Název:
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Autoři:
VANČURA, Tadeáš Michael Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost, atraktivitu a prestiž v očích vybraných cílových skupin. Bakalářská práce mapuje výskyt geografických pracovišť na veřejných vysokých školách v České republice, vysvětluje základní principy marketingové komunikace a informuje o nejčastěji využívaných sociálních sítích a jejich zaměření. Práce analyzuje užívané sociální sítě napříč institucemi, popisuje jejich základní ukazatele, jako počty sledujících, frekvenci příspěvků či zaměření obsahu apod. a dále hodnotí využívání webových stránek konkrétních pracovišť. Pomocí zjištěných informací práce navrhuje konkrétní postupy efektivního využívání sociální sítě Instagram na příkladu Katedry geografie Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity.The bachelor's thesis focuses on marketing communication of geography departments at universities in the Czech Republic. The aim of the work is not only to analyse the current state and potential of the promotion of geography departments at Czech universities on the basis of their presentation, website, social network (Facebook, Instagram) and based on data obtained, but also to propose an optimal strategy to promote a specific department of geography which would increase its visibility, attractiveness and prestige in the eyes of selected target groups. The bachelor's thesis first maps the occurrence of geography departments at public universities in the Czech Republic, explains the basic principles of marketing communication and explores the most frequently used social networks. The work analyses the social networks used across institutions, describes basic indicators such as numbers of followers, frequency of posts or focus of content, etc., and further assesses the use of websites from specific departments. Using the information gathered, the work proposes specific strategy for efficient use of the social network Instagram on the example of the Department of Geography of the Faculty of Education of the University of South Bohemia.
Klíčová slova:
geografické pracoviště; marketingové strategie; propagace; sociální sítě; webové stránky; geography department; marketing strategies; promotion; social media sites; websites Citace: VANČURA, Tadeáš Michael. Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/73988