Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová konstrukce průmyslové budovy
Kopecký, Ladislav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Výrobní hala se skladovacím přístavkem. Délka haly je 72m a šířka 30m. Hlavní loď má rozpětí 24m a přístavek má rozpětí 6m. Vzdálenost mezi příčnými vazbami je 6m. Výška hlavní haly je 10,7m a výška přístavku je 13,0m. Střecha je plochá se spádem 3,5% hlavní haly a 8,75% přístavku. Konstrukční systém haly je prostorová prutová konstrukce. Příčná vazba je navržena jako ocelový rám s plnostěnným vazníkem. Ve střešní konstrukci jsou navrženy vaznice. Stabilita konstrukce je zabezpečena příčnými a podélnými ztužidly. Hala je kloubově uložena na základových patkách. Hala je opláštěna stěnovými a střešními PUR panely. Hlavní loď haly je vybavena mostovým jeřábem o nosnosti 8t.
Nosná konstrukce sportovní haly
Kopecký, Ladislav ; Straka, Bohumil (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V této práci je proveden návrh nosné konstrukce víceúčelové sportovní haly. Půdorysné rozměry haly jsou 55,4 x 58,16 m. Výška haly je 16,065 m. Sportovní hala je určená pro sporty jako, badminton, basketbal, futsal, fotbal, házená, kolová, tenis, volejbal a další. Konstrukce je navržena pro oblast Brna. Hala je oblouková konstrukce z lepeného lamelového dřeva. Hala je tvořena z příčných vazeb – dvoukloubový oblouk ve tvaru elipsy. Příčné vazby jsou od sebe vzdáleny 5 m. Oblouky jsou spojeny vaznicemi. Stabilita nosné konstrukce je tvořena třemi poli ztužidel.
Polyfunkční dům Brno Gajdošova, stavebně technologická příprava stavby
Kopecký, Ladislav ; Rychtecký, Martin (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologická příprava stavby Polyfunkční dům Brno Gajdošova. Pro tuto stavbu je zpracována technická zpráva, koordinační situace stavby, časový a finanční plán stavby, studie hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, časový plán hlavního stavebního objektu, technologický předpis pro zhotovení monolitické desky a zelené ploché střechy, na tyto předpisy kontrolní a zkušební plány. Dále porovnávám dvě technologie provedení monolitické stropní desky, na hlavní objekt plán rizik BOZP a rozpočet hlavního stavebního objektu. Specializace je z oblasti konstrukcí pozemních staveb se zaměřením na půdorysy a řez hlavním objektem.
Jawa - historie firemní značky
Minařík, Miloš ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce sleduje vznik, historii a působení úspěšné domácí značky motocyklů i automobilů - Jawy. Průřezově zachycuje její fungování v rozdílných politicko-ekonomických systémech, kterými za 83 let svého života prošla a sleduje změny pozice a vnímání hodnot značky v čase. Práce se věnuje neobyčejné osobní i profesní dráze zakladatele značky Ing. Dr. h.c. Františka Janečka a sleduje proměnu jím založeného podniku, který se transformací ze zbrojního závodu vypracoval na lídra domácího trhu s motocykly a v poválečných podmínkách se široce prosadil na světovém trhu. Největší prostor dostává období 30. let, kdy Jawa zahajuje svou činnost a proces budování značky. Tento proces je představován v jeho komplexním rámci, který vysvětluje a komentuje, ale zároveň práce sleduje celý systém metod propagace značky, který podpořil její výrobní politiku a dohromady vedl k úspěšnému budování hodnoty značky. které k tomu účelu firma provozovala. Komunikace a aktivity značky jsou detailně analyzovány a konfrontovány s pohledem současného marketingového diskurzu. Specificky si pak práce všímá hlavně oblasti sportu a trendů v životním stylu, které značka aktivně spoluutvářela a která. Sportovní propagace značky je představena i jako širší koncept, který značka využila k vybudování své pozice a známosti v domácím i světovém...
Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925
Peprníková, Tereza ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Má bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.
Relaunch zavedené značky na příkladu Benzina plus v roce 2008
Ročková, Daniela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce "Relaunch zavedené značky na příkladu Bezina plus v roce 2008" se zabývá procesem znovuuvedení tradiční české značky Benzina, jejíž komerční potenciál zeslábl a způsobil pokles značky na trhu čerpacích stanic v roce 2006. Společnost Benzina se tedy rozhodla pro zásadní strategickou změnu, jejíž průběh je hlavním tématem mé práce. V úvodu mé práce se zaměřuji na charakteristiku a význam značky, jakožto důležitého atributu pro úspěch každé společnosti. Následně se věnuji analýze českého trhu čerpacích stanic a představení společnosti Benzina. Přestože na českém trhu působí již přes 50 let, její image a asociace spojené s touto značkou byly velmi nejasné, spíše negativní. I přes dobrou cenovou politiku tak ztrácela své zákazníky, proto bylo rozhodnuto provést relaunch značky. Klíčovou část mé bakalářské práce představuje proces uvedení nové značky Benzina plus. Zaměřuji se zde na její prezentaci, hodnoty, změnu image i cílové skupiny, na níž se nová značka zaměřila. Představen je také marketingový komunikační mix, jehož prostřednictvím společnost Benzina komunikovala tuto klíčovou změnu. Poslední část mé práce věnuji kampani "Měníme se v čase", která v roce 2008 zosobňovala příchod nové značky Benzina plus na trh a seznamovala ji s veřejností. V jednotlivých podkapitolách se věnují jejímu...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 KOPECKÝ, Lukáš
4 Kopecký, Libor
1 Kopecký, Lubor
15 Kopecký, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.