Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv preventivních bezpečnostních opatření na nehodovost v leteckém provozu ČR
Jonáš, Jiří ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je posoudit vliv bezpečnostních kampaní, které jsou vydávány ÚCL, na bezpečnost letového provozu v ČR. Posuzována je kategorie letadel 0 – 5700 kg vyjma sportovní létajících zařízení za období let 1993 – 2011. Samotné posouzení zahrnuje popis jednotlivých kampaní, zjištění všech dostupných informací, jejich zpracování a závěrečné zhodnocení účinnosti vydaných bezpečnostních kampaní.
Lidský faktor v letectví
Vaňourek, Jiří ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje přehled nehod letadel, způsobených selháním lidského faktoru ve všeobecném letectví a v kategorii ultralehkých letadel na území ČR od roku 2000. Analyzuje závěry nehod s cílem najít podobnosti u jednotlivých nehod. Ze zjištěných závěrů jsou vytvořeny návrhy na možná opatření, jak zabránit vzniku těchto nehod. Součástí práce jsou také přílohy (formuláře, atd.).
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Kiss, Jan ; Radilová, Jindra (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců a jejich řízení s hodnocením spojeným v zákaznickém centru nadnárodní společnosti. Úvodní část je věnována teoretickým podkladům, které se zabývají řízením lidských zdrojů, a to zejména oblastí hodnocení a řízení výkonu zaměstnance. Analytická část práce popisuje a posuzuje současný systém hodnocení a řízení zaměstnanců, který je používán v popisovaném týmu. Cílem analytické části je nalezení a identifikace nedostatků používaného systému. Závěrečná část diplomové práce je věnována autorovým návrhům řešení. Výstupem je soubor doporučení a návrhů změn k odstranění nedostatků zjištěných analýzou současného stavu.
Personální management ve veřejné správě
Pokorný, Pavel ; Šebek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem mojí diplomové práce „Personální management ve veřejné správě“ je představit pojem personální management a analyzovat jeho možnosti uplatnění ve veřejné správě, konkrétně ve Vězeňské službě ČR, ve věznici Kuřim se zaměřením na vzdělávání pracovníků v různých úrovních řízení.
Vliv kvality mechanických prací na optický přenos
Tihlařík, Tomáš ; Křepelka, Václav (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou působení lidského faktoru při manipulaci s optickými vlákny. Popisuje typy jednotlivých vláken a metody používané při jejich pokládce a spojování. Metody pokládky a spojování jsou v jednotlivých kapitolách popsány s důrazem na jejich aplikaci v různých prostředích a podmínkách. Práce se věnuje přípravě spojovaných optických vláken. Zdůrazňuje problémy, které mohou nastat při nedodržení správného postupu nebo z důvodů nekvalitních zařízení. Problémy vznikajícími při spojování vláken se prakticky zabývá samostatná kapitola, kde jsou negativní vlivy změřeny a vyhodnoceny pomocí výukových souborů EF-970-01 PLASTIC firmy MIKROKOM, s.r.o. Dále se práce zaměřuje na detailnější popis mechanických spojek optických vláken 3MTM FibrlokTM. Tyto spojky byly zapůjčeny pro účely testování několikanásobného použití pro vytvoření spoje optických vláken. Spojky byly testovány za extrémních podmínek. Výsledkem měření jsou statisticky zpracované hodnoty vložného útlumu a úrovně zpětného odrazu měřeného metodou OTDR. Z porovnání naměřených hodnot s katalogovými údaji a ohledem na praktickou použitelnost vytvořeného spoje je výsledkem možnost použití spojky až pro 75 násobné využití jedné spojky. Následuje predikce velikosti vložného útlumu vypočtená pro tisíce dalších použití spojky. Práce také pojednává o svařovaných spojích optických vláken a obsahuje srovnání takto vytvořených spojů dvěma různými lámačkami. Porovnávány jsou lámačky CORNING LWL-TRENNGERAT S46999-M9-D12 a novější lámačka Fitel S325A. Výsledkem jsou nižší hodnoty útlumu sváru při použití staršího modelu S46999-M9-D12. Do výsledků obou předchozích měření se promítl vliv lidského faktoru. V případě mechanických spojek 3MTM FibrlokTM zvýšením směrodatné odchylky vložného útlumu a nerovnoměrným útlumem svárů v případě testování lámaček.
