Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 362 záznamů.  začátekpředchozí349 - 358další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření výkonnosti procesů v podmínkách obchodní společnosti
Galan, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Diplomová práce na téma procesy a procesní řízení podniků úzce souvisí se schopností organizací přizpůsobit se realitě dnešního světa, realitě kontinuální a zrychlující se změny. Cílem teoretické části této práce je shrnutí pojmů, přístupů, metod a dalších informací o procesním řízení, důvodech jeho rozvoje, modelování podnikových procesů, vykonávání procesů prostřednictvím lidských a dalších zdrojů a jejich efektivitě, měření procesů a zvyšování jejich výkonnosti tak, aby bylo možné je využít a aplikovat v podnikové praxi na příkladu reálné obchodní firmy. Praktická část práce obsahuje výsledek aplikace poznatků, uvedených v teoretických kapitolách a znalostí, nabytých v průběhu celého studia, na příkladu společnosti iFirma. Práce přináší příklad aplikace procesních přístupů v obchodní firmě a snahu prokázat pozitivní dopad na její výkonnost a kontinuální zlepšování fungování takto řízené firmy. Jaký vliv bude mít podpora procesů a jejich změn informačními systémy a technologiemi? Přístupů k řízení firem je celá řada, reálných způsobů řízení v praxi obchodních firem je ještě více a za těchto podmínek vzniká potřeba hodnotit, který přístup nebo styl, je ten správný.
Návrh a implementace business architektury v doméně poskytování realitních služeb
Vlach, Miroslav ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Pochobradský, David (oponent)
Fenomén procesního řízení nabývá ve 21. století stále většího významu. V mnoha firmách hraje klíčovou roli, jelikož zefektivňuje výkonnost organizace a flexibilně dokáže reagovat na změny v turbulentním prostředí. Obsahem diplomové práce je seznámit čtenáře s pojmem "business architektura" -- její strukturou a rolí v procesním řízení. Cílem bude návrh business architektury ve specifické oblasti podnikání a snaha implementovat ji do reálných existujících nebo vznikajících podnikových subjektů, poskytujících realitní služby. V důsledku toho, prokážeme praktičnost přístupu procesního řízení a business architektury jako klíčového faktoru pro dosahování efektivity v dynamickém a konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část poskytuje metodické podklady a praktická část samotný návrh business architektury subjektu působícího na realitním trhu. Součástí práce jsou grafické výstupy za využití CABE nástroje ProVision od společnosti Metastorm.
Logistické procesy a jejich optimalizace
Machová, Marie ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Věk, Jakub (oponent)
Ústředním tématem této práce je problematika procesního řízení. V současném turbulentním prostředí a sílícím konkurenčním boji je třeba mít na zřeteli při řízení podniku především zákazníka a jeho potřeby. Chod firmy lze zcela nepochybně zefektivnit implementací moderních informačních a dalších technologií. Jsou-li však tyto technologie zvoleny nevhodně nebo se nesprávně použijí, mohou do značné míry další existenci podniku velmi zkomplikovat. Aby se těmto problémům předešlo, je třeba zanalyzovat firemní procesy, které budou novými technologiemi dotčeny. V současné době se nezřídka setkáváme s případy, kdy podniky, s vidinou rychlého skokového zlepšení, implementují technologie bez předchozích analýz, a záhy se potýkají s problémy. Řešením je dodatečné provedení podrobných procesních analýz, navržení změn a následná reimplementace technologií, což bývá velice zdlouhavý a nákladný proces. Cílem práce je optimalizovat informační podporu logistických procesů ve výrobním podniku a procesy zkvalitnit tak, aby efektivněji podporovaly nejen ekonomické cíle vedení společnosti, ale i práci samotných zaměstnanců.
Změna organizační architektury firmy a nastavení motivačního systému odměňování ve společnosti GfK Praha
Hanzal, Michal ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
V úvodní části diplomové práce je popsán teoretický základ pro problematiku řešenou v analytické části. Obsahem teoretické části je definování procesu, popsání významnosti jednotlivých procesů, krátký sumář historie řízení procesů, vyjmenování hlavních důvody pro zavedení procesního řízení a zejména porovnání rozdílů mezi funkčním a procesním řízením v organizaci. K samotnému postupu zpracování návrhu procesního řízení se věnuje druhá podkapitola teoretické části, která popisuje východiska zavádění procesního řízení, přípravu na celý projekt zpracování návrhu procesního řízení, postup analýzy současného stavu a následně návrh jednotlivých vzájemně propojených procesů včetně návrhu jejich implementace. V následující analytické části nejprve představuji společnost GfK celosvětově a poté i lokálně. Dále se diplomová práce zaměřuje zejména na českou pobočku GfK Praha, s.r.o. Po představení společnosti je zjišťována její současná situace, její začlenění do širšího kontextu pomocí PEST analýzy a její srovnání s konkurenčními výzkumnými agenturami. Po bližším porozumění Společnosti se práce zaměřuje na analýzu současného stavu hlavních procesů, tj. procesů, které vedou k zpracování klientských zakázek. Na základě této analýzy a mnoha pracovních schůzek s klíčovými zaměstnanci společnosti GfK Praha jsou navrženy procesní mapy, které jsou přílohou této diplomové práce včetně popisů těchto nových napřímených procesů. Z procesních map jsou poté jednoznačně viditelné odpovědnosti jednotlivých vedoucích zaměstnanců, tj. vlastníků procesů a tudíž i jejich návaznost na novou organizační strukturu Společnosti, která byla taktéž na základě procesních map navržena.
Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu
Martanová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce představuje autorčino pojetí principů procesního řízení podniku a přístupu k popisu podnikových procesů. Přínosem práce je následná aplikace všech principů pro konkrétní podnik cestovního ruchu -- asistenční službu. Cílů práce bylo dosaženo studiem teoretických pramenů a aplikací vlastních zkušeností z praxe.
Systém řídicí dokumentace v procesně řízeném podniku
Malcová, Dana ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
Práce pojednává o systému řídicí dokumentace na pozadí procesní orientace podniku. Zabývá se i vlivem zákona Sarbanes-Oxley a normy ISO 9001 na řídicí dokumentaci podniku. Obsahem je i úvod do procesního modelování.
Procesní modely jako nástroj řízení
Vilím, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hausmann, Oto (oponent)
Práce artikuluje principy reengineeringu (BPR) a popisuje okolnosti, za kterých byl poprvé koncept reengineeringu formulován. V reakci na kritiky reengineeringu následně vzniká samotný koncept procesního řízení. Práce charakterizuje procesně řízený podnik a následně procesně řízený podnik popisuje formalizovaně ? pomocí modelu. Práce předkládá stručný pohled na to, jak dnes vypadá koncept procesního řízení.
Procesní organizace Slatinné lázně Třeboň
Novák, Karel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Blažek, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá přechodem k procesnímu řízením a návrhem sloučení dvou organizací -- Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Ze základů teoretických východisek procesního reengineeringu a řízení provozu hospodářských celků v současném, vysoce turbulentním podnikatelském prostředí, vychází návrh studie rozvoje systému lázeňských subjektů. V souvislosti s kompletním reengineeringem stávajících podnikových procesů a transformace lázní je navržen přechod k holdingovému uspořádání, ve kterém se stávající Lázně Aurora s.r.o. a Bertiny lázně Třeboň s.r.o. stanou dceřinými společnostmi nového subjektu - Slatinné lázně Třeboň a. s. Návrhu nové, procesně řízené skupiny Slatinné lázně Třeboň předchází podrobný rozbor současného stavu v lázeňství a výhledu do budoucnosti, z pohledu spojeného subjektu. Z této analýzy vyplývá, že stávající způsob provozu vlivem změn v prostředí nemůže do budoucna zajistit dostatečný hospodářský růst. Jednou z řady zmiňovaných příčin jsou například nastávající změny v systému zdravotnictví a s tím související změna struktury lázeňských klientů podpořená demografickým vývojem obyvatelstva. Současný stav řízení a podnikové předpoklady k procesnímu pojetí organizace jsou hodnoceny pomocí modelu PEMM (Process and Enterprise Maturity Model). Poslední část práce obsahuje základní nástin studie rozvoje systému řízení navržené skupiny Slatinné lázně Třeboň. Cílem nového systému řízení je především efektivní zvládnutí náročného úkolu v podobě obsluhy několika segmentů klientů, přičemž každý segment se vyznačuje odlišnými charakteristikami a požadavky kladenými na lázně a jejich personál. Za účelem dosažení tohoto cíle je navržena nová struktura hlavních podnikových procesů, popis jejich podstatných vazeb a rozdělení umístění vykonávání procesů (sjednocená úroveň holdingu nebo provozy Aurora a Berta) a důvody, které jsou příčinou tohoto uspořádání.
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lindauerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací, klasifikací a měřením výkonnosti procesů nejprve na teoretické úrovni, která je následně aplikována na konkrétní společnost Wüstenrot -- stavební spořitelnu, a.s. Proces je základním prvkem procesního způsobu řízení organizace. Proto stavební spořitelna definuje nejprve klíčové procesy a je provedeno procesní mapování na zvoleném stupni podrobnosti. Nejdříve na celopodnikovém stupni podrobnosti a následně jsou rozpracovány vybrané procesy z oblasti procesu Uspokojení zakázky. Procesy vytvářejí synergický efekt, přinášejí maximální efekt a užitek, za předpokladu, že jsou řízeny. To znamená, že management společnosti musí pracovat s výsledky měření výkonnosti procesů. Každý vybraný proces je ve stavební spořitelně popsán z pohledu současného stavu a následně jsou navržena doporučení na zlepšení měření jeho výkonnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 362 záznamů.   začátekpředchozí349 - 358další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.