Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Matějovič, Josef (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat komunikaci společnosti ŠKODA AUTO zaměřenou na děti ve věku 3 - 18 let. V teoretické části práce je definována značka jako taková, následně jsou podloženy teoretické základy chápání dítěte jako spotřebitele, tedy co nebo kdo jej může v různých fázích věku ovlivňovat. V neposlední řadě jsou zmíněny hlavní komunikační kanály, skrz které je možné na dítě působit. Teoretickou část uzavírá právní rámec, který je komunikacím určeným dětem v rámci legislativy České republiky i Evropské unie definován. Majoritní část praktického oddílu práce je věnována samotnému dotazníkovému šetření a následnému zhodnocení stávajících a návrhům nových komunikací zaměřených na děti.
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zpracována na téma Analýza nástrojů PR vybrané společnosti. Zkoumanou firmou je PT-servis konzervárna spol. s r.o., konkrétně její značka REKORD, pod kterou jsou vyráběny masové konzervy a vegetariánské pomazánky. Hlavním cílem této práce je ověření správné definice cílových skupin pomocí dotazníkového průzkumu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations. Praktická část analyzuje vhodnost zvolených cílových skupin pro PR. Praktická část využívá výsledky realizovaného průzkumu.
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: "Dome Prag" in Czech Republic
Rozmanová, Ella ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Orsag, Ivan (oponent)
Práce poskytuje strategický manažerský přístup založený na modelu Aaker (2013) pro nový realitní projekt "Dome Prag" od společnosti Europa Capital. První kapitola je teoretický přehled literatury, na které spočívá praktická aplikace. Kombinace literatury od Machková, Kral & Lhotáková (2011), Doole, Lowe & Kenyon (2016), Daidj (2015) a Sirgy (2014) byla aplikovano pro prizspusobeni Aakarove modelu a přinašenim hodnoty a nové poznatky na nový projekt 'Dome Prag'. Praktická část se skládá z externí a interní analýzy, která zjistila, že příležitost pro Dome Prag lze nalézt na současném vysoce konkurenčním trhu v oblasti nemovitostí v České republice prostřednictvím rozvoje jako cílové agentury pro jednu ze dvou identifikovaných strategických skupin: "ruský segment" a "luxusní" skupina. Malý průzkum potvrdil navrhovanou krátkodobou zákaznickou základnu a poskytl přehled o jejich preferované velikosti, typu a ceně nemovitostí. Práce končí návrhem konkrétního strategického plánu a marketingového mixu pro "Dome Prag".
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice a profil společnosti Škoda Auto a.s.. Praktická část se zaobírá hodnocením vnímané kvality značky na základě dotazníkového šetření. Následuje kritické zhodnocení výsledků prostřednictvím SWOT analýzy a doporučení do budoucna.
Trhy práškových barev ve vybraných evropských zemích
Dědek, Vojtěch ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Auervek, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl porovnat trhy práškových barev v šesti vybraných evropských zemí s důrazem kladeným především na českou firmu JOTUN Czech a.s. V teoretické části práce se věnuji charakteristice práškových barev, v jakých odvětvích a na co se používají, a jaké jsou jejich výhody a nevýhody oproti tekutým barvám. Podstatou praktické kapitoly je porovnání šesti vybraných trhů (Rakousko, Německo, Polsko, Maďarsko, Slovensko a Česká republika) skrze čtyři zvolená hlediska, kterými jsou: spotřeba práškových barev, ekonomická vyspělost, počet obyvatel a spotřeba oceli. Následuje podrobný rozbor vybraných trhů a doporučení firmě JOTUN Czech a.s., na jaké trhy by se měla v příštích letech zaměřit.
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Abdulkerimova, Assiyat ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je demonstrovat vliv kultury a kulturních odlišností na mezinárodní marketing. Také ukazuje, jak mezinárodní firmy přistupují k interkulturní problematice. V první části práce se zabývám významem kultury a analyzuji dva modely kulturních dimenzí - model Hofstedeho a Trompenaarse. V další části práce analyzuji mezinárodní aktivity dvou firem - McDonalds´a Red Bull. Výzkum vychází ze sekundárních bibliografických zdrojů a je doplněn o vlastní analýzu a závěry. Pro toto téma jsem se rozhodla vzhledem k tomu, že jej považuji za zajímavé a velmi důležité pro moderní obchod, především pak pro podnikatele, kteří směřují na nové trhy.
Inbound marketing of Garmin company on the Slovak market
Sladká, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čajovská, Janka (oponent)
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se při inbound marketingu využívají. Praktická část práce zahrňuje představení společnosti Garmin, její produktového portfolia a komunikační stratégie. Ta hlavní část práce se již zaměřuje na přiblížení samotné inbound marketingové strategie firmy a analýzu její efektivity a potenciálu.
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Kovaříková, Barbora ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které je ve spojení s budováním značky a její hodnoty v rámci mé práce stěžejní. Třetí až sedmá kapitola je tvořena především praktickou částí. Nejprve si v metodologii stanovuji výzkumné otázky, na které pak díky metodě dotazníkového šetření odpovídám postupným vyhodnocováním výzkumu.
Výzvy, s nimiž se setkali funkčně negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi, Ghana
Kusi-Mensah, Kwaku ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Tato studie se zabývá tím, jak negramotnost ovlivňuje spotřebitele při navigaci na trhu, aby splnila své potřeby. Tyto účinky jsou zkoumány v metropoli Kumasi v oblasti Ashanti v Ghanu. Celkovým cílem práce je zkoumat problémy, s nimiž se uživatelé setkávají při navigaci na trhu. Výsledky ukazují, že funkční negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi čelí problémům při navigaci na trhu a že tyto problémy souvisí s Maloobchodní marketingový mix, jako je produkt, cena, místo, lidé, propagace a proces.
Role běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho aplikace na neziskovou organizaci Světlo pro Svět
Knespl, Vojtěch ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirošová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje roli běžecky-orientovaného charitativního fundraisingu a jeho dopad na neziskové organizace. Práce zahrnuje dopady různých metod neziskového marketingu a fundraisingu cílených směrem k dárcum, současným i těm potenciálním. První část práce je věnována vysvětlení obecných pojmů a konceptu neziskových organizací. Práce se také zaměřuje na vysvětlení pozice marketingu v neziskovém sektoru a některých postupů použitých při fundraisingu. Autor následně identifikuje několik hlavních typů, jak neziskové organizace získávají prostředky pomocí běhu. Všechny tyto typy jsou podpořeny příklady z reálného života. Závěrečná část obsahuje detailní mapování běžecky-orientovaných charitativních akcí v České Republice a jejich rozbor napomáhá autorovi vymezit klíčové faktory úspěchu, které by měli být užiti při tvorbě nového fundraisingového a marketingového plánu lokální neziskové organizace Světlo pro Svět.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Lhotáková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.