Original title: Kreativní využití jednotlivých media typů při mediálním plánování
Authors: Preuhslerová, Monika ; Postler, Milan (advisor) ; Babický, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje možnosti, které nabízí český trh reklamním zadavatelům vyvíjejícím tlak na kreativitu jak na mediální, tak na kreativní agentury. Práce se také zabývá otázkami, zda je nutné být vždy a za každou cenu kreativní a jaká kreativita je efektivní. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány možnostem konkrétních media typů včetně analýzy obecné situace na českém trhu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4599

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2566


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share