Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Search Engine Marketing neziskových organizací
Slavík, Michal ; Kliegr, Tomáš (vedoucí práce) ; Nemrava, Jan (oponent)
Cílem práce je navržení metodiky pro Search Engine Marketing (SEM) v neziskových organizacích zohledňující a využívající jejich specifika. Dalšími cíli je evaluace této metodiky v praxi a analýza současného stavu na poli SEM v neziskových organizacích. Cíle je dosaženo syntézou teorie SEM, poznatků z terénního výzkumu a autorovy několikaleté praxe. Navržená metodika se opírá o hypotézy, že neziskové organizace jsou v porovnání s obchodními společnostmi schopny získávat lepší obchodní podmínky a že některé aktivity SEM mohou svěřit bezplatné pracovní síle -- dobrovolníkům. Obě hypotézy potvrdil terénní výzkum. Hypotéza, že neziskové organizace v častějším publikování nevidí přínos, a že jejich weby proto bývají neaktuální, se nepotvrdila. Metodika sestává ze čtyř etap a obsahuje také doporučené nástroje, metriky, možná témata článků a tipy na linkbaitingové aktivity. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola shrnuje nezbytnou teorii SEM, kapitola druhá vymezuje východiska a hypotézy. Vlastní metodika je náplní kapitoly třetí. Další dvě kapitoly přináší výsledky terénního výzkumu. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu současného stavu, do které bylo zahrnuto celkem 31 webů. Pátá kapitola konfrontuje hypotézy a vybrané aktivity metodiky s názory zástupců 21 neziskových organizací a 3 odborníků v oblasti SEO. Názory obou skupin respondentů jsou také konfrontovány navzájem. Na základě odpovědí respondentů je sestaven žebříček aktivit metodiky z hlediska nákladnosti a přínosu. Přínosem práce je transformace obecné teorie SEM do specifického prostředí a jazyka pracovníků neziskových organizací a zmapování současného stavu.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače v praxi
Škopek, Karel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Následující práce se věnuje vysvětlení principů optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO), a to z teoretického i praktického úhlu. Osvětluje základy této problematiky, nahlíží však i na její úskalí a upozorňuje na zřejmou kontroverzi, již s sebou optimalizace pro internetové vyhledávače přináší. Má rovněž za úkol přiblížit sémantický zápis kódu webových stránek, který s procesem optimalizace úzce souvisí. Popsané znalosti jsou poté uvedeny do praxe vytvořením webové služby, jež slouží jako nástroj pro analýzu webu v rámci jeho optimalizace. Na základě získáných dat z četných měření je poté zpracován přehled úspěšnosti v jednotlivých oblastech SEO. Po dokončení testování jsou zhodnoceny nedostatky aplikace a jsou učiněny návrhy na její zlepšení. Práce přináší predikce budoucího vývoje algoritmů vyhledávačů a následný efekt v oboru optimalizace pro vyhledávače.
Analýza webových stránek zdravotnických záchranných služeb
Majer, Patrik ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou webových stránek zdravotnických záchranných slu-žeb. U stránek těchto organizací je třeba klást důraz hlavně na přístupnost, protože potenciální návštěvníci mohou mít různé handicapy, které budou podrobně roze-brány. Úkolem této části analýzy je zjistit případné nedostatky webových stránek s ohledem na pravidla přístupnosti. Další částí je optimalizace pro vyhledávače, která kontroluje, zda jsou stránky správně strukturovány s ohledem na vyhledávače a jaké množství odkazů vede na stránky umístěné na dané doméně. Poslední částí analýzy je použitelnost, na které stojí úspěch každých webových stránek. V další části jsou reprezentována data získaná z analýz jednotlivých webových stránek. V poslední krátké části nazvané efektivní webové stránky jsou vyzdvihnuta některá dobrá řešení, která se vyskytovala na analyzovaných webových stránkách.
Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Prágr, Aleš ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola se věnuje úvodu do internetového marketingu a marketingu ve vyhledávačích. Čtvrtá kapitola obsahuje úvod o optimalizaci pro vyhledávače. Pátá kapitola přibližuje další možnosti a metody internetového marketingu a popisuje jejich možné využití. Šestá kapitola popisuje realizaci dotazníkového průzkumu a zároveň interpretuje výsledky tohoto průzkumu. Sedmá kapitola je věnována analýze webových stránek organizací, které nabízejí přípravné kurzy. V osmé kapitole je zhodnocení stavu webových stránek a návrhy na zlepšení propagace přípravných kurzů VŠE. V deváté kapitole je shrnutí výsledků a přínos práce a zhodnocení využitelnosti těchto výsledků.
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.
Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce zkoumá vybrané metody zvyšování návštěvnosti elektronického obchodu fotodekorace.cz, zejména se však zabývá výkonnostními nástroji internetového marketingu. Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout internetovou marketingovou strategii tohoto konkrétního internetového projektu vedoucí k růstu prodejů. Dílčím cílem práce je prostřednictvím webové analytiky zhodnotit efektivitu online marketingových aktivit. Jedním z výstupů práce je návrh efektivní optimalizované reklamní kampaně ve vyhledavačích. Práce se pro splnění předkládaných cílů opírá zejména o uvedený teoretický pohled, který je následně aplikován. Na závěr jsou formulována doporučení pro budoucí vývoj internetového obchodu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení výkonnosti stránek.
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Šetek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní pojetí optimalizace pro vyhledávače (SEO) webových prezentací a následně jejich propagací reklamními kampaněmi založenými na systému pay-per-click (PPC). V práci jsou prezentovány teoretické poznatky získané z odborných zdrojů, především však praktické zkušenosti autora. Cílem práce je analyzovat metody a postupy dostupné pro oblast optimalizace webové prezentace následované efektivní propagací. K dosažení stanovených cílů je diplomová práce rozdělena na tři hlavní relativně samostatné části: seznámení se s problematikou, analýza jednotlivých metod a postupů optimalizace webové prezentace a výzkum efektivnosti dostupných PPC systémů v České republice. Hlavním přínosem diplomové práce je zmíněný výzkum týkající se analýzy a porovnání efektivity PPC systémů.
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
Traksl, František ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hazucha, Andrej (oponent)
Tato práce si klade za cíl porovnat on-page a off-page faktory a vyhodnotit, který z těchto dvou faktorů má větší váhu v počátku optimalizace stránek pro vyhledávače. K tomu, aby bylo zjištěno, který z faktorů má větší váhu, byly vytvořeny dvě na sobě nezávislé internetové stránky. Prvá ze stránek je optimalizována za pomoci on-page faktorů, druhá za pomoci off-page faktorů. V závěru této práce je uvedeno, která ze stránek se umístila lépe ve vyhledávačích a dle toho jsou posouzeny on-page a off-page faktory. Účelem je tedy zjistit, na co se v počátcích tvorby www stránek a jejich optimalizace zaměřit. A prozkoumat další část rychle se rozvíjející oblasti tvorby webu, která nám může pomoci v lepším chápání hodnocení internetových stránek vyhledávači.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.