Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925
Peprníková, Tereza ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Má bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.
Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice
Peprníková, Tereza ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice" se zabývá problematikou klasifikace audiovizuálních děl v našem mediálním prostředí. Text nejprve analyzuje, co audiovizuální dílo je, a jaké jsou právní, ekonomické a psychologické argumenty pro jeho zavedení. Následně popisuje historii a současný stav labelizace v ČR. Zároveň popisuje i styl hodnocení audiovizuálních mediálních produktů ve vybraných státech Evropské Unie a ve Spojených státech amerických. Další část práce se zabývá nizozemským systémem Kijkwijzer, který byl doporučen odborníky jako vzor, pro případné zavádění obdobného systému u nás. Rozebírá jeho styl hodnocení a kategorie, a také to, proč byl doporučen právě tento projekt. Mapuje též prozatímní snahy Odboru médií a audiovize Ministerstva kultury České republiky při řešení zmíněného problému, a také to, proč nebyl systém již zaveden. Poslední část práce je věnována názorům zástupců českých vysílatelů, matek, psychologa a Rady pro rozhlasové a televizní vysílání na dosavadní způsob hodnocení audiovizuálních mediálních děl a také na případné zavedení přepracovaného systému.
Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice
Peprníková, Tereza ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Diplomová práce "Zavedení klasifikace audiovizuálních produktů dle vhodnosti pro věkové skupiny v České republice" se zabývá problematikou klasifikace audiovizuálních děl v našem mediálním prostředí. Text nejprve analyzuje, co audiovizuální dílo je, a jaké jsou právní, ekonomické a psychologické argumenty pro jeho zavedení. Následně popisuje historii a současný stav labelizace v ČR. Zároveň popisuje i styl hodnocení audiovizuálních mediálních produktů ve vybraných státech Evropské Unie a ve Spojených státech amerických. Další část práce se zabývá nizozemským systémem Kijkwijzer, který byl doporučen odborníky jako vzor, pro případné zavádění obdobného systému u nás. Rozebírá jeho styl hodnocení a kategorie, a také to, proč byl doporučen právě tento projekt. Mapuje též prozatímní snahy Odboru médií a audiovize Ministerstva kultury České republiky při řešení zmíněného problému, a také to, proč nebyl systém již zaveden. Poslední část práce je věnována názorům zástupců českých vysílatelů, matek, psychologa a Rady pro rozhlasové a televizní vysílání na dosavadní způsob hodnocení audiovizuálních mediálních děl a také na případné zavedení přepracovaného systému.
Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925
Peprníková, Tereza ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Má bakalářská práce "Značka Baťa v reklamě v letech 1920-1925" pojednává o marketingové komunikaci zlínské firmy ve zmíněných letech. První část práce se zabývá krátkou historií firmy Baťa. Následující kapitola se věnuje samotnému zakladateli firmy a jeho vztahem k reklamě, který byl velice kladný. Hlavní jádro celé práce popisuje pomocí deskripce po časové ose tiskovou reklamu na stránkách Národních listů v první polovině dvacátých let minulého století. V dalších částech práce rozebírám filmovou reklamu, kterou firma Baťa propagovala své výrobky. Mezi další formy marketingové komunikace, které firma v letech 1920-1925 používala, patřily plakáty, letáky, výkladní skříně, firemní nápisy, logo, reklama službou, baťovská cena, brožury. Bakalářská práce se jimi také zabývá. Práce také rozebírá způsoby, kdy komunikovala, co komunikovala a jak komunikovala. Reklamu dává do časových souvislostí s děním v tehdejším Československu. V závěru pak shrnuje způsob, jakým firma pomocí reklamy budovala svou značku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.