Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz migrace v českých médiích
Wiesnet, Renata ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Romancov, Michael (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl potvrdit či vyvrátit hypotézu, že média (Mladá fronta DNES a Lidové noviny), vlastněná skupinou MAFRA, vytváří mediální obraz migrační krize shodný s optikou Andreje Babiše jako jejich majitele. S využitím kvantitativní obsahové analýzy zkoumá články, které se v denících k tématu objevily mezi březnem až prosincem 2015. Teoretická část práce se skládá ze dvou kapitol. První se věnuje mediálnímu obrazu a konstrukčnímu mechanismu medií a druhá kapitola uvádí do terminologie migrace a migrační politiky. Práce obsahuje také kontextuální část, která deskriptivně zachycuje Evropskou migrační krizi a na základě těchto poznatků je konstruován design výzkumu. Navazující analytická část propojuje poznatky kvantitativní analýzy a výzkumu postojů A. Babiše. Závěr práce zodpovídá výzkumné otázky, které byly za účelem sepsání této práce stanoveny. Práce je řešena na základě aktuálnosti tématu a možné proměny přístupů politických stran v následujících volbách. Klíčová slova: Mediální obraz, migrační krize, uprchlictví, MAFRA, Babiš, migrace, obsahová analýza, ANO 2011, volby, zpravodajské hodnoty
ANO 2011: strana typu firmy?
Zavřel, Filip ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Diplomová práce "ANO 2011: strana typu firmy?" pojednává o analýze českého politického hnutí ANO 2011 s cílem určit, zda a případně do jaké míry politické hnutí ANO 2011 odpovídá modelu strany typu firmy, jak ho popsali Jonathan Hopkin a Caterina Paolucci v roce 1999. Práce vychází z kontextu změny stranické organizace a logiky vývojové typologie politických stran. Hlavním cílem tedy je určit, zda hnutí ANO 2011 odpovídá charakteristikám modelu strany typu firmy. Základní hypotézou přitom je, že ze začátku hnutí ANO 2011 modelu odpovídalo, zatímco v současnosti se již od něj vzdaluje směrem k podobě tradičních politických stran. V závěru práce je popsán příspěvek k revizi modelu strany typu firmy, který nabízí upravený pohled. V tomto pohledu jsou charakteristiky strany typu firmy chápány spíše jako marketingová strategie nebo podtyp, než jako samostatný a obecně platný vývojový typ.
Koncept značek v politickém prostředí - Případová studie Andreje Babiše
Mádlová, Andrea ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Predkladana diplomova prace se zabyva konceptem znacek v politickem prostredi a klade si za cil analyzu znacky Andreje Babise - soucasneho lidra hnuti ANO 2011. Autorka zkouma zejmena osobnost jeho znacky, k cemuz vyuziva Saucieruv model OCEAN. Dale analyzuje vzajemne propojeni mezi znackou hnuti ANO a znackou Andreje Babise. Vyzkum vychazi z odpovedi 454 respondentu, kteri se zucastnili dotaznikoveho setreni. Vysledky jsou analyzovany z pohledu dvou volicskych skupin - volicu hnuti ANO a volicu jinych politickych stran.
Nová politická hnutí v komunálních volbách do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Kušková, Klára ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými politickými hnutími, která kandidovala do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v komunálních volbách v roce 2014. Cílem práce je zjistit, zdali občané dali přednost novým politickým hnutím nebo zůstali u tradičních stran. Na základě analýzy předvolebních kampaní a bližšího prozkoumání volebních programů je naplňován cíl práce. Práce se rovněž zaměřuje na faktory, které ovlivnily výsledky voleb, zejména u hnutí ANO 2011 a Pro Prahu. Část práce se zabývá i teoretickou částí, kde jsou především definována politická hnutí, politický marketing, hlavní město Praha a jeho orgány.
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Tichá, Veronika ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat fakta zaměřující se na politickou komunikaci Silvia Berlusconiho a Andreje Babiše a na jejich podnikatelské kariéry. Práce se snaží definovat základní koncepty politické komunikace a následně je rozebrat v porovnání s těmito politiky. Mimo jiné, v rámci analýzy byly vzaty v úvahu proměnné jako: efekt médií, který jim mohl pomoci při vstupu do politiky a následně ovlivnit mínění veřejnosti, dále jejich politická historie a použité komunikační techniky.
Důchodové reformy v programech politických stran v ČR
Vyšata, David ; Izák, Vratislav (vedoucí práce) ; Klazar, Stanislav (oponent)
Důchodový systém se v mnoha zemích od 90. let 20. století dostává do složité situace kvůli stárnutí populace. Mnohé státy nutnou reformou prošly, ovšem v České republice bylo toto téma donedávna předmětem kosmetických změn a nekonečných diskuzí. Tato bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi důchodovými systémy, vývojem v ČR a návrhy změn politických stran. Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat jednotlivá řešení a zhodnotit II. pilíř důchodového systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.