| |
|
Analysis and design of communication strategies of CSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (advisor) ; Novotný, David (referee)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
|
| |
| |
|
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
|
|
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
|
| |
|
Activities of multinational companies on the market of professional haircare products
Pokorná, Michaela ; Postler, Milan (advisor) ; Vyzulová, Adriena (referee)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu trhu profesionální vlasové kosmetiky jako zvláštního typu B2B trhu a vymezení hlavních rozdílů mezi tímto trhem a trhem volně prodejné vlasové kosmetiky (B2C). Práce porovnává tři největší hráče na tomto trhu v ČR dle zvolených kritérií: charakter značky (brand image), výrobkové portfolio, jeho šíře a hloubka, způsob řízení značky, cena a komunikační mix. Výsledkem práce je identifikace silných a slabých stránek jednotlivých společností, jejich příležitostí a hrozeb.
|
|
Influencers v prostředí internetu
Bartl, Tomáš ; Postler, Milan (advisor) ; Šebek, Jiří (referee)
Systematizace celé problematiky vlivných spotřebitelů na základě rešerše sekundárních zdrojů a analýzy prostředí českého internetu. Výzkum konkrétní situace v oblasti videa ve vysokém rozlišení za použití kvantitativní obsahové analýzy jednotlivých zdrojů vlivných spotřebitelů a jimi používaných sociálních médií.
|
|
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (advisor) ; Malůšková, Denisa (referee)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.
|