|
Výběr vhodného programu podpory malého a středního podniku v oboru GASTRO
Kubalíková, Kateřina ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Běhoun, Pavel (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s oblastí malých a středních podniků, podává souhrn Operačních programů vlády České republiky a jejich zprostředkovatelů a zabývá se dalšími formami podpory malých a středních podniků. Součástí jsou i teoretické poznatky o sestavování podnikatelského záměru. Teoretický základ slouží ke sestavení návrhu podnikatelského záměru a aplikuje vybraný program podpory malého a středního podniku.
|
| |
|
Business plan
Vdovjáková, Renata ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kopalová, Helena (oponent)
Tahle diplomová práce obsahuje podnikatelský plán přestavby rodinné chaty na apartmánový dom. Teoretická část obsahuje východiska pro tvorbu podnikatelského plánu správného po obsahové i formální stránce. V praktické části jsou poznatky aplikované na konkrétní projekt rekonstrukce. Součástí práce je hodnocení investice pomocí metody čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratnosti.
|
|
Podnikatelský plán Lyckeby Amylex, a.s.
Hůlová, Marie ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Chlan, Miloslav (oponent)
Největší výrobce bramborového škrobu v České republice se zaobírá myšlenkou využití výrobny v mezikampani k výrobě škrobu hrachového. Důvodem jsou jednak kvóty na výrobu bramborového škrobu určované Evropskou unií, jednak upouštění od pěstování škrobárenských brambor z důvodu jejich finanční i agronomické náročnosti. Díky výrobě dalšího druhu škrobu by došlo k naplnění kapacit a zároveň k omezení závislosti pouze na jedné surovině. Cílem diplomové práce je sestavit podnikatelský plán, jehož prostřednictvím bude posouzena reálnost daného podnikatelského záměru.
|
|
Podnikatelský plán maloobchodu - Zlatnictví
Řeháček, Petr ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Ilievová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je zjistit podmínky a povinnosti nutné pro zahájení a rozvoj podnikatelské činnosti v České republice a zejména pak získat a utřídit veškeré poznatky o sestavení podnikatelského plánu včetně posouzení jeho realizovatelnosti a životaschopnosti. Uvažuji činnost maloobchodu se zlatými a stříbrnými šperky, sklem, hodinkami a porcelánem, spadající do oblasti nákupu a prodeje zboží a služeb. Abych splnil cíle, práci jsem rozdělil na dvě části - teoretickou a praktickou. V první části se budu věnovat obecně charakteristikám podnikání a podnikatelského plánu. Popíši zde také volbu právní formy podnikání, včetně důležitých termínů a souvisejících plateb, možnosti financování podnikatelského záměru, organizace poskytující služby podnikatelům a také něco málo o historii zlata a puncovním úřadu. V praktické části se zaměřím na tvorbu konkrétního podnikatelského plánu. Budu analyzovat tržní prostředí, abych poznal potenciální zákazníky, potřeby a jejich kupní rozhodování, konkurenci, abych znal jejich slabé stránky a hrozby a snažil se využívat jich proti nim, a také potenciální rizika, která by mohla ohrozit mé podnikání.
|
| |
| |
|
Podnikatelský plán založení fitness centra
Jindrová, Monika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce "Podnikatelský plán na založení fitness centra" je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku malých a středních podniků, jejich význam pro národní hospodářství a také popisuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá sestavením podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra v Dolních Břežanech. Práce je zakončena shrnutím a finančním zhodnocením celého projektu.
|
|
Návrh podnikatelského záměru na zpracování a recklaci odpadu
Vavřina, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce)
Práce popisuje teoretické zásady pro sestavení podnikatelského plánu - jeho základní obsah - popis externího prostředí, popis společnosti, předmět podnikatelského záměru. v aplikační části je rozpracován záměr firmy Plasteko, a.s. na konkrétních údajích o trhu, konkurenci, dodavatelích a odběratelích. Je zpracována marketingová koncepce. Doplněno o plány - finanční, cash-flow, odpisy. Je provedena finanční analýza dle poměrových ukazatelů a jejich předpokládaný vývoj na 5 let.
|
| |