Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,566 záznamů.  začátekpředchozí1300 - 1309dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama v období první republiky na příkladu firmy Baťa
Veselý, David ; Kozmanová, Irena (vedoucí práce) ; Stellner, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza užívání reklamy podniky v poválečném Československu na příkladu firmy Baťa. Úvodem zkoumám, jaký byl vztah státu k reklamě, do jaké míry byla reklama svázána legislativou, a jaké důsledky z regulace pro podniky při tvorbě reklamy vyplývaly. Především se zabývám vývojem legislativy a konkrétními soudními spory na jejím základě vedenými. V druhé části práce analyzuji, jakou roli hrála reklama pro podnik na příkladu firmy Baťa. Zabývám se procesem vzniku reklamy, organizačním zázemím ve firmě Baťa a konkrétními prostředky a strategiemi. Zkoumám, jakou roli hrála reklama v boji s konkurencí, pro překonání odbytové krize v poválečném období nebo velké hospodářské krize. Poslední část práce je věnována vnímání reklamy zákazníky-spotřebiteli, jejich vlivu na podobu a obsah reklamy, mechanismům zacílení reklamy a získávání zpětné vazby. Práce vychází z hypotézy, že reklama byla jedním z klíčových faktorů úspěchu firmy Baťa a zároveň že reklamě byl u Bati, mj. i v důsledku zahraničních inspirací, připisován klíčový význam v rámci podnikové strategie. Paralelně se všemi kapitolami uvádím srovnání se zahraničím, hlavně USA, kde se nechal Tomáš Baťa značně inspirovat.
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
ČERNÝ, Jiří
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.
Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku nedosažitelného ideálu krásy v reklamách a jeho možných negativních dopadů s ohledem na etický rozměr. Práce je zaměřena na mladé lidi, jakožto nejvíce ohroženou skupinu populace. V teoretické části shrnuji výzkumy na toto téma a popisuji některé odlišné přístupy k lidské kráse v reklamě. Doprovodný výzkum se zaměřuje na mladou skupinu respondentů a pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s odborníky, psychologem a marketingovým specialistou, se snaží odhalit jejich postoj k tomuto tématu. Závěry práce ukazují, že mladí lidé jsou si vědomi souvislosti vlivu médií a reklamy s negativními dopady ideálu krásy. Ovšem nezdá se, že by v tom spatřovali, podobně jako zbytek společnosti, nějaký výraznější etický problém.
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Otipka, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy a jejím působením na spotřebitelské chování dětí. Ty nejsou na rozdíl od dospělých schopny rozlišit mezi fikcí a realitou, tedy rozlišit, zda si reklamovaný předmět koupit pouze chtějí, nebo jej potřebují. Teoretická část práce přináší informace o tom, jakým způsobem se dnes reklama nejčastěji šíří, jak na zákazníka působí a na základě čeho se zákazníci ke koupi produktu rozhodují, jaké faktory ovlivňují zákaznické chování a jak reklamu vnímají jednotlivé věkové skupiny dětí. Informuje také o tom, jaká jsou specifika reklam určených dětem a jaké jsou aktuální trendy ve spotřebním chování dětí. Cílem práce je zjistit, jak televizní reklama ovlivňuje reálné spotřebitelské chování dětí v kontextu s tím, zda pochází z vícečlenné rodiny, v závislosti na tom, kolik času jim rodiče věnují, jakým způsobem jsou vychovávané apod. Zjišťováním těchto skutečností se zabývá praktická část diplomové práce.
Marketingová strategie firmy Adonis
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
Lejčková, Radka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Diplomová práce se zabývá působením reklamních sdělení na příslušníky cílových skupin. V teoretické části analyzuji, podle čeho se lidé rozhodují. Zdůrazňuji rostoucí roli emocí. Poté popisuji doporučení ke tvorbě textové i vizuální stránky reklamního sdělení. V praktické části ověřuji, jak tyto rady skutečně působí na vybranou skupinu. Využívám metodu skupinového rozhovoru. Provádím rozhovory s odborníky, abych potvrdila, zda jsou zmíněná doporučení použitelná v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,566 záznamů.   začátekpředchozí1300 - 1309dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.