Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Taneční škola Brno
Belousova, Anastasiia ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce byl návrh taneční školy v městské části Brno-Zábrdovice. Jedná se o zástavbě proluky na křížení ulic Milady Horákové a Příkop. Zadáním práce bylo doplnění dvou velkých ploch sousedních budov novostavbou. Objekt je rozdělený do dvou celků. První část je více přístupná veřejnosti. Tam se nachází velký taneční sál, který je možné pronajmout za účelem různých akcí, hudební škola pro dospělé a kavárna s terasou ve třetím nadzemním podlaží. Druhou část představuje dominantní osmipodlažní budova, ve které se rozmístily taneční sály různých velikostí, šatny s vlastním hygienickým zázemím a prostory, určené buď k pronajmu nebo jako kanceláře vyučujících taneční školy. Horní patra jsou vyhrazena k ubytování studentů. Každá ubytovací jednotka zahrnuje ložnice, malou kuchyni, šatnu a hygienické zázemí. V pokojích mohou bydlet jeden nebo dva studenti. Celé podzemní podlaží slouží k parkování osobních aut a odkládání kol. Taky se tam umístily technické místnosti a kotelna. Pro pohodlí obyvatel byla budova navržená jako průchozí. V zadní části pozemku byl navržen malý park s vyrovnávacími schodišti. V letní sezóně může být trávník použit jako rekreační místo pro studenty nebo obyvatele města. Celá stavba je navržena v souladů s požadavky na imobilní užívání staveb. Multifunkčnost nového objektu ideálně doplňuje stávající vzdělávací zázemí města kolem, jako například mateřské, a střední školy, gymnázia a vysoké školy.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti tanečního umění
Babáková, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh potenciálního směru dalšího rozvoje podniku působícího v oblasti tanečního umění a tanečního sportu. Teoretická část se zabývá problematikou rozvoje a růstu společnosti a procesem strategického řízení včetně vybraných analytických metod v rámci plánování rozvoje. Analytická část obsahuje identifikaci klíčových (kritických) faktorů v rámci posouzení stávající situace společnosti v kontextu vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě zhodnocení souhrnu výsledků z provedených analýz, bude vybrána vhodná strategie pro další rozvoj společnosti směřující k upevnění pozice na daném trhu včetně implementačních aktivit a přínosů z návrhů.
Návrh podnikatelského záměru - taneční škola
Hovorková, Zuzana ; Broďáková, Karolína (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce představuje návrh podnikatelského plánu pro založení taneční školy v Hradci Králové. Slouží jako příprava pro úspěšné podnikání. Obsahuje návrh podnikatelského záměru, teorii nezbytnou pro jeho vytvoření, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingovou analýzu a finanční analýzu, které budou aplikovány při tvorbě a činnosti společnosti.
Taneční škola Brno
Slawinski, Olena ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu zpracovaného v 4. semestru bakalářského studia v rámci předmětu AG033. Předmětem zpracování této bakalářské práci je vypracování projektové dokumentaci pro projekt novostavby taneční školy. Navržena budova se nachází na parcele umístěné na křížení ulic Milady Horákové a Příkopu, řešeny pozemek spadá do městské části Brno-Zábrdovice. Jedná se o zástavbu v rohové proluce. Vzhledem k umístění stavby bylo rozhodnuto udělat vyšší budovy pro využití menší půdorysné plochy a seskupit v jedné stavbě několik funkci najednou, tím se k základnímu projektu se přidalo krátkodobé ubytování pro studenty a hudební škola. Základní myšlenkou projektu byla integrace nové stavby do okolí, vzhledem k obrovské velikosti proluky a následující velikosti samotné stavby byla navržená budova vzhledově rozdělená do dvou celku. Navržená budova má na výšku pět nadzemních podlaží a jedno podzemní. V podzemním podlaží se rozmísťuje parkování pro osobní auta návštěvníků a pracovníků, dále je tam umístěné kotelna a TZB místnost budovy. První nadzemní podlaží je reprezentativní pro školu, jelikož obsahuje velký polyfunkční sál, kavárnu pro návštěvníky. Dále v tomto podlaží se nachází rozlehlé předsálí-galerie, šatny a hygienické místnosti pro návštěvníky. V druhém nadzemním podlaží se umísťují výukové místnosti pro zpěv a hudbu a taky dva tanečních sály ve východní části budovy. V západní části se rozmísťují kanceláře ředitelství a vyučujících školy. Nad prostorem polyfunkčního sálu se nachází místnost zvukaře. Třetí nadzemní podlaží je celé uřčeno pro taneční a hudební činnost, nachází zde velký sál s šatnou řešenou také pro imobilní. Podél jižní čelní fasády se rozmístily učebny pro hudbu a zpěv. Dispozice čtvrtého a pátého podlaží je identická, v těchto dvou podlažích bylo navrženo ubytování pro studenty zajištěné formou dvoulůžkových pokojů s vlastním příslušenstvím a kuchyňkou na podlaží. Také v těchto podlažích jsou studovny a prádelny určené
Podnikatelský plán pro založení tanečního studia
Kleinová, Eliška ; Straková, Krista (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení tanečního studia ve Valašském Meziříčí. Bakalářská práce obsahuje teorii nezbytnou pro jeho vytvoření, analýzu trhu a zákazníků, marketingový plán, organizační plán a finanční plán. Na základě provedených analýz a finančního plánu je posouzena realizovatelnost podnikatelského plánu v praxi.
