Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh řešení Business Intelligence pro reporting v oblasti tiskových řešení
Zezulová, Nikola ; Katrenčík, Pavol (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení a využití nástroje Business Intelligence v oblasti tiskových řešení ve společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech. V počátečních kapitolách je popsána teorie a principy, na kterých je Business Intelligence založena. V úvodní části je také popsaný nástroj Business Intelligence spolu s tématikou výstupů z tohoto nástroje, které mají podobu reportů. Na základě těchto znalostí je provedena analýza současného stavu firmy a následně je připraven návrh reportovacího schématu pro Konica Minolta Business Solutions Czech. Tento návrh může sloužit jako nástroj pro vylepšení současného stavu reportingu ve firmě a jeho případné rozšíření.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Di Pietro, Luca ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku konkrétní pekárny se zaměřením na reklamu a podporu prodeje. Všechny informace o firmě byly poskytnuty hlavně z rozhovorů s majitelem podniku a jeho zaměstnanci. Práce se skládá ze tří částí. První část se zaměřuje na teoretické popsání informací potřebných k pochopení zbytku práce, druhá část analyzuje podnik samotný a jeho okolí. V závěrečné, návrhové části se poskytují návrhy a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu konkrétní firmy, jejíž majoritním předmětem podnikání je prodej a distribuce ryb a produktů z nich. Práce je členěna do 3 hlavních částí. Úvodní teoretická část objasňuje základní pojmy a nástroje, které marketingová komunikace a podpora prodeje využívá. Ve druhé části je shrnuta aktuální situace firmy, která je vyhodnocována na základě analýz. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy na zlepšení, které by na firmu mohli mít pozitivní vliv v oblasti podpory prodeje a reklamy.
Tvorba elektronického obchodu pro podnikatele
Prchal, Tomáš ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá představením a srovnáním různých platforem pro tvorbu elektronického obchodu pro podnikatele. Cílem práce je poskytnout přehled o výhodách a nevýhodách jednotlivých platforem, a také porovnat jejich funkce a možnosti. Práce bude také obsahovat praktickou část, ve které budou srovnány konkrétní platformy pro vytvoření elektronického obchodu na míru a budou popsány kroky potřebné k vytvoření e-shopu na platformě, která nejlépe odpovídá požadavkům podnikatele. Výsledkem práce je podrobný průvodce pro výběr vhodného e-shopového řešení s přihlédnutím k aktuální situaci a potřebám podnikatele.
Podnikatelský plán výrobního podniku
Borovská, Veronika ; Cetkovský, Zdeněk (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr výrobního podniku. Na základě teoretických poznatků získaných během studií a zjištěných skutečností, obsahuje návrh založení firmy a jejího případného umístění na trhu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Štěpánová, Kristýna ; Fischer, Jan (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru, který se zaměřuje na založení podniku, jehož činností bude prodej palivového dříví. Práce obsahuje teoretické poznatky, které se týkají podniku a souvislostmi s ním. Dále je popsáno rozdělení podniků dle právních forem v ČR a struktura podnikatelského plánu. V následující části jsou popsány analýzy nezbytné pro založení podniku. Praktická část zahrnuje samotné sestavení podnikatelského plánu.
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Macholánová, Petra ; Vranová, Daniela (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW Group, která se má nacházet v Brně, severovýchodně od centra města, v městské čtvrti Zábrdovice, na ulici Cejl a Zábrdovická, z druhé strany pak ohraničena komunikací na ulici Jana Svobody. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 3402. Stavební pozemek má nepravidelný tvar o výměře cca 1,15 ha a je převážně orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Z Jižní strany je ohraničen komunikací po ulici Cejl, ze které je taky přístupný a ze severozápadní strany ho ukončuje ul. Jana Svobody. Pozemek se nachází v bývalé průmyslové zóně, okolní zástavbu tvoří objekty smíšené funkce. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Cejl s vyústěním komunikace až na ul. Jana Svobody. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinka, Michal ; Villim, Róbert (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem obchodní společnosti. Cílem tohoto podnikatelského plánu je návrh rozšíření a změny struktury obchodního oddělení společnosti. Vytvořil jsem návrh jednoduchého a funkčního rozdělení obchodního a technického oddělení společnosti, jehož cílem je zlepšit efektivitu práce, zvýšit motivaci zaměstnanců a obrat společnosti.
Autocentrum VW Group
Lyčková, Kateřina ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu objektu Autocentra VW Group na jihu města Brna, v městské části Brněnské Ivanovice, na ulici Kaštanová. Pozemek je Magistrátem města Brna veden jako Brownfield pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a je orientován ve směru sever-jih. Z východní strany ho lemuje ochranný pás řeky Svitavy. Pozemek se nachází v průmyslové zóně, okolní zástavbu tudíž tvoří obchodní, administrativní a průmyslové budovy. Budova autocentra je situována kolmo k jižní hranici pozemku, delšími stranami na východ a západ. Příjezd k objektu je navržen z komunikace vedoucí z ulice Kaštanová. Urbanistické řešení počítá se samostatnými provozy showroomu a servisu. Pro obě části jsou navrženy samostatné parkovací plochy pro potřeby jednotlivých provozů. Objekt je navržen tak, aby vyhověl požadavkům provozu autocentra VW Group. Bude sloužit k prezentaci a prodeji vozů značek Volkswagen, Škoda, Audi a Seat s příslušným servisem a skladem náhradních dílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.