Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Stěhulová, Eva ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Komunikace slouží jako prostředek pro vytváření a udržování interpersonálních vztahů, jak v osobní, tak i profesní sféře. Umění komunikace je důležité pro každého, ale pro manažery je jedním z pilířů jejich práce. Čím lépe s kolegy komunikují, tím lepší jsou výsledky, které oni a jejich týmy odvádějí. Přenos, zpracování a uchování informací je základním procesem pro efektivní vnitropodnikovou komunikaci. Správná interní komunikace slouží jako jeden z nástrojů pro naplňování cílů podniku na základě kvalitního přenosu informací. Diplomová práce je zaměřena na zkoumání významu klíčových prvků komunikace, majících vliv na výkon manažerské činnosti na základě prostudování odborné literatury a výzkumu v praktické části práce. Výstupy získané zpracováním výsledků provedeného výzkumu dotazníkovým šetřením mohou sloužit k rozvoji komunikačních dovedností vedoucích pracovníků a ke zlepšení způsobu přenosu informací k podřízeným.
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Nováková, Zdeňka ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá významem jednotlivých prvků komunikace pro práci manažera. Komunikace je důležitá a používáme ji jak v osobním, tak i v pracovním životě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První hlavní část obsahuje přehled řešené problematiky, která je zpracovaná na základě odborné literatury uvedené v seznamu použité literatury. Obsahuje vysvětlený koncept management a jeho úrovně, manažer, manažerské funkce, manažerské role a vedení lidí. Dále je podrobně rozebrán pojem komunikace, její verbální a neverbální formy a další dělení. Nakonec jsou uvedeny prvky efektivní komunikace, komunikační kanály a nejčastější chyby v komunikaci. Druhá hlavní část zahrnuje data, získaná z dotazníkového šetření od manažerů. Následuje jejich analýza a statistické šetření. Závěrem jsou tyto výsledky zhodnoceny.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Pensdorfová, Tereza ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera, je rozvržena do čtyř hlavních částí. První část práce se věnuje vymezení cílů práce a metodickému postupu k dosažení těchto cílů. Druhá část se zabývá teoretickými východiskami primárně z oblasti managementu. Detailněji tato část pojednává o práci manažera a především také o mezilidské komunikaci. Třetí část diplomové práce je věnována kvantitativnímu výzkumu mezi vybranými manažery a následnému zpracování primárních dat. Poskytuje sesumarizované názory a zkušennosti respondentů z praxe. Závěrečná část práce tvoří vyhodnocení dotazníkového šetření. Zhodnocení je doplněno o doporučení.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Kopeckij, Alexandr ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce Význam prvků komunikace pro práci manažera se zaměřuje na zjištění významu komunikace a komunikačních prvků, významu a využití komunikačních forem, sdělovaného obsahu a komunikačních kanálů v práci vedoucích pracovníků. Práce je rozdělena na teoretická východiska a samotnou vlastní práci. V první části, která se zabývá literární rešerší, jsou zpracovány informace týkající se komunikace a managementu. Teoretická východiska získána v literární rešerši jsou následně promítnuta do zpracování samotné vlastní práce. Vlastní práce je zpracována s cílem zjistit, jakou úlohu hraje komunikace a její prvky v práci řídících pracovníků. Pro získání potřebných informací byl sestaven dotazník, ve kterém byly otázky vycházející z poznatků zjištěných literární rešerší. Takto získaná data byla následně zpracována.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Zapletalová, Věra ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Vymezení pojmu komunikace je velmi široké. Patří k nejdůležitějším součástem osobního i pracovního života. Úspěch jedince ve společnosti je závislý na jeho umění komunikovat. Tato diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera je zaměřená na komunikaci a její prvky, které využívají manažeři při své práci. První část literární rešerše, slouží k získání teoretických poznatků z dané problematiky. Jsou zde rozebrány pojmy management, manažerské funkce a role, komunikace a její prvky, efektivní komunikace v organizaci a komunikační kanály. Druhá část vlastní práce se zabývá vybraným vzorkem respondentů, kteří na základě svých znalostí a zkušeností ve vedoucích funkcích přikládali význam jednotlivým prvkům komunikace. Pro zhodnocení významu bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří celkové zhodnocení výsledků provedeného šetření.
Komunikace ve vybrané organizaci
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace. V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.
Význam komunikace pro práci manažera
Appeltová, Silvie ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá významem komunikace pro práci manažera. Správná komunikace je nezbytnou součástí udržení postavení firmy na trhu. Současně je nepostradatelná pro komunikaci uvnitř firmy: stanovení strategie a cílů, koordinaci činností a spolupráci lidí. Manažeři se pomocí komunikace s podřízenými podílejí na tvorbě výsledků společnosti. Zlepšení komunikačních dovedností manažerů vede k lepším vztahům na pracovišti, vyšší spokojenosti a lepším pracovním výkonům zaměstnanců a tím potažmo i lepším výsledkům celé společnosti. To je důvod, proč jsou manažerské komunikační dovednosti důležité. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a vztahy týkající se komunikace, managementu, úlohy a osobnosti manažera. Praktická část se formou dotazníkového šetření zaměřuje na analýzu úrovně vybraných komunikačních dovedností manažerů v konkrétní společnosti. V závěru práce jsou formulovány autorem zjištěné skutečnosti a doporučení pro zlepšení v konkrétních komunikačních dovednostech v dané organizaci.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.