Název:
Ochrana spotřebitele na trhu s pitnou vodou
Překlad názvu:
Consumer protection on the drinking water market
Autoři:
Kosová, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Honetschlägerová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je marketingový výzkum týkající se preferencí a znalostí spotřebitelů v oblasti pitných vod a zároveň analýza a srovnání cen vody z vodovodu a balených vod. Teoretická část popisuje, jak je spotřebitel na trhu s pitnou vodou v České republice chráněn. Jsou srovnány výhody i nevýhody konzumace obou druhů vod.The goal of Bachelor thesis is marketing research on consumer preferences and knowledge in the field of drinking water and also analyze and compare the price of tap water and bottled water. The theoretical part describes how the consumer market with drinking water is protected in the Czech Republic. They compared the advantages and disadvantages of both types of drinking water.
Klíčová slova:
balená voda; cenová analýza; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele; pitná voda z veřejného vodovodu; bottled water; consumer protection; drinking water from public water main; marketing research; price analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20568