Žádný přesný výsledek pro Tereza , Tereza nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Tereza Tereza ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13,499 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Míra a vzorce užívání kratomu v dospělé populaci a riziko ztráty kontroly v průběhu užívání: dotazníková průřezová studie
Koktavá, Kristýna ; Mravčík, Viktor (vedoucí práce) ; Černíková, Tereza (oponent)
Východiska: V posledních letech roste v ČR míra užívání kratomu. Jedná se o psychoaktivní látku rostlinného původu, jejíž dostupnost není v ČR dosud regulována zákonem, což způsobuje snadnou dostupnost i pro nezletilé. Jsou popsány různé vzorce užívání kratomu, přičemž není zřejmé, v jaké míře dochází k rozvoji problematického užívání či závislosti. Cíle: Hlavními cíli této práce bylo zmapovat užívání a dopady užívání kratomu v české populaci a analyzovat, jaký je výskyt různých vzorců užívání kratomu a zda, či v jaké míře, dochází ke ztrátě kontroly v průběhu užívání kratomu. Metody: Byla provedena průřezová online dotazníková studie. Výzkumný soubor tvořily osoby starší 18 let žijící na území České republiky, které mají zkušenost s užitím kratomu, vybrané nepravděpodobnostním výběrem na sociálních sítích. K náboru byly využity skupiny a fóra sdružující osoby se zkušeností s kratomem a uplatnila se i metoda sněhové koule, když někteří respondenti sdíleli pozvánku dále mezi svými kontakty. Výsledky: Dotazník vyplnilo 331 respondentů. Výzkumný soubor tvoří 259 respondentů, kteří uvedli užití kratomu někdy v životě, z nichž většinu tvořili muži (79,5 %), nejčastěji ve věkové skupině 15 až 34 let (76,1 %). Většina těch, kteří uvedli užívání v průběhu života, tak činila i v posledním roce a měsíci....
Historie českých škol v přírodě a jejich vývoj v posledních 50 letech z pohledu občanů ČR
Zimová, Tereza ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Bačáková, Radka (oponent)
Název: Historie českých škol v přírodě a jejich vývoj v posledních 50 letech z pohledu občanů ČR Cíl práce: Cílem bakalářské práce bylo zjistit vlastní zkušenost občanů ČR se školou v přírodě. Respondenti byli především dotázáni na cíl školy v přírodě, její formu, obsah a význam. Metody: Tato bakalářská práce je teoreticko-empirickou prací s kvantitativním šetřením, kdy výzkumnou technikou byla online anketa. Anketa měla 24 otázek, na které odpovídalo 151 respondentů, kteří absolvovali základní školu v České republice. Výsledky: Výsledky ukázaly, že většina škol v přírodě dnes trvá kolem jednoho týdne, což je výrazně kratší než v minulosti, kdy mohly trvat i několik týdnů. Nejčastěji se jezdí ve 4. třídě, ale jsou školy, které jezdí pravidelně v každém ročníku. 89,6 % respondentů odpovědělo, že na ŠVP se učili pouze v dopoledních hodinách a vyučování nejčastěji probíhalo uvnitř. Pokud jde o mimoškolní aktivity, respondenti nejčastěji uvedli turistiku a hry v přírodě jako běžné činnosti na školách v přírodě. Socializační cíl ŠVP byl respondenty zdůrazňová jako klíčový, tedy zlepšení vztahů mezi žáky i mezi žáky a učiteli. Další často zmiňovanou hodnotou byla možnost strávit čas v přírodě, což je obzvláště důležité pro děti z městských oblastí. Závěr: Školy v přírodě mají významný přínos pro rozvoj...
