Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 584 záznamů.  začátekpředchozí549 - 558dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Procházková, Nikola ; Štefulík, Bohuslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část obsahuje základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků společnosti. Návrhová část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Komunikační mix podniku a jeho ekonomické zhodnocení
Odehnalová, Lucie ; Musil, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vlastní řešení rozšíření nástroje komunikačního mixu společnosti, která má velké ambice být nejlepším prodejcem potravin ve městě a která je zároveň dceřinou společností velké nadnárodní společnosti. Budeme navrhovat pro společnost takové vhodné rozšíření komunikačního mixu, aby se mohla dostat více do podvědomí zákazníků a zajistila si tím i svou stálou klientelu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Mrňousová, Zuzana ; Murdoch, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh efektivního komunikačního mixu prodejny s oblečením. Definuje důležité pojmy a formy marketingového mixu, se zaměřením na nástroje marketingové komunikace. Obsahuje podrobnou analýzu současné situace, která je výchozím podkladem při výběru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu prodejny.
Marketingová komunikace podniku
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Návrh marketingového plánu podniku
Hanáková, Eliška ; Jícha, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro ubytovnu Moravan, která poskytuje ubytování kratšího charakteru pro turisty i ubytování dlouhodobějšího charakteru pro pracující. Diplomová práce obsahuje literární část, která popisuje pojmy vztahujících se k tvorbě marketingového plánu. Dále obsahuje analytickou část, ve které jsou provedeny jednotlivé analýzy včetně souhrnné SWOT analýzy. V poslední návrhové části je vytvořen návrh marketingového plánu včetně stanovení nákladů, časového harmonogramu, přínosů a rizik návrhů a zároveň je stanoven kontrolní plán pro případnou korekci jednotlivých prvků.
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Dvořák, Martin ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu“ je zaměřena na firmu ABC, vyrábějící speciální výživu zvířat. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu, možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a teorie analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Druhá část práce tato prostředí analyzuje z praktického hlediska. Třetí část obsahuje návrhy na zlepšení působení firmy ABC na slovenském trhu.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingového plánu podniku
Tomečková, Michaela ; Dohnalová, Anna-Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro firmu Maralex trade s. r. o. a následně podat návrh a řešení v této oblasti včetně ekonomického vyhodnocení situace. Tato společnost se zabývá prodejem vtipných dárkových předmětů především prostřednictvím internetového obchodu DárkyHry.cz. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována firmě a jejímu popisu. Následně v části praktické je cílem analýza současného stavu firmy a vytvoření marketingového plánu. Závěr práce bude věnován vlastním návrhům řešení a ekonomickému zhodnocení.
Marketingová komunikace podniku
Tomšů, Michaela ; Chytilová, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací U Malířů a Pálffy palác s cílem odhalit nedostatky současných nástrojů a navrhnout nové, které se budou podílet na zviditelnění a konkurenceschopnosti. První část práce se skládá ze základních pojmů marketingu a komunikace. Následuje analytická část, zkoumající současný stav restaurací. V poslední kapitole, jsou představeny návrhy nových a kvalitnějších nástrojů marketingové komunikace a možnosti, jak zvýšit návštěvnost a spokojenost zákazníků.
Marketingová komunikace podniku
Paděra, Lukáš ; Konupková, Iva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Marketing a propagace jsou v dnešní době zcela běžnými prvky jak pro širokou veřejnost, tak pro samotné podnikatelské subjekty. Nelze si představit firmu ani organizaci, která by marketing v jakékoli podobě nevyužívala. Hlavním záměrem této diplomové práce je určit nejvhodnější složení komunikačního mixu pro zdravotnickou organizaci Jihomoravské dětské léčebny, p. o. při omezeném finančním rozpočtu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 584 záznamů.   začátekpředchozí549 - 558dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.