Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí1300 - 1309dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Hatoň, Luděk ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Schneyder-Kubaniková, Adéla ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Kreativita v mediálním plánování
Pošepná, Tereza ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Srnská, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.
Vybrané problémy mezinárodní marketingové strategie firem
Čapková, Halka ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Svobodová, Šárka (oponent)
Ve své doktorské práci jsem se věnovala marketingovým strategiím používaným českými pobočkami nadnárodních farmaceutických firem. Farmaceutický průmysl i trh jsou velmi specifické, především proto, že etika, zákony a státní regulace v nich hrají mnohem větší úlohu než v jiných odvětvích. Proto jsem se v první části své práce zaměřila na identifikaci základních odlišností tohoto průmyslu od běžného spotřebitelského průmyslu. V druhé části jsem se pomocí primárního výzkumu snažila zjistit, jak tyto rozdíly ovlivňují volbu marketingové strategie používané farmaceutickými firmami. Oslovila jsem 46 velkých farmaceutických firem podnikajících na našem území a zjišťovala jakou marketingovou strategii používají, kde je vytvářena, jak je financována a jaké komunikační kanály jsou nejčastěji využívány.
Reklama Alžbětiných lázní
Zelenková, Petra ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Alžbětiny Lázně a.s. patří mezi největší lázně v České republice. Cílem diplomové práce je analýza, vyhodnocení a návrh nápravných opatření v oblasti marketingu Alžbětiných Lázní, zejména pak se zaměřením na marketingovou komunikaci. V rámci tohoto nástroje marketingového mixu je podrobně věnovaná pozornost reklamě a její významu v Alžbětiných Lázních. Závěr práce tvoří kapitola týkající se reklamní činnosti v Alžbětiných Lázních, kde je možné nahlédnout do marketingového a mediálního plánu společnosti pro rok 2011. V němž je možné se seznámit například s novými produkty, připravovanými akcemi nebo se zvolenými komunikačními prostředky pro rok 2011.
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Kubíčková, Mária ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.
Vliv reklamy na formování stravovacích návyků u dětí
Vašíčková, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda má reklama vliv na formování stravovacích návyků u dětí. Teoretická část této práce se zaměřuje na pojem reklamy jako takové, na její druhy, typy a nejúčinnější reklamní média. Popisuje efekty reklamy zaměřené na děti, tj. na pozitiva takové reklamy, ale zároveň i na možná rizika reklamy zaměřené na děti. Dále teoretická část práce obsahuje etické a právní aspekty marketingu cíleného na děti. V neposlední řadě se tato část práce zabývá zdravým životním stylem včetně stravování, které se vztahuje k reklamě cílené na děti. V praktické části následuje sekundární výzkum v oblasti vlivu reklamy na formování stravovacích návyků u dětí. Dále se v rámci praktické části zabývám vlastní výzkumnou činností. Na základě dotazníkového šetření jsem získala data od žáků základních škol, na základě těchto dat analyzuji vliv reklamy na formování jejich stravovacích návyků.
Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Teprtová, Irena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
První teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se týká hospodářské soutěže, druhá kapitola regulace reklamy v české legislativě a komunitárním právu, třetí kapitola popisuje soukromoprávní úpravu klamavé reklamy, veřejnoprávní úpravu klamavých obchodních praktik a etickou úpravu reklam. Čtvrtá kapitola charakterizuje FMCG. Druhá část je praktická a analyzuje jednotlivé reklamy. První kapitola se týká postupu při samotné analýze. Druhá kapitola se zabývá používáním klamavých údajů v reklamě a třetí kapitola je věnována pravdivým údajům, které jsou způsobilé klamat. Poslední kapitola je zaměřená na reklamní nadsázku.
Reklama z pohledu českého daňového práva
Králová, Štěpánka ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Práce se věnuje analýze daňových dopadů reklamy. Reklama jako nástroj, jehož cílem je hledání zákazníků a podpora prodeje, může mít mnoho konkrétních forem. Autorka obecně definuje daňovou uznatelnost nákladů na reklamu při stanovení základu daně z příjmů a následně uvádí daňové souvislosti různých forem reklamy jak z pohledu daně z příjmů, tak i z pohledu DPH. Z daňového hlediska je důležité odlišení reklamy od reprezentace. Určitou výjimkou je bezplatné poskytování reklamních předmětů. Dále jsou odlišeny dary od sponzoringu, včetně uvedení jejich dopadů na straně jejich příjemců. Pozornost je věnována také daňovým souvislostem reklamy ve formě reklamních vzorků a ochutnávkových akcí, slev a věrnostních programů. Autorka se zaměřuje také na legislativní omezení marketingových soutěží. Dopady na dotčenou problematiku má také harmonizace v oblasti reklamy a daní v EU, z níž je následně odvozen možný budoucí vývoj této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí1300 - 1309dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.