Taneční škola v Brně
Dutka, Tomáš ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu, který byl vypracován v 6. semestru bakalářského studia. Předmětem zadání je novostavba objektu taneční školy, která je navržena na parcele spadající pod území Brno-Zábrdovice. Jedná se o proluku na rohu ulic Milady Horákové a Příkop. Objekt obsahuje tři nadzemní a jedno podzemní podlaží. V podzemním podlaží se nachází parkovací plochy pro personál a návštěvníky a dále také rozsáhlé technické zázemí objektu. První nadzemní podlaží obsahuje reprezentativní prostory taneční školy se zasedací místností a hygienou. Dále se zde nachází kavárna s příslušným zázemím, foyer, hlavní multifunkční sál a část se šatnami za jevištěm hlavního sálu. V druhém nadzemním podlaží najdeme samotné taneční učebny, výukové učebny, kabinety vyučujících a hygienické zázemí. Třetí podlaží je řešeno obdobně, ale nad hlavním sálem se nachází střešní terasa. Celkové řešení objektu reaguje na místo, kde se parcela nachází. Jedná se o jednotnou hmotu tvořící pevné a chybějící nároží výše zmíněných ulic. Dále je zde řešena předsazená lamelová fasáda, který umožňuje variabilní odstínění jednotlivých částí a místností objektu od ruchu ulice Milady Horákové. Taneční škola je vhodným řešením zázemí města, jelikož se v okolí nachází mnoho vzdělávacích institucí jako mateřské školy, základní a střední školy, gymnázium a vysoká škola.
Výzkum spokojenosti členů Taneční školy B-Original Praha s kvalitou služeb
Emr, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti členů v Taneční škole B-Original Praha s kvalitou služeb. Cíle práce: Cílem práce bylo zhodnocení spokojenosti členů s poskytovanými sportovními službami. Získaná data sloužila k vytvoření návrhu na zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Metody, které byly v této práci použity, vycházejí z teoretických poznatků, souvisejících s daným tématem. Při výzkumu spokojenosti členů byla použita metoda kvalitativního šetření formou ohniskových skupin. Výsledky byly interpretovány pomocí shrnujícího protokolu. Na základě těchto výsledků byla stanovena úroveň spokojenosti členů s fungováním organizace. Pro zisk základních informací o provozu Taneční školy B-Original bylo provedeno polostrukturované interview s majitelem. Výsledky: Na základě provedeného marketingového výzkumu lze konstatovat, že Taneční škola B-Original má díky vysoké kvalitě svých služeb velké množství spokojených členů. Návrhy na opatření byly předloženy vedení taneční školy a měly by spokojenost členů ještě zvýšit. Klíčová slova: sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkum
Zřízení taneční školy
Gaudník, Tomáš ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
V mé diplomové práci na téma "Zřízení taneční školy" řeším problematiku vhodného výběru právní formy a jeho důsledky při zřizování taneční školy. V teoretické části práce se zaměřuji převážně na rozbor právních forem ziskových i neziskových organizací, jejich fungování i vztah k financím obecně. V praktické části se poté věnuji výzkumu v podobě dotazníkového šetření v tanečních školách po celé ČR, který ukazuje současný stav, a tím umožňuje do dané problematiky proniknout hlouběji. Na základě těchto poznatků a informací zjistím, jaká právní forma je pro zřízení taneční školy vhodná v závislosti na okolních faktorech, jakými jsou například velikost regionu, míra konkurence, hlavní zaměření taneční školy apod.
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.