Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,719 záznamů.  začátekpředchozí2703 - 2712další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Komunikace - klíčový nástroj personálního řízení v práci manažera
Zemanová, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit problematiku komunikace a činnosti manažera ve firmě. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny obecné principy fungování komunikace, později se teorie zužuje na popis průběhu komunikace ve firmě a následuje definice osobnosti manažera, jeho schopností a dovedností, jež je ukončena výčtem činností, v nichž manažer spolupracuje s personálním managementem. Praktickou část představuje vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného v konkrétní firmě, jehož výsledky by měly vést k ověření stanovených čtyř hypotéz. V závěru je zhodnocena stávající situace ve firmě a jsou navržena určitá doporučení, která by mohla zlepšit stav některých problémových oblastí ve firmě.
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Žáček, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Svoboda, Ivo (oponent)
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o.
Kubová, Věra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
První kapitola se věnuje obecným charakteristikám mateřské společnosti Siemens AG. Druhá kapitola potom přibližuje vznik a charakteristiku společnosti Siemens s.r.o. v České republice. Třetí kapitola popisuje komunikaci české společnosti v závislosti na té mateřské, a to především těm aspektům, které jsou pro ni závazné v závislosti na mateřské společnosti. Čtvrtá kapitola se zabývá problematikou Corporate Responsibility a součástí obsáhlé čtvrté kapitoly je politika životního prostředí. V poslední páté kapitole je zobrazeno portfolio významnosti, které ilustruje priority managementu společnosti a investorů v oblasti Corporate Responsibility.
Vliv firemní kultury na personální práci
Kohoutová, Květa ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Zíková, Šárka (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat firemní kulturu ve společnosti OLHO - Technik Czech s.r.o.. Analýzuje vliv firemní kultury na personální činnost ve společnosti. Na základě dotazníkového šetření určit znalost prvků a zásad tvořících zkoumanou firemní kulturu.
Komunikace obcí a měst: aktuální problémy a východiska
Mlčkovská, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi veřejnou správou a veřejností. Hlavní pozornost je věnována komunikaci územních samospráv s veřejností. Územní samospráva je ta úroveň veřejné správy, která je občanům nejblíže. V tomto kontextu komunikace stává nástrojem rozvoje území, prostřednictvím kterého je zajišťována legitimita a transparentnost správních rozhodnutí. V rámci této práce jsou představeny nejprve základní pojmy týkající se komunikace a komunikace organizace (vnitřní a vnější komunikace). Dále jsou popsány komunikační nástroje, prostřednictvím kterých organizace komunikují s cílovými skupinami veřejnosti. Zvláštní pozornost je v práci věnována specifikům komunikace veřejné správy s veřejností a také účasti veřejnosti na rozhodování veřejné správy. Význam komunikace je prezentován na konkrétním příkladu zapojení veřejnosti -- při vytváření komunitního plánu sociálních služeb - na MČ Praha 13.
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Vizingr, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.
Firemní komunikace a PR na internetu
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku firemní komunikace a PR, které nejsou záležitostí jen samotné organizace, ale i jiných zájmových skupin mezi které patří i široká veřejnost. Práce se věnuje vlivu internetu na jednotlivé oblasti managementu, které jsou v souvislosti s PR rozlišovány. Dále uvádí možnosti činností PR, ke kterým je internetu možno využít. Praktická část zkoumá internetovou prezentaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic a možnosti její komunikace s jednotlivými zájmovými skupinami.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,719 záznamů.   začátekpředchozí2703 - 2712další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.