Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace ke vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
DITRICHOVÁ, Pavla
Tato bakalářská práce je zaměřená na motivaci pracovníků ve vybrané organizaci ke vzdělávání. V teoretické části jsou popsány pojmy vzdělávání, formy a metody vzdělávání, motivace a její metody. Empirická část je zaměřená na společnost Makro Cash & Carry ČR s.r.o., v níž jsou pomocí kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření a analýzy dostupných dokumentů zjišťovány požadavky na potřebné vzdělávání zaměstnanců, motivace zaměstnanců k dalšímu vzdělávání, účast zaměstnanců na jednotlivých vzdělávacích akcích a oblasti vzdělávacích aktivit, o které mají zaměstnanci zájem.
Možnosti vzdělávání na pracovišti v rámci MŠ
Jantačová, Lenka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání na pracovišti pedagogických pracovníků v rámci mateřských škol. Teoretická část je věnována popisu personálních činností, hlouběji je rozebrána jedna z personálních činností - vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků ve vzdělávacích institucích, konkrétně v mateřských školách. Bakalářská práce teoreticky vymezuje pojmy vzdělávání a rozvoj, mateřská škola, pedagogický pracovník. Popisuje možné metody a možnosti vzdělávání na pracovišti. Pracuje s metodami vzdělávání (vzájemné hospitace, pověření úkolem, asistování, porady, rotace práce, mentoring, koučink), které jsou podrobně rozpracovány s možností uplatnění ve školském prostředí. Vychází z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, elektronických zdrojů a aktuálních výzkumů. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu realizovanému dotazníkovým šetřením, jehož respondenti jsou pedagogičtí pracovníci mateřských škol. Cílem dotazníkového šetření je snaha zmapovat vzdělávání na pracovišti mateřských škol. Jak přistupují pedagogičtí pracovníci k internímu vzdělávání a jaké formy vzdělávání preferují. Cílem práce je zjistit, které z vybraných metod vzdělávání jsou nejčastěji využívány v mateřských školách přímo na pracovišti a odpovědět na hlavní výzkumnou otázku "Jakými...
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Halačková, Aneta ; Stražovská, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců výdejních míst ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na základní teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Druhá část řeší analýzu vybrané společnosti a současného vzdělávacího systému. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy na zlepšení aktuálního systému vzdělávání.
Rozvoj a vzdělávání pracovníků ve středně velkém podniku
PEROUTKOVÁ, Sabina
Tato diplomová práce analyzuje rozvoj a vzdělávání ve vybraném podniku. Cílem diplomové práce je zhodnocení současného stavu v oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném středně velkém podniku. Teoretická část vysvětluje podstatnou terminologii, která je dále rozvinuta v praktické části. Praktická část obsahuje charakteristiku podniku, vzdělávání, které v podniku aktuálně probíhá, dotazníkové šetření zaměstnanců a nestrukturovaný rozhovor. Dotazníky obsahující dvacet otázek byly dány zaměstnancům vybraného podniku. Většina zaměstnanců byla při vyplňování velice vstřícná a ochotná. Dotazník obsahuje otázky cílené na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Výstupem těchto dotazníků je zjištění, zda podnik dostatečně motivuje své zaměstnance ke zvyšování vzdělání a zda zprostředkovává a nabízí dostatečné množství metod zvyšování vzdělání. Práce je zakončena návrhy a doporučeními pro zlepšení systému vzdělávání daného podniku.
Autismus a finanční gramotnost v primárním vzdělávání
Kokrhounová, Jana ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Nová, Monika (oponent)
Cílem mé diplomové práce Autismus a finanční gramotnost je porovnání rozdílů ve vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Dále si zmapovat přehled o finanční gramotnosti u autistů. Diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická, obsahuje informace o autismu, popisuje možné příčiny jeho vzniku, výčet autistických poruch, metody a možnosti vzdělávání dětí s autismem. V praktické části popisuji rozdíly vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Vlastní výzkum se zabývá přehledem a porovnáním znalostí finanční gramotnosti u autisty v inkluzi na základní škole a jeho zdravých spolužáků.
Analýza vzdělávání ve vybraném podniku
Zrůbková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pivoňka, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit systém vzdělávání zaměstnanců v auditorské společnosti působící na českém trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, v níž jsou vysvětleny základní definice, strategie vzdělávání a proces vzdělávání zaměstnanců, včetně jednotlivých metod. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu systému vzdělávání a metody vzdělávání. Práce se zaměřuje především na oblast technického vzdělávání, jelikož ta je typická pro společnost tohoto zaměření a na oblast vzdělávání měkkých dovedností a revitalizaci tohoto konceptu. Součástí provedené analýzy jsou návrhy na zlepšení a optimalizaci komplexního vzdělávacího procesu, nebo některých jeho částí.
Systém vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Moore Stephens
Wolfová, Aneta ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice podnikového vzdělávání. V první části práce jsou shrnuty teoretická východiska týkající se této problematiky, získané z odborné literatury. V druhé části je představena vybraná společnost a její současné podnikové vzdělávání, které je následně zkoumané pomocí dotazníkového šetření. Cílem práce je zhodnocení současného podnikového vzdělávání, určení jeho silných a slabých stránek. Na základě výsledků je vypracováno doporučení, které by mělo vést ke zlepšení současného systému.
Kompetenční model jako nástroj pro tvorbu systematického vzdělávání ve studentské organizaci
Polenová, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.