Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kučerová, Kristýna ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných publikací. V praktické části jsou shrnuty poznatky z kvantitativní obsahové analýzy a expertních rozhovorů se zaměstnanci jednotlivých firem, na jejichž základě je v závěru práce uvedeno shrnutí a navrženo možné vylepšení.
Koncepce identity značky v České republice
Mužíková, Iveta ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Silná značka představuje významný prvek odlišení v prostředí vysoké konkurence. Prvním krokem v jejím systematickém budování je definování identity, díky níž je zajištěna konzistentnost značky v průběhu času. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem přistupují čeští odborníci v oblasti budování značky k tvorbě identity značky. V práci jsou porovnány prvky identity značky, které se nejčastěji vyskytují v teoretických modelech a v biblích značek zahraničních firem s přístupy českých odborníků. Teoretické modely a bible značky jsou analyzovány prostřednictvím konceptuální obsahové analýzy. Přístupy českých odborníků byly zjišťovány formou kvalitativního výzkumu. Výsledky kvalitativního výzkumu spolu se syntézou teoretické a praktické části odhalily, že se čeští odborníci inspirují v zahraničí, přičemž někteří využívají modelů a někteří k tvorbě identity značky přistupují instinktivně. Diplomová práce přináší prvotní vhled do této oblasti na českém trhu a může sloužit jako podklad pro zmapování celkové situace v České republice.
Marketingová komunikace firmy InBIO s.r.o
Ondrová, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit firmy InBIO s.r.o. Důraz je kladen na online marketingovou komunikaci a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje důležité pojmy z vybrané problematiky, které jsou podkladem pro výzkumnou část. Praktická část obsahuje podstatné informace o firmě a analýzu trhu s důrazem na analýzu konkurence, analýzu zákazníků, analýzu místa, analýzu produktového portfolia a SWOT analýzu. Pro analýzu trhu je použit Porterův model. Analýza zákazníků vychází z dotazníkového šetření. Pro hodnocení e-shopu a Facebooku byly provedeny expertní hloubkové rozhovory. Práce čerpá ze sekundárních i primárních dat. V závěru jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Konečným výstupem bakalářské práce je marketingový plán firmy na rok 2016 a souhrn poznatků využitelných pro ostatní firmy v odvětví.
Fashion blogs as a mean of promotion for companies in the fashion industry
Jenisová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti i pro budoucnost. Práce se skládá ze dvou částí. První z nich je teoretická a dotýká se témat, jako jsou značky, módní průmysl a nový fenomén blogů v tomto odvětví, kdy firmy začaly používat blogy jako propagační nástroj pro povědomí o značce. Druhá část je praktická dávat a zmíňuje charakteristiky blogera a čtenáře blogu. Taktéž budou zmíněny přesné kroky, jak spolupracovat s blogeřmi.
Marketing importance of Body image
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Dnešní doba přináší život plný konzumu, se silným bojem o zákazníka . Každý člověk se chce mít dobře a vypadat lépe. Sdělení, které všude kolem nás prezentují štíhlý a pohledný lidi, ovlivňují naše spotřebné chování. Koupou nejrozličnějších vyrobků se lidé snaží vyrovnat těmto ideálům a docílí častokrát umělé pocity štěstí . Práce se zaměřuje na Body image, při kterém rozebírá spotřební chování jedince, jeho socialní a kulturní predispozice, jaký ideál krásy je zobrazován a preferován u mužů a u žen . Vysvětluje tělesné sebepojetí, jeho vyobrazení v minulosti a jeho vliv ve spojitosti s médiami a reklamou. Cílem této práce je pomocí výzkumu stanovit nejfrekventovanější prvky body image ve spojení s respondenty. Definuje nejčastěji prezentované tělesné ideály a jejich vnímaní dotazovanými. Práca analyzuje i vlivy sociálnich sítí na Body image mladé generace a do jaké velikosti mění jejich běžné návyky .
