Název: Marketingová strategie firmy Adonis
Překlad názvu: Marketing strategy of Adonis company
Autoři: Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adonis; analýza; kosmetický trh; marketingový mix; PEST analýza; reklama; strategie; SWOT analýza; Adonis; advertisement; analysis; cosmetic market; marketing mix; PEST analysis; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81908


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet