Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 218 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rekonstrukce železničních stanic Ledeč nad Sázavou a Chotěboř
Sobotka, Lukáš ; Kozlík, David (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí žst. Ledeč nad Sázavou tak, aby vyhovovala současnému provozu a přitom byla splněna platná legislativa, zejména co se týče přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V žst. Chotěboř bylo vloženo nástupiště podle platné legislativy, přitom zásahy do kolejiště byly minimální.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Studie MÚK silnic R43 s I/43
Libichová, Jana ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením mimoúrovňové křižovatky na rychlostní silnici R43 se silnicí I/43, v úseku Černá Hora-Svitávka. A dále se zabývá úpravou a optimálním rozmístěním dopravních uzlů souvisejících s touto stavbou. Součástí řešení je návrh II/150 a III/37429 a jejich napojení na stávající komunikace. Úprava tras je provedena v nezbytném rozsahu a s návrhem optimálního rozmístění dopravních uzlů tak, aby výsledkem práce bylo nejlépe vyhovující dopravní a ekonomické řešení s minimálními dopady na životní prostředí.
Studie přestavby železniční stanice Solnice
Volštát, Michal ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Solnice, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena užitečná délka kolejí č. 1 a 2 a upraveno napojení vleček Škoda auto a dřevařských závodů. Další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
Poruchovost městských čistíren odpadních vod
Boryśová, Michaela ; Vlčková, Veronika (oponent) ; Hluštík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kalovým hospodářstvím na čistírnách odpadních vod. Poskytuje základní přehled metod upravování rizikového materiálu v kalové koncovce. Hlavním cílem práce je vytvoření stromů poruch, které se vyskytují na objektech kalového hospodářství. Dále bylo vytvořeno vyhodnocení četností poruch objektů na čistírně odpadních vod v Hodoníně. Poskytnuté informace byly získány na exkurzích ČOV Hodonín a Zbýšov.
Rodinný dům ve Frýdlantě nad Ostravicí
Hrdinová, Andrea ; Šagát, Erik (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu rodinného domu ve Frýdlantě nad Ostravicí. Jejím cílem je vypracovat projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Novostavba rodinného domu je určena pro 4 až 6 člennou rodinu pro celoroční obývání. Objekt má 2 nadzemní podlaží a suterén. Součástí rodinného domu je také dvojgaráž. Nadzemní podlaží jsou zděné z keramických tvárnic Porotherm, suterénní zdivo je zděné z betonových tvarovek ztraceného bednění Best. Budova je zastřešena pultovou střechou. Objekt je situován na rovinatém terénu.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Úpravy vlečkových kolejí v přístavu Mělník
Mačát, Jaroslav ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout úpravu vlečkových kolejí v Mělníku. Úpravy zahrnují nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je nové vybudování železničního spodku, svršku a jejich odvodnění.
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Slowik, Jiří ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se nachází mezi železniční stanicí Kunčice nad Labem a železniční stanicí Hostinné. V rámci práce byla řešena obnova odvodnění tratě a také vypracování výkazu výměr. Součástí práce je i návrh technologií práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 218 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.