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Machek, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
V současném vysoce konkurenčním prostředí rozhoduje často o úspěchu firmy na trhu správné řízení značek a snaha o neustálé zvyšování hodnoty značky je proto základním úkolem marketingu. Stanovení hodnoty značky je ovšem velmi obtížné a je předmětem zájmu jak teoretického výzkumu, tak marketingové praxe. Předložená dizertační práce přináší přehled aktuálního stavu poznání o této velmi důležité problematice jak z pohledu výzkumu předních autorů z vědecké a akademické sféry, tak z pohledu marketingové praxe v podobě modelů specializovaných agentur. Vytvořenou syntézu poté mohou využít jak akademici při orientování směru budoucích výzkumů, tak marketingoví manažeři při vyhodnocení efektivity přístupů, které v současné chvíli využívají. Pro tento účel mohou marketingoví manažeři využít i případové studie, které práce v jednotlivých kapitolách obsahuje. Případové studie ukazují zkoumanou problematiku na příkladu konkrétních úspěšných firem. V neposlední řadě pak může odborná veřejnost využít výstupy z kvalitativního expertního výzkumu mezi manažery úspěšných mezinárodních firem, který byl pro účely dizertace realizován. Manažeři malých a středních podniků mohou aplikovat formalizovaný model růstu značky, který je značně intuitivní a nevyžaduje hlubší znalosti exaktních věd, i když je možné ho definovat pomocí jednoduchých matematických vztahů. Poslední kapitola přináší výsledky vlastního kvantitativního výzkumu autora za použití dotazníkového šetření a statistického metodologického aparátu. Výzkum byl zaměřen na problematiku vztahu sociálních sítí a brandingu v České republice.
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Švarc, Ondřej ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza internacionálního marketingu společnosti Mondeléz International se zaměřením na mezinárodní prostředí a jeho vliv na společnost, dále pak analýza marketingového mixu vybraných mezinárodních produktů a dotazníkové šetření zabývající se mírou povědomí o bývalé společnosti Kraft Foods a nynějším Mondeléz. Výsledek této práce by měl čtenáři dát přehled o vývoji společnosti Mondeléz a mezinárodních aktivitách této společnosti aplikovaných v České Republice.
Analysis of online booking portals and their benefits to owners of accommodation
Uhelová, Barbora ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou, získáváním rezervací a obsazeností ubytovacích zařízení pomocí on-line portálů zprostředkujících ubytování. Monitoruje situaci, přínosy a výhody zavedení on-line portálů do ubytovacích procesů. Cílem je odhalit a analyzovat význam ubytovacích portálů pro majitele ubytování, jako součást marketingového komunikačního mixu a především zjistit, jak vnímají ubytovatelé tyto portály a zda mají pro ně přidanou hodnotu.
Banks and their market entry strategy
Sessa, Gionni ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
In the global market in which many countries still struggle with the consequences of the financial crisis of 2008, many companies come to the conclusion that growth can be achieved through international marketing activities. This attitude poses big challenges to organization that want to enter the international arena, involving deciding which markets should be entered, how this should be done, through which marketing program and finally how to organize the marketing. International expansion poses risks as well as opportunities to businesses, and it is crucial for the organization to thoroughly evaluate the market in order to take a decision about the market entry strategy. Based on the case studies of Credit Suisse and UBS entering the Brazilian market, this thesis sought to study how Swiss banks entered the country and with what results. Based on an extensive literature review, the two cases have been presented and it was possible to demonstrate that great cultural difference and tight regulation suggest the entry through a merger or an acquisition.
Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Kohoutová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy důvěry a z dlouhodobého hlediska i loajality. Praktická část byla zpracována jako ilustrace teoretických poznatků na příkladu konkrétní společnosti Tesco, jenž úspěšně dokázala připravit program Clubcard, podporující loajalitu zákazníků a v závěru byla doplněna o vlastní průzkum mezi 160 studenty VŠ, který se zaměřoval na frekvenci využití věrnostních programů a ochotu poskytování osobních dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Machek, Matěj
2 Machek, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.