Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 198 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A Debugging Tool for Vulkan API
Bilko, Jozef ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
The purpose of this bachelor thesis is to create a debugging tool for 2D/3D Vulkan applications, this tool can be useful for the veterans and the newcomers of this graphics API. The output program is composed of a code generator for the layer, the layer itself which collects the data from the currently analyzed program and an application where the collected data are displayed. All this is made possible with the use of C++, Vulkan API and ImGui library.
Univerzální framework pro experimenty na 3D zobrazovacích zařízeních
Hlávka, Marek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Zařízení zobrazující trojrozměrný obraz se dostávají do běžného života čím dál tím více a je tím pádem nutné zajistit co nejlepší kvalitu zobrazované 3D scény. Tato práce se zabývá porovnávání efektivity jednotlivých způsobů zobrazení virtuální reality v dnešní době, jako jsou stereoskopické nebo holografické displeje. Také se zabývá návrhem, implementací a publikováním frameworku, který umožňuje porovnávání a testování právě takových zařízení. Framework je tvořen v herním enginu Unity, vetšinou pomocí skriptů v jazyce C#. Díky frameworku je možné jednodušeji a efektivněji porovnávat jednotlivé typy, nebo konkrétní varianty zařízení pro zobrazovaní trojrozměrného obrazu. Publikovaný framework je dostupný open-source.
Webové aplikace pro podporu výuky počítačové grafiky
Jalovecký, Denis ; Švento, Michal (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie troch dynamických a interaktívnych aplikácií v jazyku Javascript, ktoré budú nástrojmi pri výučbe kurzov zameraných na vytváranie a spracovanie obrazových signálov. Prvá aplikácia bude reprezentovať parametrickú krivku v 3D priestore. Druhá aplikácia sa bude zaoberať barycentrickými súradnicami 3D trojuholníka a tretia bude zobrazovať Bayerov filter pri vytváraní digitálnej fotografie.
Vizualizace vodní hladiny
Kliš, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je průzkum i implementace metod pro simulaci a vizualizaci rozsáhlých vodních ploch v reálném čase. Poznatky získané průzkumem jsou dále zužitkovány v implementaci konkrétní aplikace sloužící k simulaci oceánů. Mezi projednané metody náleží zejména spektrální metoda. Text čtenáři nabídne kromě samotného seznámení s touto metodou i různé poznatky, na které je vhodné se při její implementaci zaměřit.
Presentations Making Blender add-on
Telmanik, Ronald ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create a tool that allows Blender users to create slide-based presentations. This process can be time-consuming caused by the complexity of Blender. Hence, to eliminate this issue an add-on is proposed. This add-on implements a set of tools to support the creation and later rendering the presentation in real-time. The final source code for the add-on is publicly available on GitHub.
Animovaný grafický model
Mikšaník, Martin ; Kučiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá demonstrací málo používaných optických jevů v počítačové grafice, konkrétně fluorescencí a dispersí světla. Práce také navrhuje jiný postup při práci se světlem, materiálem a jeho vykreslení. Výsledný návrh je realizován v přiloženém inter- aktivním demonstračním programu.
Retrospektivní hra pro dva hráče
Vybíral, Jan ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
Virtuální rýsovací plocha
Smyček, Libor ; Švub, Miroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsoby zpracování grafické informace s ohledem na využití v rýsovací aplikaci. Dále definuje předpisy platné pro práci s geometrickými primitivy v rovině. Druhá část práce obsahuje návrch a implementaci virtuální rýsovací plochy pro potřeby středních a základních škol.
Interaktivní editor 3D terénu
Hulva, Jiří ; Vanek, Juraj (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat interaktivní editor 3D terénu. Program by měl být schopen vytvořit 3D model terénu ze vstupních dat, zobrazit jej a umožnit volný pohyb v zobrazené scéně. Uživatelům by měly být poskytnuty nástroje pro úpravu výškových map a povrchových textur. Mělo by být také umožněno načítání modelů objektů, jako jsou budovy nebo vegetace, a jejich umístění na vybrané pozice v terénu.
Techniky výpočtu stínů v reálném čase
Kudlač, Boris ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť súhrnný prehľad existujúcich techník počítačovej grafiky na výpočet tieňov v reálnom čase. Obsahuje teoretické základy jednotlivých techník, popis algoritmov, ako aj postup ich implementácie a použitie v praxi. Snaží sa kompletne rozobrať jednotlivé techniky, s ich vlastnosťami, problémami, rozšíreniami, výhodami a nevýhodami pre konkrétne situácie a popri tom odpovedať na otázku, či existuje jedna univerzálna technika vhodná pre všetky situácie. Nakoniec techniky porovnáva z hľadiska možností, obmedzení a v neposlednom rade hardwarovej náročnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 198 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.