení výstupů z analýzy mikrookolí, makrookolí, vlastních zdrojů a schopností a marketingového výzkumu pomocí SWOT matice, na jejíž základě je stanovena vhodná strategie pro nový podnik. Návrhová část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu, který vychází z teoretických poznatků, zpracovaných analýz a zvolené strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,118 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.