Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování tréninku s využitím technologie NFC
Blažík, Vojtěch ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace využívající technologii NFC pro sledování tréninků a monitorování využití strojů v posilovnách. V práci jsou shrnuty základní důvody a přístupy ke sledování tréninků a vytížení strojů, shrnuje také technologii NFC a vývoj mobilních aplikací se zaměřením na multiplatformní framework Flutter. Výsledná aplikace je založená na architektuře klient-server s podporou offline režimu a k identifikaci stroje a cviků využívá identifikátory rozmístěných NFC štítků. Přínosem práce je ukázka funkčního systému, který využívá tuto technologii netradičním způsobem k dosažení vyššího uživatelského komfortu.
Elektronická evidence dokumentace lékařských přístrojů pomocí mobilní aplikace
Maťašová, Kristýna ; Sekora, Jiří (oponent) ; Kašpar, Jakub (vedoucí práce)
Diplomová práce seznamuje s dokumentací zdravotnických přístrojů, zákony a legislativou spojenými s tímto tématem. Zaměřuje se konkrétně na problematiku evidence dokumentace na lékařském pracovišti. Dále se zabývá návrhem a implementací funkčního systému pro elektronické vedení dokumentace se zohledněním praktických požadavků personálu lékařského pracoviště. Výstupem praktické části diplomové práce je multiplatformní aplikace vyvíjená pomocí sady nástrojů Flutter ve vývojovém prostředí Android Studio.
Mobilní aplikace pro správu osobních financí
Straka, Jiří ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj multiplatformní aplikace pro správu osobních financí. Práce je rozdělena na tři části, první popisuje teoretický úvod do osobních financí, finančního řízení a technologií k návrhu a vývoji multiplatformních aplikací. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu na trhu s mobilními operačními systémy, analýzu existujících řešení a analýzu trendů v mobilních aplikacích. Na základě těchto analýz jsou vypracovány funkční požadavky, nefunkční požadavky a SWOT analýza. V poslední části je popsaná implementace aplikace, její jednotlivé části a databáze. V závěru práce je navržena monetizace aplikace, ekonomické zhodnocení a plánované rozšíření aplikace.
Využití bezheslové autentizace k identifikaci studenta ve výuce
Kamenská, Veronika ; Kurečka, Radomír (oponent) ; Travěnec, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezheslovou autentizací studenta Masarykovy univerzity v rámci Simulačního centra Lékařské fakulty. V úvodu jsou vysvětleny pojmy autentizace, bezheslové autentizace, multifaktorové autentizace. Následně jsou tyto metody porovnány s ohledem na bezpečnost a byl vybrán nejoptimálnější způsob vhodný pro implementaci do výuky. V prostředí Flutter byla vytvořena mobilní aplikace, kterou studenti budou k autentizaci využívat. Zároveň byl navržen algoritmus pro otestování aplikace v praxi. Bylo provedeno pilotní testování zaměřené na reálné nasazení aplikace do výuky Simulačního centra Masarykovy univerzity. Výstupy z tohoto testování následně byly statisticky zhodnoceny.
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb. 
Design and Creation of a Mobile Application to Support In-house Processes
Stankovič, Eduard ; Lipták, Maroš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on proposal and actual creation of mobile application to support in-house processes, especially for improving ordering and delivery processes inside of small company. Thesis includes analysis of current state of processes and analysis of client’s requirements. Based on those requirements, mobile application is created, built with Ionic and Angular framework.
Rekonstrukce zachycené komunikace na platformě iOS
Letavay, Viliam ; Kmeť, Martin (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
V dnešnej dobe nám naše mobilné zariadenia spolu so sociálnymi sieťami umožňujú byť kedykoľvek v spojení s našimi priateľmi a rodinou. Zároveň avšak môžu byť využité aj v spojení s kriminálnou aktivitou. Táto práca sa preto zaoberá rekonštrukciou komunikácie iOS aplikácií Google Hangouts, Twitter a Facebook Messenger pre potreby forenznej analýzy, pričom najväčší dôraz sa kládol na schopnosť obnovy ich chatovej komunikácie. Ďalej taktiež popisuje implementáciu rozšírení nástroja Netfox Detective umožňujúcich rekonštrukciu tejto komunikácie.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
RSS čtečka pro iOS
Bogdanchikov, Iaroslav ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS pro snadné sledování, prohlížení a uložení/archivaci zpráv ze zpravodajských serveru a blogů, čerpaných ze zdrojů ve formátu RSS. Aplikace je implementována v programovacím jazyce Swift. Pro perzistenci dat byl použit aplikační rámec Core Data firmy Apple. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické částí je popsán formát RSS a zásady programování aplikací pro operační systém iOS. Praktická část obsahuje popis návrhu, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje uživateli jednoduše pracovat s RSS kanály a příspěvky a díky dodržování Apple Human Interface Guidelines vypadá přirozeným prvkém systému iOS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.