Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 486 záznamů.  začátekpředchozí460 - 469dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení efektivnosti investičních pobídek ve filmovém průmyslu
Boroš, Marek ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Daněk, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je hodnocení efektivnosti investičních pobídek ve filmovém průmyslu České republiky. Věnuji se popisu mechanismů a zdrojů financování audiovizuálních děl, především z veřejných zdrojů. Stěžejní část práce se zabývá fungováním a efektivností dotačního Programu podpory filmového průmyslu České republiky, jenž byl spuštěn v roce 2010. Tento program byl zaveden především z důvodu úbytku natáčení zahraničních filmů na území ČR a nabízí se zahraničním i českým filmařům jako výhodný zdroj financování. Dále analyzuji v případové studii pomocí metod hodnocení nákladu a přínosů a metodologie odhadů daňových příjmů, přibližně jaký čistý finanční přínos do veřejných rozpočtů bude mít audiovizuální dílo, které by získalo dotaci a k němuž jsem získal předběžný rozpočet.
Distribuce filmů přes internet
Halbich, Jaroslav ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Moje práce se zabývá formami distribuce filmu. Analyzuje distribuci v českém prostředí a porovnává jí se světovým standardem. Hlavní důraz je kladen na distribuci filmu pomocí internetu, ale zmíněny jsou i ostatní alternativy. Práce se dotýká i historie filmu a internetu. Pozornost je také věnována autorskému zákonu. Cílem práce je zhodnocení stávající situace a možný budoucí vývoj filmové distribuce, dále pak srovnání nabídky online služeb v ČR a ve světě.
Využití kulturní památky pro výrobu filmových a televizních děl
Pospíšilová, Martina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi a podmínkami využití kulturních památek při tvorbě filmové a televizní tvorby. Práce si dala za cíl detailně popsat proces, kterým prochází kulturní památka při filmovém natáčení. Nejprve se práce věnuje vymezení pojmů jako je kulturní památka nebo lokační manažer, jenž je profesní pozice, která s natáčením na památce úzce souvisí. Práce také zachycuje přístup Národního památkového ústavu k natáčení na jejich objektech. Dále práce popisuje souvislost filmování s cestovním ruchem památky. Praktická část předloží detailní pohled na hrad Točník a jeho způsob využití hradu pro výrobu filmových a televizních děl. Výsledkem této práce je zjištění, že film jako masové médium má potenciál získat pro kulturní památku atraktivitu a další možnosti jejího využití. Veškeré informace k této bakalářské práci byly čerpány z odborných knih, osobních rozhovoru nebo internetových zdrojů.
Analýza výnosnosti 3D ve filmu
Tesař, Tomáš ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá hypotézou, že filmy promítané v kinech ve 2D i ve 3D verzi zároveň mají vyšší tržby ze vstupenek do kin než filmy promítané pouze ve 2D. K tomu byl vytvořen model dvou simultánních rovnic, který na datovém souboru filmů vydaných mezi roky 2009 a 2011 v USA ukazuje, že 3D nemá v prvním týdnu po premiéře žádný vliv, avšak v dalších týdnech je významně spojen s nižším počtem promítacích sálů nejspíše z důvodu nižší kapacity technologicky vybavených promítacích sálů a také významně zvyšuje tržby ze vstupenek do kin. Kromě tohoto faktoru model zahrnuje další důležité a významné faktory ovlivňující tržby a práce porovnává výsledky se současnou literaturou zabývající se tímto tématem.
Poptávka po multikinech - co determinuje spotřebitelské rozhodování?
Řeháková, Petra ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat determinanty chování poptávky po multikinech v Praze. Základním stavebním kamenem je datový soubor vývoje návštěvnosti a tržeb všech filmových titulů promítaných v letech 2002-2011 v pražských multikinech, vždy po dobu prvních čtyř týdnů od premiéry, poskytnutý Unií filmových distributorů. Práce zkoumá spotřebitelské chování lidí na filmovém trhu. Vysvětlovanou proměnnou je poptávka po filmech, která je měřená počtem diváků v odpovídajících filmových týdnech. Předmětem analýzy, tedy vysvětlujícími proměnnými, je cena, ukazatele hodnocení filmu (kritiky), žánr, země původu, charakter časového umístění snímku, počet nasazení v daném týdnu, formát (2D/3D), stopáž, prvek kvalitního/oblíbeného herce a režiséra a vliv filmu na pokračování. Data jsou vystavena regresní analýze, pomocí níž je testována významnost jednotlivých proměnných. Na základě výsledků je pak zkoumána hypotéza o silné záporné závislosti ceny a poptávaného množství (Dewenter R., Westermann M., 2005) versus hypotézy slabé citlivosti těchto dvou proměnných (Sangho Kim, 2009) oproti signifikantnějšímu vztahu poptávky a jiných, výše zmíněných determinantů. Vliv ceny na velikost návštěvnosti se ukázal být na pražském trhu nevýznamným v krátkém období. Významným determinantem působícím pozitivně na návštěvnost v celém sledovaném období je hodnocení filmu, herec, délka filmu a počet představení.
Projektový management v oblasti audiovizuální produkce
Truhlář, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřena na aplikování přístupu řízení projektu a určení životního cyklu projektu dle metodiky PMBoK na oblast audiovizuální produkce. Použití dalších metod řízení projektu, zavedení systému kontroly a hodnocení na procesy v dané tvorbě a celý průběh realizace projektu. Určení legislativy, která se této oblasti týká. Vytvoření obecného postupu, který je rozdělen na jednotlivé fáze realizace a stanovení klíčových procesů a milníků, které je vhodné blíže definovat. Zavádí systém kontrol a hodnocení pro usnadnění akceptačních řízení a splnění nastavených podmínek. Zlepšení práce a přístupu k informacím, které jsou pro projekt rozhodující. Podpoření procesů a projektu softwarovými prostředky k usnadnění realizace a jejího řízení.
Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.
Kozak, Ivanna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem je prozkoumat dnešní možnosti a způsoby marketingové komunikace artových a mainstreamových filmů a rozdíly v jejich chápaní diváky. Teoretická část je věnována vysvětlení odlišností v diváckých očekáváních a různých marketingových strategiích obou filmových kategorií. V praktické části je provedená analýza kvalitativního výzkumu uskutečněného pro účely této práce. Výzkum byl založen na rozhovorech a dotazníkovém šetření. Závěr vzešlý z výsledků výzkumu je aplikován na hypotézy stanovené v úvodu této práce a řeší výhody a nevýhody různých marketingových nástrojů používaných oběma kategoriemi filmů, a předpokládaný budoucí vývoj.
Cestování za filmem
Pivničková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nové formy cestovního ruchu v České republice, filmovým turismem. Obsahuje analýzu vybraných filmových destinací v České republice v souvislosti s využitím filmu k přilákání nových návštěvníků. Jsou zde uvedeny možnosti propagace těchto míst za pomoci filmu s důrazem na včasnou spolupráci s filmovými producenty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 486 záznamů.   začátekpředchozí460 - 469dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.