Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0
Salajka, Vojtěch ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich implementaci. V rámci práce byl pro účely příkladů vyvinut nový formát prostorových modelů.
Polymorfní obrazové filtry
Salajka, Vojtěch ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá evolučním návrhem polymorfních obrazových filtrů. Studie zahrnuje polymorfní obvody, jejich teoretický základ a praktické oblasti nasazení. Dále se zabývá kartézským genetickým programováním, které je použitelné pro evoluční návrh některých typů obrazových filtrů. V dalších částech je specifikován evoluční algoritmus pro návrh polymorfních obrazových filtrů. Je popsána implementace tohoto algoritmu ve dvou verzích -- neakcelerovaná běžící pouze na CPU a akcelerovaná využívající pro svůj běh také GPU. Pomocí algoritmu je navrženo několik polymorfních obrazových filtrů.
Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0
Salajka, Vojtěch ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich implementaci. V rámci práce byl pro účely příkladů vyvinut nový formát prostorových modelů.
Polymorfní obrazové filtry
Salajka, Vojtěch ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá evolučním návrhem polymorfních obrazových filtrů. Studie zahrnuje polymorfní obvody, jejich teoretický základ a praktické oblasti nasazení. Dále se zabývá kartézským genetickým programováním, které je použitelné pro evoluční návrh některých typů obrazových filtrů. V dalších částech je specifikován evoluční algoritmus pro návrh polymorfních obrazových filtrů. Je popsána implementace tohoto algoritmu ve dvou verzích -- neakcelerovaná běžící pouze na CPU a akcelerovaná využívající pro svůj běh také GPU. Pomocí algoritmu je navrženo několik polymorfních obrazových filtrů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.