Bezpečná silniční přeprava vybraných nebezpečných chemických látek
Ullmannová, Silvie ; Lubomír, Polívka (oponent) ; Mika, Otakar Jiří (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je Bezpečná silniční přeprava vybraných nebezpečných chemických látek po silnici. Diplomová práce čerpala z domácích a zahraničních zdrojů za posledních deset let. Práce je zaměřena na legislativu v České republice a Evropské unii. Dále se diplomová práce zabývá vybranými nebezpečnými látkami a informačními systémy, které tyto látky shromažďují. Čtvrtá kapitola se zabývá bezpečnou silniční přepravou, značením pro její bezpečnost a dokumentací nezbytně nutnou pro přepravu. Diplomová práce neopomene zmínit současný stav bezpečné silniční přepravy se zaměřením na Jihomoravský kraj a vyzdvižením důležitosti různých opatření pro neselhání lidského faktoru. Ve zmínce bude také opatření v případě nehody s nebezpečnou chemickou látkou a typické scénáře dopravních nehod. Praktická část diplomové práce zpracovává statistiky dopravních nehod v rámci Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí po silnici a příčiny nehodovosti. Pro názornost jsou vytvořeny grafy s popisky. Vytvořena jsou také organizační a technická opaření pro lepší bezpečnou silniční přepravu vybraných nebezpečných chemických látek. V závěru praktické části je vymodelován případ jednoho z typických scénářů s nejhoršími možnými následky.
Rozbor leteckých nehod způsobených chybnou údržbou
Ježek, Martin ; Weis, Martin (oponent) ; Koštial, Rostislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem leteckých nehod, způsobených selháním lidského faktoru při údržbě. Především se věnuje nejčastějším lidským chybám a okolnostem, které mohou vést k nehodě či neštěstí. Obsah bakalářské práce se skládá ze tří částí. V první jsou shrnuté základní statistiky leteckých nehod. V další části jsou analyzovány nejčastější příčiny leteckých nehod způsobené chybou v údržbě letadel a způsoby, jakými se je snažíme eliminovat. V poslední části jsou vybrány letecké nehody, u kterých byla jako jedna z hlavních příčin prokázána chyba člověka při údržbě, se zaměřením na vznik pochybení a následná opatření, která byla provedena ke zlepšení bezpečnosti v letovém provozu.
Lidský faktor v leteckém provozu
Dostál, Tomáš ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nehodami způsobenými typickým selháním lidského faktoru. Z vybraných leteckých nehod jsou vyzdviženy chyby způsobené letovou posádkou, jejich návaznost, vzrůst, hlavní příčina a vznik letecké nehody. Analýza lidských chyb a vliv fáze letu jsou zobrazeny pomocí statistik. V závěrečné části jsou možná řešení snížení chyb a zlepšení bezpečnosti v letovém provozu.
Sociotechnické útoky
Urbanová, Anna ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Palovský, Radomír (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak si zejména studenti Vysoké školy ekonomické povedou ve dvou rozdílných sociotechnických průzkumech. První, průzkum č. 1 je zaměřen na bezpečnost hesla a druhý průzkum č. 2 je zaměřen na detekci phishingových e-mailů. V obou případech bylo pro získání výsledků průzkumů využito dotazníkové šetření. Dále po skončení obou těchto průzkumů bylo zaručeno informování studentů o výsledcích v jednotlivých průzkumech. Celá práce je rozdělena do šesti kapitol a jednotlivých podkapitol. První až čtvrtá kapitola se týká teoretického úvodu do problematiky. Poslední dvě kapitoly, pátá a šestá, jsou hlavními pro tuto práci. Jedná se o praktickou část, rozdělenou do dvou kapitol zaměřených na jednotlivé průzkumy. Hlavním přínosem této práce je provedení dvou průzkumů zaměřených na útoky prostřednictvím sociálního inženýrství. Jednotlivé průzkumy byly prováděny pomocí dotazníkového šetření a poukazují na riziko, které hrozí ze strany sociálního inženýrství.
Vztah člověka a stroje při provozu IS
Yuskou, Mikhail ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
V této bakalářské práci jsem se zaměřil na vztah člověka a stroje při provozování informačních systémů, roli lidského faktoru v IS a problémy, které vznikají při řízení a spravování informačního systému v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.