|
Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Malá, Karolína ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...
|
|
On-line marketingová komunikace
Gregorová, Karin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nových webových stránek společnosti KVĚTOLOGIE s.r.o. První část práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu, na jejichž základě je pak postavena praktická část. Praktická část je rozdělena na analytickou a návrhovou část. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu a on-line komunikace společnosti, segmentace a analýza domu jakosti. V návrhové části práce jsou pak uvedeny vlastní návrhy pro tvorbu webových stránek.
|
|
Webové aplikace pro podporu výuky počítačové grafiky
Jalovecký, Denis ; Švento, Michal (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie troch dynamických a interaktívnych aplikácií v jazyku Javascript, ktoré budú nástrojmi pri výučbe kurzov zameraných na vytváranie a spracovanie obrazových signálov. Prvá aplikácia bude reprezentovať parametrickú krivku v 3D priestore. Druhá aplikácia sa bude zaoberať barycentrickými súradnicami 3D trojuholníka a tretia bude zobrazovať Bayerov filter pri vytváraní digitálnej fotografie.
|
|
Vzdálený dohled pro solární střídač
Pohorský, Ondřej ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací zařízení pro vzdálený dohled solárního střídače SOFAR HYD-10-KTL-3PH. Zadání této práce vzniklo na základě poznatků a požadavků autora práce. Cílem práce je vytvořit zařízení komunikující se střídačem. Zařízení bude zobrazovat podstatné parametry na webových stránkách. Z webových stránek je také možné ovládání výstupů zařízení, kterými lze spínat spotřebiče.
|
|
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
VANČURA, Tadeáš Michael
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost, atraktivitu a prestiž v očích vybraných cílových skupin. Bakalářská práce mapuje výskyt geografických pracovišť na veřejných vysokých školách v České republice, vysvětluje základní principy marketingové komunikace a informuje o nejčastěji využívaných sociálních sítích a jejich zaměření. Práce analyzuje užívané sociální sítě napříč institucemi, popisuje jejich základní ukazatele, jako počty sledujících, frekvenci příspěvků či zaměření obsahu apod. a dále hodnotí využívání webových stránek konkrétních pracovišť. Pomocí zjištěných informací práce navrhuje konkrétní postupy efektivního využívání sociální sítě Instagram na příkladu Katedry geografie Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity.
|
|
Webová podpora předmětu MEID
Glassl, Jiří ; Vídenka, Rostislav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
S rozvojem internetu jako prostředku pro nabízení služeb (zdroje informaci), dochází k rozvoji prostředků pro prezentování služeb uživatelům internetu. Službou je nazýváno vše co dává uživateli možnost se vzdělávat, bavit se, obchodovat a samozřejmě možnost poznávat nové lidi. Prostředkem jsou pak programovací jazyky a programovací prostředí. Cílem projektu je využití těchto prostředků a vytvořit tak webové stránky, jež by sloužily jako elektronická podpora předmětu Elektronic in Deutsch. Obsahem stránek je kromě informací vztahujících se k německému jazyku i test. Test má zhodnotit studentovi jeho možnosti na úspěšné absolvování předmětu Elektronik in Deutsch.
|
|
Metodika tvorby internetových stránek
Zkoumalová, Barbora ; Kuchařová, Eva (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření nové internetové stránky pro společnost ABB přívěsy s.r.o. Aktuální webové stránky firmy budou modernizovány především s ohledem na funkční zpracování a kvalitní SEO analýzu. Praktická část zahrnuje vytvoření grafického návrhu a postup zpracování finální internetové prezentace. Internetová stránka je vytvořena na základě poznatků majitele firmy.
|
|
Návrh internetových stránek
Wojtowicz, Erik ; Mika, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci srovnávám tři různé grafické návrhy webové prezentace firmy Stavmont. Každý z návrhů Red, Green, Blue jsem vytvořil odlišnou technologií. Tyto metody tvorby webových stránek blíže prozkoumám, určím výhody, či nevýhody daného zvoleného řešení a doporučím firmě nejlepší variantu k její marketingové propagaci.
|
|
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
|
|
Návrh a vývoj elektronického obchodu
Kim, Lev ; Kindlová, Dita (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci elektronického obchodu pro společnost, která sestavuje dárky s překvapením. Vybraný klient neměl vlastní webové stránky, takže pro udržení jeho konkurenceschopnosti na trhu bylo nutné vyvinout a implementovat webové stránky do provozu společnosti. Práce se zaměřuje na analýzu společnosti, požadavky a implementaci elektronického obchodu s požadovanými funkcemi.
|