Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
TALÍŘOVÁ, Stanislava Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo odpovědět na výzkumnou otázku, jakým způsobem jsou využívány marketingové nástroje a přístupy v maloobchodních podnikatelských subjektech ve vymezené oblasti. Provedla jsem dotazníkové šetření v maloobchodních podnikatelských subjektech v regionu Český Krumlov. Druhou částí mé práce byla případová studie konkrétního maloobchodního subjektu. The main purpose of my bachelor work was to answer an experimental question: {\clqq}How are the marketing tools and approaches to use in retail entrepreneurial subject in the circumscription.{\crqq} I accomplished a questionnaire type of research in a retail subjects in the region of Český Krumlov. The second part of my work was a case study of a particular retail subject.
Klíčová slova:
maloobchod; Marketing; marketingové nástroje a přístupy; marketingový výzkum; Marketing; marketing research; marketing tools and approaches; retail Citace: TALÍŘOVÁ, Stanislava. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8869