Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Interní komunikace v organizaci působící v oblasti kultury
Rogos, Jan ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Siegelová, Romana (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat interní komunikaci v konkrétní zájmové skupině, která působí v oblasti kultury, a vytvořit analýzu efektivity komunikačních kanálů, které jsou v souboru využívány. V práci je nejprve obecně popsána interní komunikace v rámci skupiny. Následně se dívá na situaci do amatérského divadelního spolku "S bojkou v zádech, o.s.". V hlavní části se zabývá pozorováním vybraných komunikačních situací, které vznikaly při přípravě nejnovější divadelní hry, a analýzou dostupných dokumentů. V závěru práce zkoumané jevy vyhodnocuje.
Média a jejich dopad na proces učení se u webové aplikace
Drtinová, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na využití multimédií k učení se. Za tímto účelem jsou syntetizovány informace o fungování paměti, médií, poznatky o přenosu a zpracování multimediálních podnětů a teorie interakce a gamifikace. V praktické části je analyzována dvojice výukových webových aplikací na základě srovnání s obecnou úrovní internetových kurzů a stanovených kritérií. Pro toto hodnocení práce určuje čtyři hlavní oblasti, vycházející ze studia kognitivních procesů, pedagogiky, teorií komunikace a principů gamifikace. Cílem je formulovat doporučení pro probíhající vývoj eLearningového projektu.
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
Internal communication in the security sector
Chlebiková, Lucie
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení a analýza interní komunikace v bezpečnostním sektoru za použití internetového dotazníku. Výsledky poskytnou doporučení a strategii pro zefektivnění interní komunikace. Zaměstnanci by především měli být seznámeni s cíly, vizemi a fungováním společnosti. Tato práce je především zaměřena na komunikaci mezi top manažery a jejich zaměstnanci. Respondenti jsou zaměstnanci firmy Trade FIDES kteří poskytli jejich osobní názory a informace o jejich společnosti. Zaměstnanci také odpověděli na otázky týkající se současného stavu interní komunikace firmy. Následně bude zhotovena nalýza a doporučení pro lepší interní komunikaci, která budou poskytnuta společnosti Trade FIDES a která také budou aplikovatelná pro celý segment bezpečnostního sektoru.
Analysis of the processes and tools of campaign responses evaluation
Hlaváčková, Lýdia ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Tesárek, Petr (oponent)
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business logiky těchto systémů se práce zabývá také oblastí přímého marketingu, který je objektem CRM kampaní. Z teoretického hlediska je pro vyhodnocování kampaňových reakcí klientů vhodné zabývat se také Customer Intelligence a jeho vybranými tématy. V práci jako případová studie posloužila konkrétní situace v bance působící na českém trhu, která v současnosti pracuje na zavedení nového CRM systému Siebel. Situace v bance i na projektu má dynamický charakter. Cílem práce je zjistit a konkrétně nastínit jak CRM systém podporuje vyhodnocování marketingových kampaní důležité pro podporu rozhodování o produktech nabízených klientům a o volbě vhodné komunikace. Také je poznamenáno jaké jsou další možnosti rozvoje těchto analytických nástrojů.
Event marketing v komunikační strategii firmy
Pirunčíková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství Energy Media s.r.o. a konkrétně jeho produkt -- časopis Do kabelky, jeho představení je součástí druhé kapitoly v rámci situační analýzy. Třetí kapitola je věnována marketingovému výzkumu, který je zpracován primárním průzkumem v podobě dotazování se mezi event odborníky a cílovou skupinou vydavatelství -- čtenářkami časopisu. Na závěr, ve čtvrté kapitole navrhuji event marketingovou strategii, jehož součástí bude návrh konkrétního eventu.
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.