Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Problémy v interkulturní komunikaci vznikající na základě odlišností slovní zásoby češtiny a němčiny
Moravcová, Šárka ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Zeman, Dalibor (oponent)
Anotace: Práce na téma Problémy v interkulturní komunikaci na základě odlišnosti slovní zásoby češtiny a němčiny se zabývá příčinami odlišností dvou jazyků. Zaměřuje se především na vztah jazyka a kultury, ze které jazyk pochází. Specifikuje jednotlivé souvislosti, respektive oblasti v jazyce, ve kterých se projevuje působení kultury. Práce analyzuje vztahy uvnitř jazyka.
Pantomimické etudy v tvorbě Henryka Tomaszewského
Svoboda, Vojtěch ; PETIŠKOVÁ, Ladislava (vedoucí práce) ; HYVNAR, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá osobností a uměleckou tvorbou polského mima, režiséra a divadelníka Henryka Tomaszewského.
Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích
DIVIŠOVÁ, Milena
Cílem bakalářské práce je řešení konfliktů v krizových situacích. Téma bude řešeno z pohledu vyjednávající osoby. Bakalářská práce se v teoretické části bude zabývat jednotlivými pojmy zvolené problematiky, krizovým vyjednáváním, jako specifickou součástí krizové komunikace, specifiky různých krizových situací, úkoly vyjednavače, vyjednávání a jeho výcvikem. Dále se zaměřuje na mimořádně složité a závažné komunikační činnosti spojené s překonáváním rozdílných stanovisek při směřování k dohodě, resp. s řešením situace rukojmí s cílem poskytnout návod, jak pomocí vhodné komunikace přežít. Praktická část se zabývá počty řešených případů vyjednávání v praxi za léta 2007 až 2013 v Jihočeském kraji, vychází ze statistických údajů, dále pak z analýzy komunikačně náročných situací, kdy prostřednictvím jednotlivých kazuistik zkoumá typologii krizových událostí, typologii jednotlivých pachatelů, jejich motivaci, duševní stav, místo vyjednávání, první kontakt s vyjednavačem, kritické momenty při vyjednávání, způsob ukončení incidentu a v závěru autor formuluje nejdůležitější zásady při vyjednávání řízené komunikace v praxi v krizových situacích.
Mim na operní scéně
Kukuczková, Anna ; CAPKO, Štefan (vedoucí práce) ; SOPROVÁ, Jana (oponent)
Abstrakt Tato diplomová práce se věnuje využití mima na operní scéně. Shrnuje historická fakta, která hovoří o propojení opery a pantomimy. Obsahuje výčet některých operních děl, jejichž součástí pantomima je. A to jak v historii opery, tak na dnešních českých operních scénách. Zahrnuje také osobní zkušenosti autorky, které se tohoto tématu dotýkají.
Psychologické aspekty jednání se zákazníkem
Lipold, Ondřej ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hastíková, Jana (oponent)
Abstrakt Práce je zaměřena na proces jednání se zákazníkem. Cílem je zmapovat, zda prodejci dodržují předem definované fáze prodeje, jakou mají verbální, nonverbální komunikaci a zmapovat výskyt manipulativních principů. V teoretické části jsou definovány fáze prodeje, verbální a nonverbální komunikace a manipulativní principy na základě rešerše literatury. V praktické části byly použity definice z teoretické části k vytvoření pozorovacího schéma, které bylo použito při pozorování chování prodejců. Následuje interpretace empirických dat, získaných z 20 pozorovacích schémat. V závěru jsem formuloval doporučení pro prodejce a doporučení na obranu proti manipulativním principům z pohledu zákazníka.
Nonverbální komunikace sester s pacienty.
JEGLOVÁ, Lucie
Název této bakalářské práce je: Nonverbální komunikace sester s pacienty. Pojem komunikace je v současné době dostává stále více do popředí zájmu. Komunikace tím dostává na důležitosti a realizuje se komunikační příprava pro vykonávání určité profese. Komunikační dovednosti by měly být součástí profesionální výbavy všech profesí, které se dostávají do kontaktu s lidmi. Osvojenísi komunikačních dovedností je nezbytné především v pomáhajících profesích. Pro průběh ošetřovatelského procesu je komunikace nezbytná, u všeobecných sester se předpokládá zvládání jak všeobecných i odborných vědomostí, tak i schopnost efektivně komunikovat. Výzkumná část práce byla provedena pomocí kvalitativního šetření. Technikou sběru dat byl polostandardizovaný rozhovor. Výsledky výzkumu jsou prezentovány v přepisech rozhovorů a následně zpracovány do kategorizovaných tabulek. Výzkumný soubor tvořilo 10 náhodně vybraných pacientů interního a nervového oddělení Nemocnice České Budějovice a.s.,a 10 všeobecných sester pracujících na různých odděleních nemocnic České republiky. Cílem práce bylo zjistit specifika nonverbální komunikace sester s pacienty jak z pohledu sester, tak z pohledu pacientů. K dosažení cílů byly stanoveny čtyři výzkumné otázky: 1.Znají všeobecné sestry složky nonverbální komunikace? 2.Jaká jsou specifika nonverbální komunikace všeobecných sester? 3.Co je pro pacienta pozitivum v nonverbální komunikaci se sestrou? 4.Co je pro pacienta negativum v nonverbální komunikaci se sestrou? Teoretická část práce může sloužit jako studijní materiál především studentům ošetřovatelství. Výsledky práce mohou sloužit odborné ošetřovatelské veřejnosti k lepšímu pochopení pojmu nonverbální komunikace a jejich složek a také ke zkvalitnění ošetřovatelské péče z hlediska nonverbální komunikace. Výstupem bakalářské práce je návrh brožury. Práce by mohla všeobecné sestry motivovat k dalšímu vzdělávání a zdokonalování se v oblasti nonverbální komunikace.
Komunikace jako určující faktor řízení lidských zdrojů
LAVIČKOVÁ, Jana
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se v první kapitole zabývám sociální komunikací, její definicí a dílčím částem komunikace verbální a nonverbální. Druhá kapitola přináší vymezení pojmů management a řízení lidských zdrojů. Také se zde zaměřuji na komunikaci v organizaci. Závěr druhé kapitoly je věnován motivaci, motivačním teoriím. V Praktické části jsem se věnovala výzkumu, jehož účelem bylo zmapování motivačních dovedností vedoucích pracovníků.
Pantomima se sluchově postiženými v ramci dramatické výchovy
ROLNÍKOVÁ, Šárka
Práce je zaměřena na možnosti pantomimy se sluchově postiženými v rámci dramatické výchovy. První část se zabývá pedagogikou volného času a přechodem k dramatické výchově. Druhá část se zabývá dramatickou výchovou a společnými prvky v pantomimě. Třetí část je zaměřená na historii a vymezení pojmu pantomima. Čtvrtá objasňuje surdopedii {--} sluchové postižení. V páté části je popsána nonverbální komunikace. V šesté, poslední části, je nastíněna historie a práce sdružení neslyšících. Pantomima má svoji historii převážně mezi dospělými. Stále častěji se využívá v rámci dramatické výchovy u dětí, což je přínosem pro jejich větší rozvoj komunikace a schopnosti domluvit se.
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.