Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Relaunch zavedené značky na příkladu Benzina plus v roce 2008
Ročková, Daniela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce "Relaunch zavedené značky na příkladu Bezina plus v roce 2008" se zabývá procesem znovuuvedení tradiční české značky Benzina, jejíž komerční potenciál zeslábl a způsobil pokles značky na trhu čerpacích stanic v roce 2006. Společnost Benzina se tedy rozhodla pro zásadní strategickou změnu, jejíž průběh je hlavním tématem mé práce. V úvodu mé práce se zaměřuji na charakteristiku a význam značky, jakožto důležitého atributu pro úspěch každé společnosti. Následně se věnuji analýze českého trhu čerpacích stanic a představení společnosti Benzina. Přestože na českém trhu působí již přes 50 let, její image a asociace spojené s touto značkou byly velmi nejasné, spíše negativní. I přes dobrou cenovou politiku tak ztrácela své zákazníky, proto bylo rozhodnuto provést relaunch značky. Klíčovou část mé bakalářské práce představuje proces uvedení nové značky Benzina plus. Zaměřuji se zde na její prezentaci, hodnoty, změnu image i cílové skupiny, na níž se nová značka zaměřila. Představen je také marketingový komunikační mix, jehož prostřednictvím společnost Benzina komunikovala tuto klíčovou změnu. Poslední část mé práce věnuji kampani "Měníme se v čase", která v roce 2008 zosobňovala příchod nové značky Benzina plus na trh a seznamovala ji s veřejností. V jednotlivých podkapitolách se věnují jejímu...
Občanská žurnalistika a komunitní média: teoretické předpoklady a praktické uplatnění občanů ve veřejném mediálním prostoru
Ročková, Daniela ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Předmětem této diplomové práce je přiblížit obecný diskurs projevů a význam uplatnění občanů v mediálním prostoru z pohledu žurnalistické praxe. Podrobně zkoumá trendy občanské žurnalistiky a komunitních médií, které podporují aktivní participaci občanů v praxi a přispívají k různorodosti mediálních obsahů. Vize narušení konvencí tradiční žurnalistiky a prosazování agendy ve veřejném zájmu občanů se stalo hlavní myšlenkou alternativních proudů žurnalistiky. První dvě kapitoly se zabývají počátky tendencí zohledňování veřejného zájmu publika v historii mediálního diskursu, charakteristikou alternativní žurnalistiky a její současné typologie a úlohou občanů v podpoře konceptu demokratizace mediálního prostoru. Zároveň specifikují charakter proměny profesionální žurnalistiky v online prostředí a jejího vztahu vůči žurnalistickým projevům vytvářeným uživateli. Další čtyři kapitoly se věnují vybraným projevům občanské aktivity ve veřejném mediálním prostoru a jejím konceptům - žurnalistice v zájmu veřejnosti, občanské žurnalistice a komunitním médiím. Přibližují charakteristiku těchto fenoménů, jejich přínos, konkrétní podobu a projevy v praxi u nás i v zahraničí, stejně jako jejich kritizované aspekty. Výsledky kvalitativní analýzy předkládají možnosti prosazení těchto forem médií u nás, vymezují...
Relaunch zavedené značky na příkladu Benzina plus v roce 2008
Ročková, Daniela ; Kopecký, Ladislav (oponent) ; Köppl, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Relaunch zavedené značky na příkladu Bezina plus v roce 2008" se zabývá procesem znovuuvedení tradiční české značky Benzina, jejíž komerční potenciál zeslábl a způsobil pokles značky na trhu čerpacích stanic v roce 2006. Společnost Benzina se tedy rozhodla pro zásadní strategickou změnu, jejíž průběh je hlavním tématem mé práce. V úvodu mé práce se zaměřuji na charakteristiku a význam značky, jakožto důležitého atributu pro úspěch každé společnosti. Následně se věnuji analýze českého trhu čerpacích stanic a představení společnosti Benzina. Přestože na českém trhu působí již přes 50 let, její image a asociace spojené s touto značkou byly velmi nejasné, spíše negativní. I přes dobrou cenovou politiku tak ztrácela své zákazníky, proto bylo rozhodnuto provést relaunch značky. Klíčovou část mé bakalářské práce představuje proces uvedení nové značky Benzina plus. Zaměřuji se zde na její prezentaci, hodnoty, změnu image i cílové skupiny, na níž se nová značka zaměřila. Představen je také marketingový komunikační mix, jehož prostřednictvím společnost Benzina komunikovala tuto klíčovou změnu. Poslední část mé práce věnuji kampani "Měníme se v čase", která v roce 2008 zosobňovala příchod nové značky Benzina plus na trh a seznamovala ji s veřejností. V jednotlivých podkapitolách se věnují jejímu...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.