Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 530 záznamů.  začátekpředchozí334 - 343dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích
Kotrba, Lukáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění závislosti postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích. Jedná se o Mistrovství světa ve fotbale v letech 1998, 2002, 2006, 2010 a 2014. Metody: Ve své práci jsem použil metod korelační a regresní analýzy, korelační koeficientu a regresní přímky. Výsledky: Veškeré výsledky budou prezentovány v analytické části práce. Byla zjištěna závislost mezi sledovanými parametry a rostoucí tendence této závislosti. Největší závislost byla na MS 2014, kde dosahovala vysokých hodnot. Nejmenší byla na MS 1998 a 2002, kde výsledky dosahovaly podprůměrných hodnot. Klíčová slova: Fotbal, FIFA, Světový žebříček FIFA, Mistrovství světa ve fotbale, korelační analýza, regresní analýza, korelační koeficient, regresní přímka
Využití atomové absorpční spektrometrie pro stanovení vybraných prvků z oblasti potenciální ekologické zátěže
Juránková, Lada ; Hraníček, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením vybraných prvků (Fe, Mn, Zn, Cr, Na, K, Mg a Ca) v místě potenciální ekologické zátěže pomocí plamenové atomové absorpční spektrometrie. Potenciální ekologickou zátěž představují pneumatiky použité jako stavení materiál i jako prostředí pro růst okrasných i konzumních rostlin. Analyty byly stanovovány ve vzorcích rostlinného původu. Tyto vzorky byly nejprve vysušeny v laboratorní elektrické sušárně. Navážené množství vysušeného vzorku (asi 0.2 g) bylo rozloženo s přídavkem kyseliny dusičné a peroxidu vodíku v mikrovlnném rozkladném zařízení. Před vlastním měřením byla provedena optimalizace metody stanovení konkrétního prvku, resp. optimalizace výšky paprsku nad hořákem, která byla pro většinu prvků zvolena 8 mm. Dále byly zjištěny pro každý prvek zvlášť základní charakteristiky metody. Mezi tyto charakteristiky patří mimo jiné i mez detekce, která pro tyto prvky Fe, Mn, Zn, Cr, K, Ca, Mg a Na činila 0,05; 0,01; 0,08; 0,21; 0,02; 0,01; 0,01; 0,01 mg L-1 v tomto pořadí. Rovněž byla pro jednotlivé prvky provedena měření pro zjištění meze stanovitelnosti, citlivosti a opakovatelnosti. Velká pozornost byla věnována obsahu zinku ve studovaném materiálu v souvislosti s možnou kontaminací z okolního prostředí. Zvýšený obsah zinku (v koncentračním rozmezí 150- 200...
Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6
Havrdová, Lenka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6 Cíl: Cílem práce je porovnání dvou dámských fitness klubů, které se nachází v Praze 6. Jedná se o Contours Břevnov a Expresku Řepy. Na základě získaných dat fitness centra mezi sebou porovnat a určit, které z fitness center je pro potenciální zákaznice lákavější a navrhnout opatření, která by mohla zvýšit spokojenost nově příchozích zákaznic. Metody: Výzkum je prováděn kvalitativním šetřením na vzorku 8 respondentek, která si obě fitness centra vyzkoušela. Použitou technikou výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s respondentkami. Výsledky: Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že respondentky jsou víceméně spokojené se službami obou fitness center. Nedá se jasně určit, které z nich je lepší. K oběma fitness centrům měly respondentky určité výhrady. Ty jsem analyzovala a v závěru doporučila fitness centrům, na co se mají zaměřit, aby zlepšily svoje služby. Klíčová slova: služby, sportovní služby, marketingový mix, franchising
Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno
Michaličová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery Grand Prix Brno Cíle práce: Cílem této práce bylo navrhnout nové sponzorské balíčky pro partnery dalšího ročníku závodu v moderní gymnastice Grand Prix Brno. Metody: V práci bylo využito analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. Názory organizátorů a sponzorů byly zjištěny pomocí interview. Jako doplňující metoda bylo zvoleno krátké písemné dotazování s bývalými a současnými sponzory. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy sponzorských balíčků, které budou poskytnuty organizátorům akce. Ti je pak využijí při realizaci dalšího ročníku soutěže Grand Prix Brno. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorská smlouva, sponzorský balíček
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport centra Evropská, s.r.o.
