Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Malá, Karolína ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...
On-line marketingová komunikace
Gregorová, Karin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nových webových stránek společnosti KVĚTOLOGIE s.r.o. První část práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu, na jejichž základě je pak postavena praktická část. Praktická část je rozdělena na analytickou a návrhovou část. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu a on-line komunikace společnosti, segmentace a analýza domu jakosti. V návrhové části práce jsou pak uvedeny vlastní návrhy pro tvorbu webových stránek.
Webové aplikace pro podporu výuky počítačové grafiky
Jalovecký, Denis ; Švento, Michal (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na vytvorenie troch dynamických a interaktívnych aplikácií v jazyku Javascript, ktoré budú nástrojmi pri výučbe kurzov zameraných na vytváranie a spracovanie obrazových signálov. Prvá aplikácia bude reprezentovať parametrickú krivku v 3D priestore. Druhá aplikácia sa bude zaoberať barycentrickými súradnicami 3D trojuholníka a tretia bude zobrazovať Bayerov filter pri vytváraní digitálnej fotografie.
Vzdálený dohled pro solární střídač
Pohorský, Ondřej ; Kopečný, Lukáš (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací zařízení pro vzdálený dohled solárního střídače SOFAR HYD-10-KTL-3PH. Zadání této práce vzniklo na základě poznatků a požadavků autora práce. Cílem práce je vytvořit zařízení komunikující se střídačem. Zařízení bude zobrazovat podstatné parametry na webových stránkách. Z webových stránek je také možné ovládání výstupů zařízení, kterými lze spínat spotřebiče.
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
VANČURA, Tadeáš Michael
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost, atraktivitu a prestiž v očích vybraných cílových skupin. Bakalářská práce mapuje výskyt geografických pracovišť na veřejných vysokých školách v České republice, vysvětluje základní principy marketingové komunikace a informuje o nejčastěji využívaných sociálních sítích a jejich zaměření. Práce analyzuje užívané sociální sítě napříč institucemi, popisuje jejich základní ukazatele, jako počty sledujících, frekvenci příspěvků či zaměření obsahu apod. a dále hodnotí využívání webových stránek konkrétních pracovišť. Pomocí zjištěných informací práce navrhuje konkrétní postupy efektivního využívání sociální sítě Instagram na příkladu Katedry geografie Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity.
Webová podpora předmětu MEID
Glassl, Jiří ; Vídenka, Rostislav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
S rozvojem internetu jako prostředku pro nabízení služeb (zdroje informaci), dochází k rozvoji prostředků pro prezentování služeb uživatelům internetu. Službou je nazýváno vše co dává uživateli možnost se vzdělávat, bavit se, obchodovat a samozřejmě možnost poznávat nové lidi. Prostředkem jsou pak programovací jazyky a programovací prostředí. Cílem projektu je využití těchto prostředků a vytvořit tak webové stránky, jež by sloužily jako elektronická podpora předmětu Elektronic in Deutsch. Obsahem stránek je kromě informací vztahujících se k německému jazyku i test. Test má zhodnotit studentovi jeho možnosti na úspěšné absolvování předmětu Elektronik in Deutsch.
Metodika tvorby internetových stránek
Zkoumalová, Barbora ; Kuchařová, Eva (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření nové internetové stránky pro společnost ABB přívěsy s.r.o. Aktuální webové stránky firmy budou modernizovány především s ohledem na funkční zpracování a kvalitní SEO analýzu. Praktická část zahrnuje vytvoření grafického návrhu a postup zpracování finální internetové prezentace. Internetová stránka je vytvořena na základě poznatků majitele firmy.
Návrh internetových stránek
Wojtowicz, Erik ; Mika, Rostislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci srovnávám tři různé grafické návrhy webové prezentace firmy Stavmont. Každý z návrhů Red, Green, Blue jsem vytvořil odlišnou technologií. Tyto metody tvorby webových stránek blíže prozkoumám, určím výhody, či nevýhody daného zvoleného řešení a doporučím firmě nejlepší variantu k její marketingové propagaci.
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
Návrh a vývoj elektronického obchodu
Kim, Lev ; Kindlová, Dita (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci elektronického obchodu pro společnost, která sestavuje dárky s překvapením. Vybraný klient neměl vlastní webové stránky, takže pro udržení jeho konkurenceschopnosti na trhu bylo nutné vyvinout a implementovat webové stránky do provozu společnosti. Práce se zaměřuje na analýzu společnosti, požadavky a implementaci elektronického obchodu s požadovanými funkcemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.