Název: Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně
Překlad názvu: Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Autoři: Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Internet; key success factors; marketing campaigns; social network; Internet; key success factory; marketingová kampaň; sociální sítě

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8089

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-609552


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet