Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Odstoupení od smlouvy
Beran, Jaromír ; Hendrychová, Michaela (vedoucí práce) ; Šustek, Petr (oponent)
Resumé Cílem této práce je porovnat úpravu odstoupení od smlouvy podle účinného občanského a obchodního zákoníku, komparovat odstoupení od smlouvy a výpověď smlouvy, kriticky se vypořádat se současnou platnou úpravou, připomenout judikatorní vývoj, který se k institutu odstoupení od smlouvy váže, a v tomto světle zhodnotit právní úpravu odstoupení od smlouvy obsaženou v novém občanském zákoníku. To vše s cílem napomoci v závěrečné fázi transformace českého soukromého práva ke zmapování probíhajícího vývoje a shromáždění pro zhodnocení daného problému rozhodujících skutečností. Práce analyzuje jednotlivé aspekty odstoupení od smlouvy - podmínky pro jeho uplatnění, důvody, účinky, které odstoupení nese a promlčení. Vedle toho také zkoumá institutu odstupného, jako zvláštního důvodu pro odstoupení od smlouvy. Při zhodnocení úprav v občanském o obchodním právu vyšlo najevo, že úprava obsažená v obchodním zákoníku je propracovanější a lépe odpovídá modernímu pojetí závazkového práva. Z tohoto pohledu je také kladně hodnocena úprava, kterou obsahuje nový občanský zákoník, který vychází z úpravy obchodně právní, ale z občanskoprávní právní úpravy přejímá účinek, který je s odstoupení od smlouvy spojen, tj. zrušení smlouvy od počátku. Vedle toho výslovně zmiňuje ochranu práv nabytých v dobré víře třetích osob v...
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
8 BERAN, Jakub
17 BERAN, Jan
17 BERAN, Jiří
8 Beran, Jakub
17 Beran, Jan
2 Beran, Jaroslav
17 Beran, Jiří
2 Beran, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.