Název:
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Překlad názvu:
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Autoři:
Abdulkerimova, Assiyat ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The main purpose of this thesis is to demonstrate how culture and cultural differences influence on the international marketing. Also, it demonstrates how international companies deal with cross-cultural issues and problems. First, the importance of culture and two models of cultural dimensions like Hofstede and Trompenaars will be analyzed and discussed. Second, the marketing activities of two international corporations- McDonald's and Red Bull will be discussed and analyzed. The research will be based on secondary bibliographic sources. Also I will express my own opinion during the analysis. The reason why I chose this topic is that on my opinion it is interesting and useful for the modern business entities and for the businesspeople who want to enter new markets.Hlavním cílem diplomové práce je demonstrovat vliv kultury a kulturních odlišností na mezinárodní marketing. Také ukazuje, jak mezinárodní firmy přistupují k interkulturní problematice. V první části práce se zabývám významem kultury a analyzuji dva modely kulturních dimenzí - model Hofstedeho a Trompenaarse. V další části práce analyzuji mezinárodní aktivity dvou firem - McDonalds´a Red Bull. Výzkum vychází ze sekundárních bibliografických zdrojů a je doplněn o vlastní analýzu a závěry. Pro toto téma jsem se rozhodla vzhledem k tomu, že jej považuji za zajímavé a velmi důležité pro moderní obchod, především pak pro podnikatele, kteří směřují na nové trhy.
Klíčová slova:
Kultura; Marketing; Mezinárodní; Culture; International; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71256