Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika pirátství značek.
Kučerová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Levora, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice pirátství značek. Hlavním cílem je zhodnocení aktuální situace v oblasti různých projevů pirátství se zaměřením na oblast produktového pirátství zejména v podobě padělání a imitace výrobků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části se zaměřuje na obecné pojednání značkové politiky. Důležitá role a hodnota značek v dnešní době značně ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů a podporuje výskyt neoriginálních produktů. Druhá teoretická část se pak podrobněji věnuje samotným projevům pirátství značek a právní ochraně spadající pod oblast duševního vlastnictví. Pro dosažení komplexnějšího pohledu zkoumá praktická část postoj, nákupní chování a názory českého spotřebitele na tuto problematiku.
Budování značky vybrané společnosti
Chigovanina, Valeriya ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, co potřebujeme vědět a podniknout, abychom mohli vybudovat značku podle našich požadavků. V teoretické častí jsou informace týkající se jak obecně brandu (co to je, jaký bývá apod.), tak i chrakterizující proces budování a řízení značky a jeho součástí. Praktická část je věnovaná výzkumu společností Starbucks z hlediska brand buildingu. Kromě toho jsou tady obsaženy informace o historii této firmy, jejím postavení na mezinárodním kavárenském trhu a zvláště jsou tu i údaje o úspěšnosti firmy na českém trhu, jejích konkurentech, zákaznících a o zjištěných na základě vlastního výzkumu autora problémech, na které se firma narázila v českém prostředí, a jejich možné řešení podle názoru autora.
Budování značky IKEA ve středoevropském regionu
Dumbrovská, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ouvínová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingových komunikací spojených s budováním značky IKEA na trhu s nábytkem v zemích středoevropského regionu. Proto jsou v teoretické i praktické rovině popsány metody a nástroje, jenž společnost IKEA využívá. Obsahem práce je i autorkou provedený výzkum o image značky a z něj plynoucí doporučení. Práci uzavírá srovnání typických zákazníků IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko.
Strategické řízení značky Signal
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázková, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.
Budování značky Century 21 na českém trhu
Koláček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schlesinger, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce popisuje souvislosti vzniku holistického marketingu,jeho koncept a ukazuje ho na příkladu budování značky Century21. Dává si za cíl analyzovat marketingovou koncepci společnosti a její komunikaci. Následně navrhuje možná řešení problémů a nedostatků vyplývající z této analýzy. První část se zabývá historií marketingu a popisuje základní pojmy budování značky. Druhá se věnuje holistickému marketingu a komunikačnímu mixu. A záverečná část analyzuje budování značky Century21 z pohledu holistického marketingu a podává možná řešení.
Budování značky Oriflame na českém trhu
Piekarzová, Karolína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Votavová, Milena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.
Brand building of Ráááádio Impuls on the Czech market
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Cílem této bakalářske práce je popsat proces budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 po současnost. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a zásady budování obchodní značky. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se v práci dále věnuji analýze budování značky Ráááádio Impuls, definováni hodnot, vizi a misi této značky a marketingové komunikaci, pomocí níž stanice tuto značku cílene a kontinuálne buduje. Taktéž je zde popsána organizační struktura stanice a její změny, jež předcházely vzniku nové značky.
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Vránová, Helena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření v letech 2005 až 2009. Následuje představení zkoumaných deníků, včetně popisu jejich obsahové náplně, profilu čtenářů a nových technologií. Součástí praktické části je výběr vhodné metody pro ocenění obchodních značek deníků. Pro zajištění správné aplikace zvoleného přístupu ocenění byla provedena externí, finanční a SWOT analýza. Výsledky ocenění ukázaly, že nejvyšší finanční hodnotu má značka Mladá Fronta DNES, druhé v pořadí je Právo, následují Hospodářské noviny a Lidové noviny.
Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek
KŘÍŽOVÁ, Edita
Cílem diplomové práce na téma "Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek" bylo na jedné straně seznámení s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu, na druhé straně provedení analýzy chování českého spotřebitele při nabídce a poptávce po těchto značkách. Následně se kladlo za cíl i navrhnout určitá opatření či změny v této oblasti. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů značky, privátní značky, výzkumu trhu a chování spotřebitele. V další části práce je charakterizován vývoj obchodu a vztahu obchodníků a výrobců k privátní značce. Rovněž je zde představeno TOP 10 obchodních řetězců v České republice a analyzovány vlastní značky. V praktické části práce jsou rozebrána data získané z dotazníkového šetření.
Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o.
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dibelka, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.