| |
|
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
TALÍŘOVÁ, Stanislava
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo odpovědět na výzkumnou otázku, jakým způsobem jsou využívány marketingové nástroje a přístupy v maloobchodních podnikatelských subjektech ve vymezené oblasti. Provedla jsem dotazníkové šetření v maloobchodních podnikatelských subjektech v regionu Český Krumlov. Druhou částí mé práce byla případová studie konkrétního maloobchodního subjektu.
|
|
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
NOVÁKOVÁ, Gabriela
Ve své práci jsem zanalyzovala stav využívání marketingových nástrojů ve vybrané oblasti Jihočeského kraje. Tato analýza mi poskytla informace o nízké úrovni využívání marketingu v oblasti malého a středního podnikání. Výzkum jsem dělala formou dotazníkového šetření a případovou studií ve vybraném maloobchodním subjektu, který byl zkoumán hlouběji a navrhla jsem pro tento maloobchodi i doporučení, pro zlepšení jeho prosperity, z hlediska marketingu.
|
|
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
BUCHTOVÁ, Tamara
Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.
|
|
Analýza bankovních poplatků v rámci nadnárodní finanční skupiny
Davídková, Veronika ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na skupinu Erste Group a konkrétně na banky Erste Bank, Slovenskou spořitelnu a Českou spořitelnu. Podrobněji se zabývá bankovními poplatky na běžných účtech nabízených retailu, pro větší reálnost studie je zařazen i kontokorentní úvěr, jako další sledovaný produkt. Najdete zde dvě analýzy bankovních poplatků, analýza jednotlivých bankovních poplatků a analýza modelových klientů.
|
| |
|
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
|
| |
|
Srovnání podmínek pro začínající podnikatele ve třech zemích Evropské unie
Žabčíková, Zuzana ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Adámková, Vlasta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá současnou hospodářskou situací na trhu Evropské unie a dále podrobně v České republice, Velké Británii a Švédsku. Jsou zde analyzovány tyto tři státy z důvodu odlišného přístupu k podnikání, ekonomice a sociálním záležitostem. Hlavním úkolem této diplomové práce je zhodnotit podmínky pro podnikatele v EU a v těchto třech zemích zvlášť a zodpovědět otázky: "Je výhodné začít podnikat v době finanční krize? V kterém z těchto tří států jsou nejvýhodnější podmínky pro podnikatele?". První část pojednává o přístupu Evropské unie k malým, středním podnikům a uvádí dostupné programy pro začínající podnikatele. V další části jsou analyzovány podmínky pro podnikatele v uvedených třech zemích, důraz je kladen na daňové sazby, podmínky pro zaměstnavatele, rychlost a poplatky související se založením společnosti a další praktické záležitosti. Do poslední části je zařazen podnikatelský plán na otevření dámského obchodu s textilem s podrobnou kalkulací nákladů. Na základě těchto údajů lze zhodnotit výhodnost tohoto druhu podnikání v hlavních městech České republiky, Velké Británie a Švédska s ohledem na místní podmínky, ceny nájmů, ostatních nákladů a v neposlední řadě reálné tržby, kterých lze v dnešní době dosáhnout.
|
|
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.
|