Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno
Havlíková, Petra ; Kopeček, Jindřich (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením povědomí o společnosti, ale i snížení podnikatelského rizika.
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení.
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Podnikatelský plán pro založení pizzerie
Jílková, Kateřina ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení studentské pizzerie. V teoretické části práce je popsána oblast podnikání a východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. Pomocí analýzy současného stavu je následně navrženo vlastní řešení konkrétního problému, a to v podobě reálného podnikatelského plánu.
Strategický rozvoj podnikatelského modelu v kontextu právní regulace
Ondrišová, Karolína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku dopadu právní regulace na business model při jeho formulaci a implementaci. V rámci práce jsou nejprve nastíněna teoretická východiska, ve kterých jsou přiblíženy klíčové pojmy práce, a to strategické řízení a strategie, pojetí strategie firmy a business strategie a inovativní přístup v podobě business modelu Canvas. Dále je nastíněna základní charakteristika úrovně a metody právní regulace. V analytické části je představen konkrétní business model, na jehož příkladě budou odhaleny klíčové oblasti podléhající právní regulaci, které budou následně srovnány s řešením nejúspěšnějších společností v dané oblastí. Na základě těchto poznatků je v návrhové části zpracován návrh formulace a implementace business modelu tak, aby byl legislativně konformní jak na národní, tak na nadnárodní úrovni, a to s ekonomickým dopadem vybraného způsobu řešení podle stupně náročnosti a rizika.
Návrh komunikačního plánu
Karafa, Michal ; Pospíšilová, Anna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu firmy Přerovská realitní s.r.o., která se zabývá realitně developerskou činností. Práce je rozdělena na tři hlavní části – teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti komunikace, analytickou část tvoří konkrétní analýzy aplikované na firemní okolí a v poslední návrhové části jsou zpracovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení stávající komunikační strategie firmy.
Podnikatelský záměr - rozvoj zahraničních aktivit
Danihelková, Martina ; Sajaš, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského záměru pro firmu rozšiřující své působení do zahraničí. V teoretické části je popsána problematika podnikání a podnikatelského záměru. Vlastní práce je pak zaměřena na problematiku podnikání v Nizozemsku, zpracování analýz trhu a postup na založení nového podniku. Dále popis návrhu řešení problémů, se kterými se firma může v zahraničí potýkat a řešení nové organizační struktury.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.