Jsou herní novináři zaprodaní aneb vnímání marketingových aktivit a sponzorovaného obsahu herních médií hráči
Krečová, Tereza ; Švelch, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propojení herní žurnalistiky a praktik marketingu, které herní žurnalistika využívá, a které jí zajišťují příjmy a umožňují tuto aktivitu vykonávat. Jejím cílem je zjistit, jak hráči a uživatelé herních médií vnímají reklamu integrovanou do obsahu herního média a jak může reklama ovlivnit vnímání obsahu, který s ní není spojen, a zejména, proč hráči označují recenze herních médií i herní média jako "podplacená". Domněnky o "zkorumpovaných" herních médiích pomalu prosakují do zákoutí herní komunity a tato bakalářská práce se snaží zjistit, co je důvodem těchto domněnek. Využívá k tomu kombinaci kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu. Kvalitativní výzkum prověřuje reakce hráčů na obsah herních médií, přesněji na recenze her, které herní médium produkuje, a jejich případnou spojitost s placenou spoluprací, která probíhala na stránkách a kanále herního média. Kvantitativní výzkum vychází ze zhodnocení kvalitativního výzkumu a prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku prověřuje, jak hráči vnímají reklamu v herních médiích, a jak může taková reklama ovlivnit percepci dalšího obsahu, které herní médium produkuje, případně jeho důvěryhodnost. Kvalitativní výzkum dokazuje, že si jsou hráči v případě tohoto výzkumu vědomi výskytu reklamy a sponzorovaného obsahu v...
Marketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIME
Soukup, Richard ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Influencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...
Victim blaming ve veřejných diskuzích: Případová studie komentářů pod zpravodajskými příspěvky o případech týkajících se sexuálního násilí
Pešoutová, Tereza ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na obviňování oběti a užívání mýtů o znásilnění ve veřejných diskuzích pod zpravodajskými články. Konkrétně zohledňuje diskuze online médií Seznam zprávy, Novinky a iDnes. V teoretické části představuje problematiku sexuálního násilí, teorie o obviňování oběti a chování uživatelů internetu v diskuzích. Dále se zaměřuje na tři konkrétní kauzy související se sexuálním násilím v České republice - případ Dominika Feriho, Jana Cimického a výrok policejního prezidenta Martina Vondráška o smyšlených znásilněních. Výzkumná část rozebírá celkem 4 890 komentářů z veřejných diskuzí zpravodajských médií. Mapuje míru obviňování oběti a užívání mýtů o znásilnění. U každého z případů pak zohledňuje specifické aspekty konkrétní kauzy. Výsledky ukazují, že oběti obviňuje skoro 36 procent komentářů, mýty o znásilnění používá 38 procent uživatelů. Z výzkumu dále vyplývá časté zlehčování sexuálního násilí diskutéry. Konkrétním mýtům užívaným v komentářích se věnuje sémiotická analýza. Kromě mýtů o znásilnění rozebírá i další časté domněnky uživatelů, které se ve sledovaných diskuzích objevily. Práce se tak v komentářích zabývá i jevy je dávání sexuálního násilí do souvislosti s rasovou příslušností útočníka nebo hnutí MeToo. Dohromady tak dává komplexní náhled do názorového spektra ve...
Komunikace udržitelnosti v kávovém průmyslu
Mičolková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou udržitelné komunikace v kávovém průmyslu, s důrazem na značky Nespresso a Starbucks, a zkoumá, jak jsou tyto iniciativy vnímány spotřebiteli. Teoretická část práce se zaměřuje na green marketing a kávový průmysl, přičemž identifikuje specifické výzvy v rámci udržitelnosti v tomto odvětví. Praktická část práce kombinuje dvě hlavní metody výzkumu: obsahovou analýzu sociálních sítí a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Obsahová analýza sleduje udržitelnou komunikaci značek Nespresso a Starbucks na sociální síti Instagram, s cílem identifikovat, jaká témata a pomocí jakých klíčových slov značky udržitelnost komunikují a jaké jsou reakce uživatelů na tyto příspěvky. Kvantitativní výzkum pak zkoumá postoje a angažovanost veřejnosti vůči udržitelnosti v kávovém průmyslu a komunikačních inciativách značek Starbucks a Nespresso. Výsledky výzkumu této práce pak mohou poskytnout značkám údaje o preferencích a očekáváních spotřebitelů ohledně udržitelnosti a její komunikaci v tomto odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13,499 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.