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport Centra Evropská, s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Sport Centrum Evropská, s.r.o., zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a následně navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který jsem osobně předkládala klientům sportovního centra. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve Sport Centru Evropská, s.r.o. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků se službami ve Sport Centru Evropská, s.r.o. ukázal, že jsou klienti s těmito službami spokojeni. Zejména odhalil rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit doporučení, která jsou navrhnuta v této práci. Klíčová slova: fitness centrum, sportovní služby, spokojenost zákazníka, kvalita...
Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny
Furmánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění závislosti mezi televizní sledovaností nejvyšší soutěže mužů u vybraných sportů (basketbal, florbal, házená a volejbal) na velikosti příslušné členské základny v letech 2008 až 2014. Dílčím úkolem je zmapování vývoje členských základen a televizní sledovanosti nejvyšších mužských soutěží vybraných sportů. Metody: V práci je použita analýza dat za pomoci lineární regrese, grafické analýzy reziduálních hodnot a výpočtu Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testování. Tyto analýzy jsou aplikovány na získaná data o televizní sledovanosti a o členských základnách sportovních svazů. Ve sledovaném období zjišťujeme závislost na základě Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testu. Výsledky: Získané modely lineární regrese mají u basketbalu, házené a volejbalu záporný trend, pro basketbal získaný model neprošel statistickým testem a u florbalu je střední a kladná síla asociace. Proto není vhodné získané modely využívat k popisu jmenované závislosti. Důvodem by mohla být chybovost statistiky ČUS. Z dílčích výsledků jsme zjistili poměr sledovanosti žen a mužů u domácích lig - 1:3 pro uvedené sporty, vyjma florbalu, kde je tento...
Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu
Šafránek, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Konkurence ve vybraných sportovních centrech v regionu Cíl: Analýza a porovnání marketingových aktivit vybraných sportovních center působících v Kolíně. Data získaná z marketingového výzkumu posloužila pro analýzu konkurenčního prostředí v regionu a dále také k vytvoření a navržení opatření, která povedou ke zlepšení marketingové činnosti a zlepšení konkurenceschopnosti vybraných sportovních center. Metody: Pro analýzu konkurenčního prostředí v Kolíně byla využita PEST analýza a SWOT analýza. Marketingový výzkum byl proveden pomocí kvalitativní techniky hloubkového interview s manažery vybraných sportovních center. Výsledky: Výsledky analýzy konkurenčního prostředí Kolín dokazují nutnost využívání marketingových nástrojů k provozu fitness center. Bylo zjištěno, že konkurence mezi vybranými fitness centry je velmi intenzivní. Marketingové aktivity napomáhají odlišit se od konkurence a zvýšit klientskou základnu. Výsledky analýzy potvrdily, že zkoumaná fitness centra dostatečně nevyužívají marketingových nástrojů a mají v tomto směru velké rezervy. Klíčová slova: konkurence, marketing, marketingový mix, marketing služeb, fitness centrum
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve sportovním zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze. Na základě výsledků dotazníků doporučit případná zlepšení a zvýšit tak spokojenost zákazníků. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku. Uspořádané výsledky byly znázorněny graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které Power Plate Centrum má a byla provedena opatření a doporučení, na základě kterých by mohlo dojít ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Klíčová slova: Služba, kvalita, sportovní služba, marketingový výzkum, dotazník, sportovní zařízení, Power Plate.
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 530 záznamů.   začátekpředchozí334 - 343dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.