Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,213 záznamů.  začátekpředchozí830 - 839dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Justová, Andrea ; Řezáčová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti a loajality členů vybraného fitness klubu ZONE4YOU, s. r. o. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníku, který zahrnuje i metriku Net Promoter Score (NPS) jako nástroj dotazování. Výsledkem práce je zjištění reálné spokojenosti a věrnosti členů. Dále pak obsahuje návrhy, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků a ochotě fitness klub doporučovat ostatním.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Gelnarová, Monika ; Gil, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků je provedena ve společnosti KOVONA SYSTEM a.s. na základě dotazníku, který vyplní odběratelé. Výsledkem práce jsou také návrhy pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Havlenová, Jana ; Ing.Stanislav Novotný (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním řízení vývoje.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Stuchlíková, Klára ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků květinářství Violka v Kobeřicích. Cílem mé práce je zjistit spokojenost stávajících zákazníků za pomocí dotazníku a na základě zjištěných údajů navrhnout opatření k zlepšení úrovně spokojenosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Teoretická část je věnována marketingu a marketingovému výzkumu. V další části je analyzován současný stav Cukrárny Piccolo. Bakalářská práce se rovněž zabývá provedením a vyhodnocením marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Vokounová, Tatiana ; Korčoková,, Marína (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov v bagetérii Bagetka na Račku a na základe zistených údajov navrhnúť opatrenia na zvýšenie jej úrovne.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Herzánová, Pavlína ; Tichý, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Lazárková, Martina ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,213 záznamů.   začátekpředchozí830 - 839dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.