|
Mobilní aplikace pro podporu evidence majetku
Ponížil, Daniel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit mobilní aplikaci, která by usnadnila proces evidování nového majetku do evidenčního softwaru. Aplikace byla vytvořena ve frameworku React Native s využitím platformy Expo. Samotný vývoj a testování pak probíhalo se zaměřením na platformu Android. Aplikace umožňuje naskenovat sériová čísla nového majetku pomocí čárových kódů a QR kódů. K naskenovaným číslům se vybere druh vytvářeného objektu a vyplní hodnoty jednotlivých vlastností. Pro vyplnění hodnot vlastností lze také využít technologii OCR. Objekty se pak uložením vytvoří v evidenčním systému. Aplikace vychází z provedených analýz příběhu naskladnění nového majetku, nedostatků aktuálního řešení a konkurenčních produktů.
|
|
Softwarová aplikace pro podporu vzdělávání v matematice na ZŠ
Helgert, Michal ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření softwarové aplikace zacílené obsahem na 1 - 3. třídu základních škol, sloužící k procvičování matematiky a sdílení příkladů. Zprvu je předmětem matematiky pro tuto věkovou skupinu, vymezení odlišností v učivu mezi ročníky a srovnání školních vzdělávacích programů vybraných základních škol. Dále se práce zaobírá gamifikací výuky, jejími principy a možnostmi využití ve školní praxi, zejm. v souvislosti s edukačním software. Popisuje dostupné výukové aplikace aplikace v češtině, které jsou zaměřené na matematiku a pokrývají stejnou věkovou. Klíčovou součástí práce je samotné mapování procesu tvorby softwarové aplikace, popis použitých technologií, struktury databází a fungování. Hlavním výstupem práce je instalovatelná verze aplikace na operační systémy Android a Windows.
|
|
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
|
|
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
|
| |
| |
|
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
|
|
Cross-platform Mobile Development
Čečil, Petr ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Děcký, Martin (oponent)
Práce se bude zabývat problémy vývoje multiplatformního software pro mobilní zařízení. Autor bude analyzovat stávající frameworky a nástroje; poukáže na jejich silné a slabé stránky. Na základě této analýzy bude pilotní aplikace navržena a realizována pomocí nejlepšího frameworku. Zvláštní pozornost bude věnována metodice multiplatformního vývoje.
|
|
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
|
|
Konfigurace a diagnostika pro inteligentní sítě
Hrbek, Martin ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje řešení pro konfiguraci a diagnostiku pro inteligentní sítě. Sestavuje diagram případů užití pro diagnostiku a konfiguraci a navrhuje jednotlivé softwarové moduly systému. Práce informuje vývojáře o zařízeních, která jsou vhodná pro konfiguraci a diagnostiku inteligentní sítě, především pak o robustních handheldech. Jsou vybrány vhodné softwarové nástroje pro vývoj navržených modulů a jsou sepsána doporučení pro vývojáře, jak s těmito nástroji pracovat. Realizací jednoho z navržených modulů je ověřena správnost navržených řešení a postupů.
|