Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 415 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Proposal for Improving the Communication Mix in a Selected Company
Gatialová, Martina ; Novak,, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the proposal for the improvement of the communication mix in a selected company. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on theoretical knowledge about marketing and definitions of selected analyzes. The second part consists of analysis of environment of the selected company and marketing research concerning the satisfaction of the company's existing foreign customers. The final part contains the proposals for improving the communication mix, which were created based on the analysis.
Spokojenost zákazníků
Svobodová, Eliška ; Krupicová, Dana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
Tvorba procesního řízení zakázky vybraného portfolia podniku
Krämer, Petr ; Kocábová, Magdalena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování metodiky řízení zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. V první části je provedena analýza procesu a řízení procesů již proběhlé zakázky „Rekonstrukce skladovací haly společnosti Borfers a.s.“. Druhou částí je návrh metodiky řízení procesů realizace zakázky ve společnosti AAA COLOR s.r.o. Poslední částí práce je definování podmínek případné realizace návrhových řešení a jejich pozitivní příspěvek organizaci.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Pešlová, Veronika ; Drexler, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
Proposal of planning and managing orders from the perspective of self-employed
Paška, Tomáš ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with course of the contract in brokerage fimr Tower Finance a.s., specifically by analyzing the process and creanting an improvement proposal that will secure the growth of the whole company and increase the satisfaction of clients.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Slunce
Burdová, Martina ; Potěšilová, Pavlína (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Hotel & Restaurant Slunce, s.r.o., která je provozovatelem čtyřhvězdičkového hotelu Slunce. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Obsahuje návrhy na personální zajištění provozu, technického zázemí a zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a restaurace.
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Matejková, Monika ; Lihotský, Ivan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customers’ satisfaction analysis with service quality focus on financial services. Based on the theoretical knowledge about customer satisfaction and methods of service quality research, the aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with service quality in the selected company and to recommend possible proposals for its improvement.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 415 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.