|
Proposal for Expansion of the Company to the Polish Market
Bednářová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The main goal of this diploma thesis is to propose effective options for the expansion of the chosen company and its implementation based on an assessment of the market situation in the Polish market. The thesis includes a comprehensive view of the situation in the given market as well as an analysis of the chosen company, taking into account the risks and opportunities that the company may encounter during its expansion into the Polish exhibition market.
|
|
Analýza výkonnosti investičních kovů a mincí
Tůmová, Kateřina ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Stádník, Bohumil (oponent)
Práce se zabývá historickým vývojem cen drahých kovů, jako je zlato, stříbro, platina a palladium v souvislosti s analýzou výhodnosti investování do drahých kovů. Jsou zde rozebrány ceny na mezinárodních trzích, i ceny maloobchodní. Uvedena je problematika skladby cen z pohledu prémia a dalších dodatečných nákladů, včetně možných rizik spojených s investicí. Přiblíženy jsou základní pojmy a podoby investičních kovů, dále pak alternativní možnosti investic týkající se drahých kovů. Práce zahrnuje také pohled na daňové aspekty investice a další výhody s ní spojené. Dále je v textu naznačena kritika mediálních desinformací a nedostatečné legislativy upravující oblast investování do fyzické podoby investičních kovů.
|
| |
|
Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Wojnar, Michal ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vacín, Otakar (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí konkurenční analýzu. Cílem práce je rovněž poukázat na stírání rozdílů mezi marketingem průmyslových firem a marketingem spotřebních firem a vznik hybridních forem marketingu na business-to-business trzích. Za hlavní hybatel je v tomto případě považována globalizace světové ekonomiky a její průvodní jevy.
|
|
Exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o.
Koláček, Kamil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o. Všímá si rozdílnosti přístupů na jednotlivé zahraniční trhy. Aplikační části samozřejmě předchází teoretický úvod. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, která si klade za cíl stanovit možná zlepšení dosavadní exportní strategie.
|
| |
| |