Název: Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Autoři: Wojnar, Michal ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vacín, Otakar (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asfalt; DuPont; globalizace; marketing; mezinárodní trhy; segmentace; DuPont; globalization; international markets; marketing; paving; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16492

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet