Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Návrh elektronického 3D katalogu
Špaček, Ondřej ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řešení elektronického 3D katalogu sortimentu soukromé firmy. Práce poskytuje teoretický základ 3D modelování a metod, kterých se zde využívá. Popisuje některé možnosti pro zobrazení 3D grafiky 2D zobrazovacími zařízeními. Dále je zde popsán základní princip jazyků HTML, CSS a PHP.
Tvorba 3D elektronických katalogů
Spousta, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických katalogů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických katalogů, teoretické řešení problému s popisem výhod, nevýhod a zdůvodnění nového řešení. V neposlední řadě obsahuje i jeho praktické provedení.
Aplikace pro návrh a vizualizaci lezeckých stěn
Náplava, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací programu pro modelování umělých lezeckých stěn. Aplikace, psaná v programovacím jazyku Python, je nadstavbou profesionálního grafického programu Blender. Umožňuje uživateli vytvořit model stěny v krátkém časovém intervalu, aniž by požadovala rozsáhlé znalosti ovládání Blenderu., tento model otexturovat, rozmístit na něj úchyty a doplnit scénu o další příslušenství. Jádrem programu je space handler skript, vyhodnocující události, přicházející od uživatele.
Simulace davu metodou BOIDS
Burda, Radek ; Král, Jiří (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce popisuje metodu simulace shlukování C.Reynoldse -- BOIDS -- a použije ji jako základní model pro simulaci davu. Popisuje metody vyhýbání se překážkám a jak rozsuzovat síly (pravidla shlukování, vyhýbání se překážkám a plnění cílů) v modelu BOIDS tak, aby vzájemně nekolidovaly. Mimo popis metody BOIDS zde najdete taky několik dalších přístupů, které se svými modely pokouší simulovat dav, jejich výhody a nevýhody. V závěrečné části práce je zmíněno vytvoření grafického prostředí pro simulaci pohybu boidů v nástroji Blender pro vytvoření výsledné 3D aplikace.
Mimika lidské tváře
Melicher, Alexander ; Chudý, Peter (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source programu Blender. Následně na to vyvinout aplikaci, která načte daný objekt a pomocí renderovacího algoritmu ho vykreslí na obrazovku. Aplikace umožní uživateli jednoduchým ovládáním pomocí klávesnice vytvářet mimické výrazy. Na to byla aplikovaná technika posouvání vertexů v určitých vymezených oblastech tváře. Renderovací algoritmus byl napsán v jazyce C++ s využitím multiplatformové knihovny OpenSceneGraph, která představuje určitou nadstavbu OpenGL.
Modelovací plugin pro Blender
Černák, Michal ; Chudý, Peter (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce rozebírá nejběžnější techniky generování rostlin a stromů a postup, který byl použit v programu.
Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0
Salajka, Vojtěch ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich implementaci. V rámci práce byl pro účely příkladů vyvinut nový formát prostorových modelů.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Burkot, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby minimálního grafického intra svou velikostí nepřesahujícího 64kB. Základem intra je procedurálně generovaný terén, který je doplněn o procedurální vegetaci a texturu představující mraky. Dále je zde textura terénu a importované trojrozměrné modely. V pozadí intra hraje hudba.
Tutoriál Blenderu
Tomšík, Filip ; Žák, Pavel (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje stále populárnějšímu volně šiřitelnému software Blender. Ten nachází stále větší uplatnění v různých odvětvích. Práce je zaměřena na obecný popis základních modelovacích technik pracujících s mesh objekty i křivkami využívaných při tvorbě modelů a počítačové grafiky. Její součástí je také popis animačních schopností programu, nastínění jednotlivých metod a detailnější popis příslušných modulů. Stěžejním cílem práce je seznámit čtenáře formou tutoriálu se základními i pokročilejšími modelovacími technikami a jejich použitím v programu Blender.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.