|
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
|
|
Interní komunikace v organizaci působící v oblasti kultury
Rogos, Jan ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Siegelová, Romana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat interní komunikaci v konkrétní zájmové skupině, která působí v oblasti kultury, a vytvořit analýzu efektivity komunikačních kanálů, které jsou v souboru využívány. V práci je nejprve obecně popsána interní komunikace v rámci skupiny. Následně se dívá na situaci do amatérského divadelního spolku "S bojkou v zádech, o.s.". V hlavní části se zabývá pozorováním vybraných komunikačních situací, které vznikaly při přípravě nejnovější divadelní hry, a analýzou dostupných dokumentů. V závěru práce zkoumané jevy vyhodnocuje.
|
|
Média a jejich dopad na proces učení se u webové aplikace
Drtinová, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na využití multimédií k učení se. Za tímto účelem jsou syntetizovány informace o fungování paměti, médií, poznatky o přenosu a zpracování multimediálních podnětů a teorie interakce a gamifikace. V praktické části je analyzována dvojice výukových webových aplikací na základě srovnání s obecnou úrovní internetových kurzů a stanovených kritérií. Pro toto hodnocení práce určuje čtyři hlavní oblasti, vycházející ze studia kognitivních procesů, pedagogiky, teorií komunikace a principů gamifikace. Cílem je formulovat doporučení pro probíhající vývoj eLearningového projektu.
|
|
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
|
|
Internal communication in the security sector
Chlebiková, Lucie
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení a analýza interní komunikace v bezpečnostním sektoru za použití internetového dotazníku. Výsledky poskytnou doporučení a strategii pro zefektivnění interní komunikace. Zaměstnanci by především měli být seznámeni s cíly, vizemi a fungováním společnosti. Tato práce je především zaměřena na komunikaci mezi top manažery a jejich zaměstnanci. Respondenti jsou zaměstnanci firmy Trade FIDES kteří poskytli jejich osobní názory a informace o jejich společnosti. Zaměstnanci také odpověděli na otázky týkající se současného stavu interní komunikace firmy. Následně bude zhotovena nalýza a doporučení pro lepší interní komunikaci, která budou poskytnuta společnosti Trade FIDES a která také budou aplikovatelná pro celý segment bezpečnostního sektoru.
|
| |
|
Analysis of the processes and tools of campaign responses evaluation
Hlaváčková, Lýdia ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Tesárek, Petr (oponent)
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business logiky těchto systémů se práce zabývá také oblastí přímého marketingu, který je objektem CRM kampaní. Z teoretického hlediska je pro vyhodnocování kampaňových reakcí klientů vhodné zabývat se také Customer Intelligence a jeho vybranými tématy. V práci jako případová studie posloužila konkrétní situace v bance působící na českém trhu, která v současnosti pracuje na zavedení nového CRM systému Siebel. Situace v bance i na projektu má dynamický charakter. Cílem práce je zjistit a konkrétně nastínit jak CRM systém podporuje vyhodnocování marketingových kampaní důležité pro podporu rozhodování o produktech nabízených klientům a o volbě vhodné komunikace. Také je poznamenáno jaké jsou další možnosti rozvoje těchto analytických nástrojů.
|
|
Event marketing v komunikační strategii firmy
Pirunčíková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství Energy Media s.r.o. a konkrétně jeho produkt -- časopis Do kabelky, jeho představení je součástí druhé kapitoly v rámci situační analýzy. Třetí kapitola je věnována marketingovému výzkumu, který je zpracován primárním průzkumem v podobě dotazování se mezi event odborníky a cílovou skupinou vydavatelství -- čtenářkami časopisu. Na závěr, ve čtvrté kapitole navrhuji event marketingovou strategii, jehož součástí bude návrh konkrétního eventu.
|
|
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
|
|
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.
|