Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,377 záznamů.  začátekpředchozí1339 - 1348dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing orientation of the further development of bakery
Soroková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Při budování úspěšného podniku má marketing v dnešní době nezastupitelnou úlohu. Schopnost znát svého zákazníka je rozhodujícím faktorem v boji s konkurencí a získání požadovaného místa na trhu. Téma této bakalářské práce je věnováno právě marketingové orientaci při dalším rozvoji malé firmy, která na základě konkrétního podniku demonstruje jeden z možných přístupů k marketingové strategii. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům marketingové strategie, která je následně v druhé části aplikovaná na malou pekárnu, která se snaží o získání lepší tržní situace a o upevnění loajality jejích zákazníků. Hlavní těžiště práce proto spočívá ve vyhodnoceném dotazníku, zaměřeném na známost a spokojenost zákazníků s výrobky a službami dané firmy. Na základě výsledků výzkumu jsou pak v závěru uvedená některá doporučení, směřující k dosažení požadovaného stavu.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Marketingový výzkum restaurace
Dinhová, Lan ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
Širůčková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Karasová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.
Internetová reklama
Popelová, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Ochrana spotřebitele na trhu s pitnou vodou
Kosová, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Honetschlägerová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je marketingový výzkum týkající se preferencí a znalostí spotřebitelů v oblasti pitných vod a zároveň analýza a srovnání cen vody z vodovodu a balených vod. Teoretická část popisuje, jak je spotřebitel na trhu s pitnou vodou v České republice chráněn. Jsou srovnány výhody i nevýhody konzumace obou druhů vod.
Ochrana spotřebitele a marketing v pekárenství
Pokorná, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Viková, Zita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální situace ochrany spotřebitele na trhu pečiva, analýzou nabídky pečiva ve vybraných pražských supermarketech a marketingem pekařských výrobků. Motivací k této práci je především nepřehlednost situace v současné době velice rozšířené nabídky tmavého pečiva. Uvedené pečivo však ve skutečnosti může mít různý základ a může spotřebiteli přinášet odlišnou hodnotu. Analýza aktuální situace ochrany spotřebitele byla prováděna prostřednictvím výzkumu, který byl zaměřen na informovanost a názory spotřebitelů na to, co skutečně nakupují a o tom, co si myslí, že pořizují. Na základě zjištěných informací byla vyhodnocena aktuální situace a její porovnání se stanovenými hypotézami. Součástí práce jsou také doporučení pro zlepšení v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,377 záznamů.   začátekpředchozí1339 - 1348dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.