Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 186 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů v podniku
Šašek, Jakub ; Gajda, Zbyněk (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategie pro rozvoj řízení lidských zdrojů a s tím spojeného personálního oddělení. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické základy, analytická část a návrhová část. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a poskytuje ucelený pohled na moderní přístupy k řízení lidských zdrojů. Analytická část se věnuje konkrétní analýze stávajícího stavu řízení lidských zdrojů ve vybrané společnosti, včetně identifikace klíčových problémů a faktorů, které ovlivňují efektivitu personálního oddělení. Na základě zjištěných dat a analýzy jsou v poslední části práce formulovány konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení řízení lidských zdrojů, které by měly přispět k efektivnějšímu fungování organizace a zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Zvýšení efektivity personální práce společnosti Karlova pekárna s.r.o.
Berková, Aneta ; Berka, Lukáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá podrobným rozborem personální oblasti na vlastních prodejnách společnosti Karlova pekárna s.r.o. a jejím cílem je snížení fluktuace zaměstnanců. Analytická část zahrnuje informace o vnitřním i vnějším prostředí společnosti a provedení sociologického průzkumu. Získané informace z provedeného průzkumu mezi zaměstnanci jsou základem pro návrhy změn v oblastech pracovního prostředí, hodnocení, motivace a kariérního růstu.
Návrh obchodní strategie podniku
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Využití controllingu v podniku
Mrkvová, Eva ; MBA, Vladimír Křiva, (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce posuzuje dosavadní systém a stav kontroly ve společnosti PREMO s.r.o. Ze strategického plánování je zpracována analýza SWOT, dále analýza odvětví pomocí Porterova modelu. Pro zhodnocení finanční situace budou použitý vybrané ukazatele operativního plánování za poslední 3 roky, dále vyhodnotím procesy Marketing a Prodej a ze soustav ukazatelů vypočítám ukazatel Altmanova indexu a Du Pont analýzu. Výsledkem využití controllingu ve společnosti bude implementace controllera, vymezení jeho povinností a úkolů. Druhý návrh se zabývá zlepšením zpracování interních firemních zpráv pomocí reportingu.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Duchoň, Karel ; Janků, Zdeňka (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Semperflex s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné charakteristiky strategické analýzy a způsoby tvorby strategických plánů. V praktické části je provedena externí a interní analýzu, jež je základem pro SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz jsou podstatou tvorby návrhů vedoucích ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Studie nákladů na dopravu v distribuční firmě
Malínková, Lenka ; Šunka,, Josef (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nákladů na dopravu v distribuční firmě. Zkoumá jak evidenci a sledování jednotlivých nákladů, tak i výši a efektivnost vynakládaných nákladů. Výstupem práce je návrh evidence a metodiky pro hodnocení nákladů při fyzické distribuci.
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 186 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.