Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí99 - 108dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace
Turecká, Hana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Hokejové utkání jako prostředek marketingové komunikace Cíl: Analýza jednotlivých druhů sportovní reklamy realizovaných prostřednictvím hokejového utkání z pohledu sponzora. Metody: Kvalitativní výzkum, případová studie, osobní dotazování, pozorování Výsledky: Vyhodnocení analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingová komunikace, reklama ve sportu, sponzoring, lední hokej
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Dýšek, Martin ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených rozhovorů. Metody: Marketingový rozbor byl prováděn pomocí analýzy interních a externích dokumentů a publikací k danému tématu, dále pak pomocí nestrukturovaných rozhovorů s fanoušky a polostrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů SK Slavia Praha a FC Flora Tallinn. Případová studie vycházela ze studia jednotlivých sportovních organizací a institucí a zachycuje popis vztahů v těchto klubech a vymezuje složitost tohoto problému. Tato deskriptivní studie je podpořena SWOT analýzou. Výsledky: Porovnání marketingových programů jednotlivých fotbalových klubů a způsobů, jakým jsou tyto programy aplikovány. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, sportovní marketing, komunikace, fanoušci
Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010
Kopecká, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Vlková, Tereza (oponent)
Název: Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 Cíle: Cílem této práce je zhodnocení prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 z více úhlů a nalezení možností jejího zlepšení. Práce se snaží připravit doporučení pro pořádající společnost SPORT INVEST Group, jak je možné posílit prezentaci partnerů, a získat tak nástroj jejich udržení a zároveň získávání nových partnerů. Metody: Hlavní metodou je dotazování pomocí dotazníků. Práce využívá také interview a pozorování. Z dat získaných těmito metodami vycházejí SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že nejdůležitější věcí, aby spojení bylo funkční, je aktivace partnerství. Co se týká přístupu k partnerům, je potřeba jim vycházet vstříc a průběžně přicházet s novými nápady na jejich prezentaci. Jméno Petra Čecha zahrnuté v projektu je pro partnery i pro samotné účastníky nesmírně lákavé. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, pořádání sportovní akce, sponzoring, Fotbalová škola Petra Čecha
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Molnár, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing
Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Omcirk, Vilém ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011. Cíle práce: Prezentace a interpretace výsledků marketingového výzkumu v letech 2009 - 2011, ověření hypotéz, doporučení organizátorům akce dle zjištěných výsledků. Metoda: Kvantitativní výzkum v letech 2009 - 2011, písemné dotazování, analýza spokojenosti zákazníků. Výsledky: Veškerá zjištění jsou prezentována v praktické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem informací organizátorům akce a reflektují vývoj spokojenosti účastnic v letech 2009 - 2011. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketing.
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí99 - 108dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.