Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
PROKOPOVÁ, Lenka
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
TALÍŘOVÁ, Stanislava
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo odpovědět na výzkumnou otázku, jakým způsobem jsou využívány marketingové nástroje a přístupy v maloobchodních podnikatelských subjektech ve vymezené oblasti. Provedla jsem dotazníkové šetření v maloobchodních podnikatelských subjektech v regionu Český Krumlov. Druhou částí mé práce byla případová studie konkrétního maloobchodního subjektu.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
NOVÁKOVÁ, Gabriela
Ve své práci jsem zanalyzovala stav využívání marketingových nástrojů ve vybrané oblasti Jihočeského kraje. Tato analýza mi poskytla informace o nízké úrovni využívání marketingu v oblasti malého a středního podnikání. Výzkum jsem dělala formou dotazníkového šetření a případovou studií ve vybraném maloobchodním subjektu, který byl zkoumán hlouběji a navrhla jsem pro tento maloobchodi i doporučení, pro zlepšení jeho prosperity, z hlediska marketingu.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
BUCHTOVÁ, Tamara
Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.
Analýza bankovních poplatků v rámci nadnárodní finanční skupiny
Davídková, Veronika ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na skupinu Erste Group a konkrétně na banky Erste Bank, Slovenskou spořitelnu a Českou spořitelnu. Podrobněji se zabývá bankovními poplatky na běžných účtech nabízených retailu, pro větší reálnost studie je zařazen i kontokorentní úvěr, jako další sledovaný produkt. Najdete zde dvě analýzy bankovních poplatků, analýza jednotlivých bankovních poplatků a analýza modelových klientů.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loajálního zaměstnance
Řezníčková, Jana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce bylo analyzovat přístup společnosti Globus k budování loajality zaměstnanců. Zjistit, zda-li došlo ke změně v přístupu společnosti k této problematice poté, co se její fluktuace zaměstnanců pohybovala na předních místech maloobchodních řetězců.
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
Privátní značky na českém trhu
Horká, Zuzana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Cílem práce je seznámit s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu a provést analýzu chování spotřebitele ve vztahu k výrobkům privátních značek.
Srovnání podmínek pro začínající podnikatele ve třech zemích Evropské unie
Žabčíková, Zuzana ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Adámková, Vlasta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá současnou hospodářskou situací na trhu Evropské unie a dále podrobně v České republice, Velké Británii a Švédsku. Jsou zde analyzovány tyto tři státy z důvodu odlišného přístupu k podnikání, ekonomice a sociálním záležitostem. Hlavním úkolem této diplomové práce je zhodnotit podmínky pro podnikatele v EU a v těchto třech zemích zvlášť a zodpovědět otázky: "Je výhodné začít podnikat v době finanční krize? V kterém z těchto tří států jsou nejvýhodnější podmínky pro podnikatele?". První část pojednává o přístupu Evropské unie k malým, středním podnikům a uvádí dostupné programy pro začínající podnikatele. V další části jsou analyzovány podmínky pro podnikatele v uvedených třech zemích, důraz je kladen na daňové sazby, podmínky pro zaměstnavatele, rychlost a poplatky související se založením společnosti a další praktické záležitosti. Do poslední části je zařazen podnikatelský plán na otevření dámského obchodu s textilem s podrobnou kalkulací nákladů. Na základě těchto údajů lze zhodnotit výhodnost tohoto druhu podnikání v hlavních městech České republiky, Velké Británie a Švédska s ohledem na místní podmínky, ceny nájmů, ostatních nákladů a v neposlední řadě reálné tržby, kterých lze v dnešní době dosáhnout.
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.